23 Ocak 2013 Çarşamba

Trend! Dizüstü Örgü Çoraplar / Thigh high socks!

    Bu sonbahar/kış sezonunda çok özendiğim, ayy çok cici!!!  ama nasıl giysem? nasıl kombinlesem? diye düşündüğüm bir trend varsa o da dizüstü örgü çoraplar!

    Şortların, eteklerin, elbiselerin altında topuklu oxford ayakkabılar, botlarla gördüğümüz bu trendi ben en çok bol, salaş örgü elbiselerin altına, daha basic botlarla veya babetlerle seviyorum.

    Thigh high socks are one of the trend which is my favourite! They look great with oxford heels, ballets and ankle boots and  perfect for pairing with a oversize sweater dress.

dizüstü çoraplı kombinler

    Sarah Jessica Parker'ın bu çoraları bu tarz kullanışını sevdim ama bu çoraplarla topuklu sandaletleri sevdiniz mi? Ben pek sevemedim!

   I  like Sarah Jessica Parker's outfit but do you think pairing them with high heel sandals is a good idea?




dizüstü çorap botlu kombin fotoğrafları
   İkinci fotodaki botlu görünümü sevdim ben hatta önceki postumda giydiğim botlarımla iyi olur gibi geliyor.

 Love  the second look!  I'll pair my thigh high socks with this boots which I mentioned on my last post.

dizüstü yün çoraplı kombin fotoğrafları

   Benim sevdiğim tarzlardan biri de uzun çizmelerle kullanımı! Sanki böyle daha rahat kullanılıır gibi. Tenim gözükmesin, yada ben çorapsız veya ten rengi çorapla kullanamam diyenler için opak çoraplarla örgü dizüstü çorap kullanımı da hoş duruyor değil mi?

These are my favourites! Pair them with hide boots and feel comfy and warm!

   Peki nerden bulabiliriz derseniz? Tchibo'da şu an kampanya var. Hatta saç örgülü olanından var. Fiyatı 18.95 buradan bakabilirsiniz.

dizüstü örgü çoraplı kombinler
    
     Bu görseldeki 3. foto'daki derili ama bazı kısımları çorap olan bir tayta da benziyor sanki! Farklı geldi bana ama biraz iddialı gerçi giyebilirmiyiz bilmem sonuçta bizim sokak modalarımızda böyle görüntüler olmuyo pek, görünce ''çok stylish kız cnm'' demezler de  ''vay vayyyy çantaya bak!'' diyebilirler:)))

 Ne dersiniz siz kullanırmısınız bu çorapları?
Let me know which one is your favourite?

                                              Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on



29 yorum:

  1. Bende çizme ve botlarla çok daha seviyorum ama uygulayabilmiş değilim henüz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm, bazı şekilleri cesaret istiyor, ama çizmelerle ve topuksuz botlarla daha iyi olur gibi:)))

      Sil
  2. 15-20 yaş grubu ve xs grubu olmak lazım heralde bu trend için.. ama SJP tuhaf bir kadın ne giyse olduruyor bir şekilde. aslında güzel değil giydiği şey ama göze kötü batmıyor nasıl oluyorsa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz kolejli kız havası yaratan bir trend aslında... Biraz da tarza bağlı ama çok kalın bacaklarda çok iyi durmayabilir gibi. Sarah Jessica Parker'ın ki sex&the city'den gelen acayip bir yetenek midir bilmiyorum ama o çirkinliğine rağmen çekici oluyo giydikleriyle ve tarzıyla:)))

      Sil
  3. Hem yayın hem öneriler güzel, indirim haberleri de var, bu yayın tadından yenmiyor Melis'ciğim. Çok teşekkürler her bir örnek birbirinden hoş, Tchibo indiriminden de haberdar olduk böylece...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm tchibo'nun haftalık kampanyasında gördüm cnm bazen güzel şeyler çıkabiliyor ordan:)))

      Sil
  4. 20 li yaşlardakiler için güzel, 30 lar icin biraz fazla cesaret ister bence:) Sana katılıyorum topuklu cizme yada bootielerle mini etekle fazla vamp bir goruntu olusturur. En iyisi topuksuz botlarla daha teenage bir goruntu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi topuksuzlarla daha şirin görünüyor ve daha iddiasız sanki:)))

      Sil
  5. Fotoğraflarda çok hoşta ben cesaret edemem giyinmeye , heralde bide küçük bir yerde oturunca uzaylı kezbanmışsın gibi bakıyor insanlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bakıp bakıp bu fotolara özeniyorum:))) Bizim Eskişehir'de giyim olayı çok rahattır utanmasalar bikiniyle çıkacaklar ama iştee yine de ben giyemiyorum rahatsız oluyorum

      Sil
  6. bencede şirkete böyle geldiğimi düşünemiyorum :D
    taktirmi toplarım artık ne olur bilemem
    way vay vay çanyata bak dediklerini duyar gibiyim şimdiden :d:d

    YanıtlaSil
  7. herkese yakışmıyo
    misal ben geçen gün salı pazarına giderken gördüm
    bacakları baya kalın bir bayan giyinmiş ama kat kat kalın duruyo sarmış yani :(
    anca görüntü kirliliği
    yakışmamış yani :(
    bacapına güvenen için çok hoş bi ayrıntı bu çoraplar bende çok severim..

    kandilin murabek olsun arkdşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biraz uzun ve ince bacaklılarda güzel durmuş genelde
      buarada senin de kandilin mübarek olsun cnm yayın yetiştirme telaşında unutmuşum kandil kutlamalarını, yazışmalarım çoktu bugün:)))

      Sil
  8. özellikle uzun bacaklı bayanlarda çok şık duruyor cidden ama Sarah Jessica Parker iyice erimiş bitmiş bu yüzden hiç yakıştıramadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum, Sarah Jessica Parker da sanki sırf kas olmuş Madonna gibi:)))

      Sil
  9. Yakılanlar için güzel bence herkese gidebilecek bir tarz değil bende çizmeli olan kombini beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet maalesef güzel kombinlemek ve fiziğe uydurmak gerekiyor:)))

      Sil
  10. Ben de çok beğeniyorum bu çorapları ama bunun için sanırım boyumun biraz daha uzun olması gerekir :)) O nedenle sadece bakıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ah manken boyunda olsak nasıl durur:))) artık biz de kendimize uyarlamaya çalışırız belki biraz topuklularla:P

      Sil
  11. Melisimm fıstığımmmm! 3. sıradaki kalın corap uzun cızme olayı super bence aslında baharda gıyılen uzun triko corap kısa etek ve chuky topuk stilettoların bırlıktelığını de cok sevıyorum ama benım kaslı golcü bacaklarıma hıc yakısmıyo oylesı kuzum :/

    opuyorum senı kocamannnn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa evet çok şeker duruyo öyle de:))) ama ne güzel kaslı bacakların varmış ünlüler uğraşıyo hep öyle olsun diyee bi dünya spor yapıyorlar, avantajı çok bence:)))

      Sil
  12. Bende çok beğeniyorum bu tarzı.
    bu çoraplardan 3 tane falan var bende zara da be pull and bear da oluyor bu çoraplardan bilginize.
    Şu aralar kilo aldığımdan giymeyi aklımın ucundan bile geçiremiyorum ne yazık ki.
    Bu tarz için bacakların oldukça ince olması gerekiyor yoksa çok kötü bir görüntü
    Napalım bizde uzaktan bakarız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok teşekkürler ii oldu söylediğin zara'da da mı varmış bi bakayım, bugün LCW'de de olduğunu duydum. Ben küçükken bacaklarım çok inceydi utanırdım hatta o zamanlar giyerdim kalın dursun diyee:))) ama maalesef artık kalınlaştılar:P

      Sil
  13. Ben kışın her zaman gecelğimin altına giyer altınada ev botlarımı çekerim canım.dışarıda giymeye cesaret edemezdim ama:)öpüldün Cosmotrend.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o da süper fikir valla:)))) evde giyilen pelüş botlarla falan süper olur:P

      Sil
  14. beyenerek aldım bu uzun çoraplardan ama düşüyor :((
    yün çorabada jartiyer takılmazki
    yeni bir akımmı başlatsam acaba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D çok güldürdün beni ama haklısın hemen düşüyor sonra topla dur işin yoksa.

      Sil
  15. pentiye de gelmiş haberin olsun.ben bu tarzı çok seviyorum.bende siyahı var etekle çok güzel duruyo ama tabi heryerde giylmiyo cesaret istiyor bira.takipteyim canımm

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!