2 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni yıl bakımı Botox maskesi tarifi

    2013'ün ilk postu bakımla ilgili olsun istedim, yeni bir yıla kendimizle ilgilenerek, bakım yaparak başlayalım dedim:)))
Ben bu yıldan çok umutluyum, umarım sizin de tüm  beklentileriniz gerçekleşir ve çok güzel bir yıl olur, çok güzel gelişmeleri beraberinde getirir!

    Tarifi Ebru Şallı'nın katıldığı bir programda öğrendim ve kendime de uyguladım. Ama ben uygularken orijinal tarifteki keten tohumu yağı yerine üzüm çekirdeği yağı kullandım. Keten tohumu  çok çabuk bozulabilen, yağı çok çabuk okside olabilen bir bitki. O yüzden üzüm çekirdeği yağı kullandım, o da antioksidantlar açısından zengin bir yağ. 

       Ebru Şallı maskeyi uygulamadan önce gözenekleri iyice açabilmek temizleyebilmek için bir de botox etkili cildi geren bir peeling tarifi verdi.


    Maske Öncesi Botox Etkili Peeling Tarifi;

Deniz tuzu yada esmer şekerle yarım yumurta akı karıştırılıp yüz ovuluyor. Cildi çok güzel geren bir peeling olduğunu


    
  ve  Ebru Şallı'nın botox maskesi tarifi;

 2 tatlı kaşığı avakado yağı

2 tatlı kaşığı keten tohumu yağı( ben üzüm çekirdeği yağı kullandım)

1 tatlı kaşığı bal

3 adet E vitamini kapsülü

karıştırılıp 15 dk yüzümüzde tutuluyor. Ilık suyla yüz yıkanıyor.

Umarım siz de memnun kalırsınız ve etkisini görürsünüz!

Bu arada artık Twitter'dayım buradan takip edebilirsiniz:)))


6 yorum:

  1. ben böyle ev yapımı maskeleri çok severim :) mutlaka deneyeceğim...

    YanıtlaSil
  2. Denemek gerek böyle maskeleri... paylaştığın iyi oldu Melis'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arada böyle doğal bakımlar yapmak iyi oluyo cnm:)))

      Sil
  3. Bu tam benlik bir tarif olmuş
    Süpersin
    Not aldım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Harika! :) botoxa hayır ama doğal maskesi neden olmasın? doğal karışımları çok seviyorum ilk fırsatta deneyeceğim tatlım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!