17 Ocak 2013 Perşembe

Kızlar Ali Mağazaları'nda da İndirim Var!

    Kızlar ara ara postlarımda bahsediyorum biliyosunuz Ali Mağazaları'ndan Türkiye'de mağazası olmayan bir sürü markayı da bulabiliyorsunuz. Dün herşeyde %50 indirim başladı. Zaten ucuz satıyorlar ama şimdi bir de %50 indi. Birçok iyi ve ünlü markayı etiketleri kesik olarak bulmak mümkün oluyor. Bazen hangi marka olduğunu tahmin etmek zor olsa da zaten beğendiğimiz bir kumaş ve modelse niye almayalım:)))

Ben Eskişehir'deki mağazalarından alıyorum. Ama internetten araştırırsanız İstanbul'daki mağazalarının nerelerde olduğunu görebilirsiniz. Bu arada internet sitelerindeki ürünler biraz hayal kırıklığı yaratabilir ama mağaza çok daha farklı.
   
  Daha fazlasını ''ne giydim''  başlığındaki stil postu yayınlarımda bulabilirsiniz.
            

21 yorum:

  1. ilkkez duyduğum bir sitee.. ) hemen bakıcam
    tşkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'daysan mutlaka mağazasına git derim, dediğim gibi sitesinden hiç birşey anlaşılmıyo hatta ürünler kötü gözüküyor

      Sil
    2. eşimi ikna edeyim pazar günü bakabiliriz
      siyah gömlek isitoydu burdada gayet uygun fiyata var.

      Sil
    3. bakın mutlaka, ben Massimo Dutti ve River Island'ın çok güzel erkek gömleklerini bulmuştum:)))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. İstanbuldaysan bi keşfe çık cnm bişeyler bulursun belki:)))

      Sil
  3. kazasker mağazası evime çok yakın senelerdir alışveriş ederim mutlaka gidin karıştırın gerçekten çok güzel şeyler bulabiliyorsunuz:)) paylaşımın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim:))) herkes öğrensin gerçekten hem ucuz hem de güzel şeyler var

      Sil
  4. Kuzucuğum, öğlen tesadüfen oradaydım:)))Gerçekten tesadüf çünkü kızları Çibörek yemek için kandırdım oradan, Hülyaca Gelinlik'e arkadaşımın gelinliğini görmeye gittik, derken aşağıda bir baktım %50 indirim yazmıyor mu hemen içeri daldık. Tabiki de işe geç kaldık ve taksiyle döndük, ben de bu işin karı nerede kaldı diye kendime sorarken, aldığım Trençkot'a bakarak kendimi sakinleştirdim;) Açık toprak rengi bir trençkot kaptım da geldim;)) Gerçekten hanımlar mutlaka gitmeli pekçok markayı yarıyarıya bir fiyatla alıp dudakları uçuklayıp çıkacaklar, ama tabiki çoook kalabalık, iğne atsan yere düşmüyor, elinizden kaçırmayın bu fırsatı derim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben postu yazdıktan sonra tekrar gittim, çoğu şey seçilmişti ama karıştırınca bulunuyo bişeyler. Bide mal gelmeye devam ediyormuş hep. Güle güle giy cnm, tam joker parçayı kapmışsın:)))

      Sil
  5. ilk kez seninle duydum biliyomusun.Hemen sitesine atıyorum kendimi! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak cnm, gerçi mağazadaki modellerin büyük bir kısmı olmuyo ama en azından fikir edinirsin:)))

      Sil
  6. çok güzelmiş senin sayende birşey daha öğrendim;)
    takipteyim banada beklerim canım
    paylaşımların bol olsun

    YanıtlaSil
  7. Melis'çiğim sayende öğrendim bu mağazayı, benim eve de çok yakınmış. Bir bakmakta fayda var. Bu sefer belki geç kalmış oldum ama ilerisi için takibe almak lazım.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yine uğrayın mutlaka indirimler devam ediyor seçildi belki bir kısmı ama yeni ürünler de geliyormuş

      Sil
  8. Şaka gibi Pendik'te de varmış bu Ali mağazası.Ailem Pendik'te yaşıyor ve sömestr tatilinde orada olucam ilk fısatta bu Ali mağazasını gezicem:)

    YanıtlaSil
  9. Ama ben bu mağazayı hiç duymamıştım. Yeni mi acaba? Eskişehir'i ilk ziyaretimde uğrayacağım mutlaka:)

    YanıtlaSil
  10. canım daha önce sordum mu bilmiyorum da eskişehirde de mi var bu mağaza çok şaşırdım. tabi ben 8 aydır yokum yeni açılmış heralde ama görmedim de gezerken nerde peki? ben addax'a uğramadan dönmüyorum ama orası da ihrac fazlası değil, ihrac fazlası olunca daha tatlı oluyor çarşamba pazarı mesela bir de hnb diye bir yer var aklında bulunsun;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 senedir var galiba cnm geçen sene bu zamanlarda falan keşfetmiş olabilirim. Cengiz Topel caddesinin hemen başında, bir de en güzel Eskişehir'deki mağazaymış galiba İstanbul'dan gelen arkadaşım buradaki mağazayı daha düzenli buldu, gelince uğra:)))

      Sil
  11. Gerçekten muhteşem.. hem ucuz hem kaliteli... bir de müşterilerine SMS le indirim zamanını bildirse....:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!