12 Ocak 2013 Cumartesi

NUXE ürünleri cilt bakımı alışverişim

Cilt bakımı alışverişi yapmadan önce genelde iyice araştırıp ürünlerin içeriğindeki maddeleri incelerim. Nuxe ürünlerini de uzun zamandır denemek istiyordum. Paraben, petrol türevi içermeyen ve birçok bitki bileşimi içeren ürünleri var. Öncelikli ihtiyaçlarım iyi bir yüz nemlendirici ve göz altı kremi olduğu için onlara yöneldim ve ''Creme Fraiche de Beaute'' 24 saat nemlemdirici ve yatıştırıcı bakım kremi ve ''Nirvanesque Contour Des Yeux'' ilk kırışıklık göz çevresi bakım kremini aldım.

Cildim kuru ve oldukça hassas ama bu kremlerden inanılmaz memnun kaldım. Alnımdaki mimik çizgilerini bile azalttı. Zaten genelde kozmetik yorumları yapmıyorum ama çok memnun kaldığım bir ürünü söylemeden edemiyorum işte:)))



    Kremin dokusu yumuşak bir tereyağı gibi adeta; sürerken parmaklarımla biraz alıyorum ve avuç içimde ısıtıp tamponlayarak yüzüme sürüyorum. Eczanedeki güzellik uzmanı kremlerin bu şekilde uygulanması gerektiğini anlattı bana . Kremin içeriğini de fotolara ekledim siz de inceleyebilirsiniz.


   
     Göz çevresi kremi ilk kırışıklıklar ve koyu halkalar için. Henüz derin kırışıklık problemim yok ama ince çizgilerime iyi geldi, güzel nemlendiriyor. Anneme de ''derin kırışıklık''  ürünlerinden aldık o da çok memnun.



       Ürünlerimi Eskişehir'de ''Yafaylar Eczanesi''nden aldım. Burayı tercih etmemin sebebi de eskiden beri tanıdığımız güler yüzlü ,tatlı sahibesi. Eskişehirliler bilir, dermokozmetik satan belli başlı meşhur eczaneler var, ama hepsine girdim boğdular beni, hatta ''sizin araştırmanıza gerek yok, biz zaten araştırdık'' diyenler bile oldu. Yani bırakın da buna ben karar vereyim dimi:)))

      Bu arada Nuxe'un bir kuru yağı var inanılmaz bişey dünyada 6 saniyede 1 tane satılıyormuş. Ürünün adı ''Huile Prodigieuse''  ama siz Nuxe kuruyağ derseniz bulursunuz. Onu henüz almadım testerını denedim bayıldım ama! simlisi ve simsizi var. Özellikle yazın süper olur:)))

    Merak ediyorum Nuxe ürünleri kullananlar var mı veya memnun olduğunuz ürünler neler?

Herkese iyi haftasonları:)))  STiL POSTLARIM VE MODA YAZILARIM İÇİN TIK TIK>>>  



     Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


11 yorum:

  1. Nuxe markasıyla bronzlaştırıcısıyla tanışmıştım ve çok sevmiştim. Diğer ürünlerini henüz denemesem de olumlu benim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de olumlu bi etki yarattı bu marka

      Sil
  2. mer haba melisciiim:) Ben de doğal içerikli ürünler kullanmayı tercih eden biri olarak Nuxe'u çok duydum ama bir türlü kullnamaya fırsat bulamamıştım. Yüz kremini deneyebilirim gibi geldi, cildim olduça hassas ve kuru benim de. Bu arada pembe bluzuna ve DIY deri pembe bilekliğine de bayıldığımı söylemeden duramayacağım:)
    Öpüyorum tatlm!!!
    Güzel eskişehir'e selam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir ürün cnm benim de cildim hassastır ve kurudur ama kendine getirdi resmen. Öpüyorum güzel İzmir'e de selamlar:)))

      Sil
  3. bu markanın bazı ürünlerini bende çok seviyorum özellikle göz çevresi ve kil maskesini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maskelerini ben de çok merak ediyorum, bir tane testerını aldım deniycem bakalım:)))

      Sil
  4. Melis'ciğim, bu güzel önerine teşekkürler kesinlikle dikkate alacağım, bu ürünü daha önce hiç kullanmadım, olumlu yorumlar benim için kesinlikle öncelikli. Teşekkürler yorumuna canım:) Dikkate alacağım.

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım ürünlerini ,nuxe ürünleri gerçekten bir harika ,benimde birkaç ürünü deneme fırsatım olmuştu.Gözüm şimdi lip balmında (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denenmesi gereken çok ürünü var gerçekten bide böyle memnun kalınca birkaçından hepsinden bir deneyesim geldi:))) benim de ilk hedefim kuru yağ:P

      Sil
  6. göz kremi yağ bezesi yaptımı Melis hanım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 aydan fazla bir süredir kullanıyorum. Dokusu çok hafif ben de hiç yağ bezesi yapmadı, ki eskiden daha bu kremi kullanmadan önce yağ bezelerim ara ara oluşuyordu. Şimdi öyle bir soun yaşamıyorum bir de göz çevremi gerginleştirdi

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!