22 Şubat 2013 Cuma

Blogger Buluşmamız Part 2:)))

  Dün çok ama çok keyifli, su gibi akan güzel bir gün geçirdim!!! Nedeni de sevgili blogger arkadaşlarımla buluşmamız. Belki hatırlarsınız önceki aylarda sevgili Nowacraft, Gooogoook ve ben buluşmuştuk .

  Bu sefer sevgili Gooogoook (Handan), Nuryyl (Nur) ve ben buluştuk. Güne böyle güzel insanlarla, güzel bir kahvaltıyla başlamanın keyfi ayrı tabi:))) Bizim kahvaltımız öğleye de kaydı biraz, keşke daha da zamanımız olsaydı, daha ne kadar çok konuşacak paylaşacak şey vardı demeden edemiyor insan.

  Zaten bloglarında harika işler yapıyorlar yetenekleri tartışılmaz, böyle güzel dikişler diken insanlara hayranım ben, ama aynı zamanda bir de güzeller güzeli dünya tatlısı insanlar.

Biri deseydi blog açacaksın sonra böyle tatlı insanlarla karşılaşacaksın, inanmazdım sanırım şanslıyım onlarla karşılaştığım ve tanıştığım için!!!


 Sırayla ; Nur, Ben, Handan

Bu kare de bu güzel günden, buluşmalarımızın tekrarlanmasını çok istiyorum ben, umarım kadromuz daha da büyür ve organizasyonlarımız da artar!!

Herkese keyifli hafta sonları!!!

Yesterday we met with blogger friends from our city, Eskisehir. We had such a great time, started the day with a nice breakfast,  chatted about everything. Even we want to spend more time together, so hope to meet again. This pic is from our meeting. The girl who wears black shirt is Nuryyl, with burgundy sweater is me Melis and the other girl with mink color dress is Gooogoook. They are really nice and talented girls so I'm such a lucky person to meet them:)))

Have a nice weekend!!!

42 yorum:

  1. canımmmmmmmmm cok tatlısınız 3 unuzde! keske Eskısehır den ıstanbul a gelsenız de bulsusak hep bırlıkte ne guzel olur dı mı Melisim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke cnm yaaa ne güzel olurdu çok isterim seninle de tanışmayı görüşmeyi, ah maalesef çok yakın değiliz ama hızlı tren yapılınca İstanbul'a bir organizsayon yaparız belki:)))
      Buarada kalp kalbe karşıdır tam sna yorum yazdım eteğini çok beğenmiştim senin yorumun gelmiş:P

      Sil
  2. Bende seninle aynı fikirdeyim canım blog sayesinde güzel arkadaşlar edinebileceğimi düşünmemiştim.Yazın için teşekkürler o senin güzelliğin :) en kısa zamanda görüşmek dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim, sizlerin güzelliği yanında benim ki ne ki??? Seni bide yakından görse insanlar nasıl şaşıracaklar blogdaki profil fotonda da çok güzelsin ama güzelliğini yakından görmeli herkes anlamalı:)))

      Sil
  3. Melis'ciğim yeniden bu çook güzel buluşma için ne kadar teşekkür etsem azdır, iyi ki bir aradaydık, zaman nasıl da aktı geçti bir daha ki buluşmaya artık tüm hevesimizi saklarız yine;) Sevgiler çook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm ben teşekkür ederim asıl!!! herşey çok güzeldi, çok keyifliydi, işallah bir dahakine daha da uzun bir zamana yayılan organizasyon da gerçekleştiririz:)))
      Sevgiler

      Sil
  4. Eskişehirlilerin güzelliği=) Birdaha ki buluşmada ben de aranıza katılmak isterim=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm Eskişehirli kızlarımızı güzeldir ama dimi:)))
      bir daha daha kapsamlı bişeyler yapalım herkes katılsın, herkese de uygun olsun, sen de mutlaka katıl, artık kimler Eskişehirli az çok görmüş oldu herkes, böylece bir birliktelik de olur. Bu sefer spontane gelişti buluşma fikri. Bir dahakine yeni yeni yüzler de katılmalı bu güzel tabloya:)))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. cnmmmmmmmm benim çok teşekkürler:)))

      Sil
  6. Olympos'un kahvaltıları da sohbetinize sohbet katmıştır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa sen de biliyosun orayı, bidaha okulun falan olmazsa sen de katıl cnm tamam mı?

      Sil
    2. Tabii ki seve seve gelirim bir aksilik olmazsa :)

      Sil
    3. çok sevindim buna cnm, o zaman ilerleyen günlerde tekrar bir organizasyon yapalım:)))

      Sil
    4. Evet yapalım, şöyle Eskişehirli bloggerlar olarak toplanalım tanışmış oluruz neden olmasın :)) Ama en küçük benim sanırım^^

      Sil
    5. benim tanıdıklarım arasından en küçük sensin cnm:))) ama değişik yaş gruplarından değişik alanlardan birilerini tanımak da çok keyifli bişey zaten! o zaman en kısa zamanda yine buluşuyoruz:)))

      Sil
    6. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle o zaman şimdiden heyecanladım :))

      Sil
  7. Hepiniz süper görünüyorsunuz !

    Keşke ben de gelebilseydim. Ama fotoğrafa bakınca, belki de gelemediğim iyi olmuş diye düşünüyorum. Bu kadar genç ve güzel hanımın bu harika fotoğrafını bozmadığım iyi olmuş belki de :)

    Güzel vakit geçirdiğinize sevindim, hevesimi bir dahaki sefere saklıyorum artık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaaa aşk olsun Nowa Hanımcım!!! sizin güzelliğinizin ve zarafetinizin yanında bizimki ne kalır ki; Elizabeth Taylor'ın gözleri var sizde ona benziyorsunuz hatta:)))
      Keşke olsaydınız, hem güzelliğinizle hem zarifliğiniz hem de bilgi dolu kişiliğinizle renk katardınız ortama...
      Bu buluşmaları geleneksel hale getirelim bence katılmak isteyen çok kişi olması beni çok sevindirdi, yine buluşalım:)))
      Sevgiler

      Sil
    2. Ah Melis' çiğim çok tatlısın :))

      Evet, ben de katılmak isteyenleri gördükçe çok seviniyorum. Dediğin gibi geleneksel hale getirelim, özledim vallahi :)

      Sevgilerimle

      Sil
  8. Çok tatlısınız bayıldım:)

    YanıtlaSil
  9. looks like you girls had a great time:)) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know dear:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Bu güzel buluşmayı dün Googook'ta görmüştüm,çok tatlısınız.Ne güzel arkadaşlığınızı bu şekilde gerçek hayata taşıyıp,pekiştirmeniz.Günümüzde dost çok kolay bulunmuyor.Bazen blogta paylaştığım kadar arkadaşlarımla paylaşacak vakit bulamıyorum.Saçlarınız çok hoşuma gitti,nasıl şekil verdiniz diye sorsam?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için, gerçekten insan böyle insanlarla her zaman karşılaşmıyor, güzel paylaşımların gerçek hayatımızda devam etmesi çok mutlu ediyor, çok değerli birşey.
      Saçlarıma hep maşa yapıyorum ben artık çok alıştılar galiba, maşadan önce ısıyla şekillendirmeye karşı saçları koruyan wella köpük sürüyorum, orta kalınlıkta bir maşa kullanıyorum ama hafif yapıyorum, yaptıktan sonra dağıtıyorum buklelerimi. Bu hale geliyorlar.
      Saçlar ilgili de bir post yapmayı düşünüyorum bu aralar:)))

      Sil
  11. Ne güzelsiniz:) Ben de gelmek istiyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim hep aklımızdasın, yine hafta içi oldu bu buluşmamız da ama mutlaka tekrar yapıcaz, sen hangi aralıklarla ne zaman Eskişehir'e geliyorsun konuşalım ayarlayalım bişeyler:)))

      Sil
  12. resme bakınca insan hepsi ne kadarda güzel diye düşünmeden edemiyor
    üçünüzede maaşallah diyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, ah keşke siz de burda olsanız da bu kareler güzelliğinizle çatlasa:)))

      Sil
    2. bence bu sizin kalbinizin güzelliği ama yinede çok teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Stunning choice of pics!
    Love from italy XOXO
    May

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank u so much!!
      kisses from Turkey:)))
      Melis

      Sil
  14. Merhaba Handan hanımın blogundan buraya ulaştım :)
    negüzel sohbetler edildi acaba orada :)
    banada beklerim takipleşmek dileğiyle sevgilr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel çok keyifli bir gündü gerçekten çok teşekür ederim:)))
      Blogunuzu ziyaret edicem ben de
      sevgiler

      Sil
  15. it looks like a great meeting :) cool idea :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. It was really great! You should make an organization like that in Poland:)))

      Sil
  16. ee hani 1 tanecik mi resim banane daha çok olsun :)
    doyamadım ki ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu seferkinde bi tanecik oldu cnm ama buluşmalarımız aktivitelerimiz devam edecek bakalım bi dahakine daha çok ve değişik fotolar gelir bence:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!