5 Ocak 2013 Cumartesi

Yeni DIY Projelerim için Rengarenk Derilerim ve Blogger Buluşmamız

    Bir yandan yılbaşı tatilim ve bir yandan da devam eden inatçı gribim yüzünden  uzun süredir yayınlamak istediğim postları hazırlayıp yayınlayamadım. Oysa hem yılbaşı öncesinde hem de yılbaşı tatilimde çok güzel ve keyifli yenilikler yaşadım.

  Yılbaşından önce çok güzel, renkli ve kalın sağlam yapılı gerçek deriler buldum. Bu seferkiler hayal ettiğim renklerden de güzel, canlı parlak renklerde. Gerçek derileri kumaşçıdan kumaş alır gibi metrelik bulabilmek zor. Özellikle böyle renkli ve krokodil desenli olanları. Şimdilik parça deri şeklinde bulabildim zaten çoğu bileklik ve kolye yapımı için kullanılacak. Deri DIY tutkum bu sene de devam edecek gibi:))) 





   Hangisinden başlayacağıma karar veremedim, hepsini çok sevdim. Fuşya, mor, yılan derisi baskılı, haki metalik yeşil rugan (en sağdaki), krokodil bej, çağla yeşili, altın rengi...
 Siz en çok hangilerini beğendiniz çok merak ediyorum belki karar vermeme yardımcı olursunuz:))) 

      DIY Projelerimin tümü için bu bölüme bakabilirsiniz.

   Bir diğer güzel gelişme de yine yılbaşından önce gerçekleşen fakat benim seyahatim nedeniyle bir türlü post yapıp bahsedemediğim, sevgili Gooogoook ve Nowacraft la yaptığımız  blogger buluşması. Çok güzel, çok sıcak bir buluşmaydı ve inanılmaz güzel zaman geçirdik! Her ikisi de çok tatlılar, yüzlerini bloglarında göstermiyorlar ama çok güzeller:))) Yetenekleri zaten tartışılmaz. Çok tatlı hediyeler de getirmişler, çok mutlu oldum!  En kısa zamanda tekrar görüşmeyi umuyorum muhabbetlerine doyamadım! Umarım biz Eskişehirli bloggerlar daha da çoğalırız ve bu buluşmaları daha çok yaparız. Belki bir dahaki sefere buluşmanın görseller de gelir:)))

Yeni yıla güzel yeniliklerle başladım. Umarım sizi de mutlu edebilecek güzellikler her yerde karşınıza çıkar! Herkese iyi haftasonları:))))

17 yorum:

  1. Bordo'nun yapimina hemen basla, hepsini cok begendim ama bordonun yeri ayri bende :)
    Cok sevindim bulusmaniza, ah keske bende gelebilsem sizi gormeye :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım bordo yok ki koyu bir fuşya var bide mor var acaba ışıktan bordo gibi mi durmuş ki onlar? valla keşke yakınlarda olsan da sen de gelebilsen buluşsak cnm ya ne güzel olurdu!

      Sil
  2. hepsi çok güzel ama şu yılan derisi olan çok dikkatiiimi çekti.kolay gelsin melis :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm yılan derisi baskılı olan cidden farklı bir parça daha sert daha değişik bişey ben de çok sevdim onu:)))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. ben de pembelilerden yapmak için sabırsızlanıyorum:)))

      Sil
  4. Melis'çiğim sen maden bulmuşsun :) Hepsi birbirinden güzel, gözlerini kapat, eline ilk gelenle başla :)
    Buluşmamızın tadı damağımda kaldı, özledim bile. İnşallah en kısa zamanda yine buluşalım.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy inanın aynen maden bulmuş gibi sevindim bunları bulunca:))) ben de şimdiden özledim sizleri biran önce tekrarlarız işaallah buluşmamızı, çok keyifliydi!
      sevgiler

      Sil
  5. Hepsi birbirinden guzel ben yapilmis hallerini hayal ettim:) (yaptiklarinizi gordukten sonra) en kisa surede bitirip paylasirsiniz ins.Blogunuzu yeni takip etmeye basladim (bayildim ozellikle diy projelerinize) yeni bir blog yazari olarak sizlerden ogrenecegim cok sey var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim umarım güzel şeyler çıkacak:))) hepimiz birbirimizden bişeyler öğreniyoruz aslında ben de eski sayılmam zamanla birlikte gelişiyo bloglarımız:)))

      Sil
  6. Ay ama kıskandım ben sizi! Ben de olsaydım keşke buluşmanızda:) Canım malzemelerin harika. Neredeymiş burası? İsim ve yer istiyorum ki Eskişehir'e geldiğimde ben de alabileyim:) Enn çok timsahı ve altındaki yeşili beğendim ben:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler işallah birdahakine hepbirlikte oluruz haftaiçi oldu bu sefer:))) deriler her zaman bulunmuyor, ben sana ayrıntılı tarif ederim cnm yerini maille

      Sil
  7. eskişehirli blogger buluşması mııı ne güzeel:)) Eskişehirliyim ama biliyorsunuz artık başka bir yerde yaşıyorum:(( deriler harika krokodil ve yeşili çok sevdim! benim de kayınpederim deri sektöründe, parçalar istedim bakalım ne zaman elime ulaşacak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ya keşke sen de eskişehir'de olabilseydin ve gelebilseydin, biz Eskişehirli bloggerlar biraz farklı şehirlere dağıldık galiba:))) merak ediyorum senin derilerini de bakalım neler gelicek!

      Sil
  8. Canım ben ancak yorum yazıyorum, bugün yorum yazmakta da sıkıntı yaşadım anlayamadı gitti. Buluşmamız güzeldi gerçekten, Bak baya duyursaymışız gelebilecek başka insanlarda varmış belki de.. O nedenle, bir dahakini bloglarda duyururuz bu sefer belki daha kalabalık oluruz;)

    Bu arada kendi güzelliğini hiç söylemiyorsun, sen en gencimiz olarak aramızdaydın ve şunu söyleyeyim ben böyle güzel bir cilt hiç görmedim arkadaşlar. Maşallah diyorum! Mükemmel bir yüzü ve cildi var! Bebek gibi derler ya, aynen öyle, Allah nazardan saklasın;) bence bu güzel yüz hiç saklanmamalı, neyse karar senin:) belki ileride..?.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyyyy cnm benim yaaa!!! haftaya senin bu güzel iltifatlarınla başlamak ne kadar güzel, ne kadar güzel bir enerji verdi bana:))) senin güzelliğini ve nasıl harika bir insan olduğunu yansıtıyo bunlar! Aslında çok sorunum yok kendimi gizleyim diye, hatta sen daha iyi biliyosun bazen yaptığımız bişeyi giyiyoruz üzerimize kafa yok aynı etkiyi vermeyebiliyo bazen. Bakalım belki ilerleyen günlerde yüzümü gösteririm ben de:P Aynı şeyi senden de bekliyorum ama senin de güzelliğini, o tatlı gülen gözlerini görmeli herkes:)))

      Sil
  9. Happy new year to you too! :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!