18 Ocak 2013 Cuma

İndirimlerden düşen kelepir parçalar / SALE!

    En sevdiğim alışveriş zamanı indirim zamanı çünkü içinizdeki pişmanlık duygusu minimuma iniyor:) Gereksiz gördüğünüz birşeyi alsanız bile %50 hatta %70 indirimde olduğu için amannnn olsun!!! diyorsunuz. 


indirimlerden ne almalı

    Dünkü postumda Ali Mağazası'nda kaliteli ihraç fazlaları olduğundan ve Türkiye'de satılmayan markaları da bulabildiğimden bahsetmiştim. 

    Camel rengi kabanı da Ali'deki %50 indirimden aldım. İhraç fazlası bir ürün, hiç hatası yok ama etiketi kesik çıkaramadım markasının ne olduğunu K ile başlayan bir marka. %85'i yün ve harika bir kumaşı var. Modeli de tam istediğim gibi. Fiyatına inanamayacaksınız 35 TL :)))

Krem rengi ajorlü hırka da Ali Mağazaları'ndan Atmosphere marka 16.5 TL

Renkli leopar desenli bere Tally Weijl'dan son kalanı kapmıştım:))) 7.5 TL

Camel Coat: From local shop

Cream Cardigan: Atmosphere (from local store)

Leopard print beret: Tally Weijl


beyaz örgü çoraplı kombin

4 Renkli  DIY yaka kolyem bu aralar favorim. Her kıyafetimle uyum sağlayıp bir renk katıyor. ''Nasıl yapmıştın?'' derseniz yapılışını burada anlatmıştım.

for 4-Color DIY Leather Collar click here

küpe modelleri
Genelde takılarımı kendim yaptığım aldığım parçalar küpe yada yüzük oluyor. Bu şirin küpeleri kaçırasım gelmedi!  En çok sol en alttaki gümüş rengi sarmal küpeler için aldım.

Earings: Tally Weijl

Haftasonu indirimlerden yararlanmak isteyenlere yardımcı olur umarım. Herkese iyi haftasonları:)))

Have a nice weekend!

52 yorum:

  1. merhaba,
    Tesadüfen beni bulmana sevildim:) sevdiğin Cunda'dan belki benim vesilemle arada haber almış olursun :)

    Bu arada bu Ali mağazaları nerelerde ilk kez duyuyorum ama o kaban hem 35-TL hem de sıcacık tutması harika bir şey olmuş.Güzel günlerde kullan. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, blogunuzu bulduğuma ben de çok sevindim. Yazın yine Cunda'ya gelicem gelmeden haberlerini alırım artık:))) Ali mağazaları İstanbul'da Acıbadem Mağaza,Kazasker Mağaza,Maltepe Mağaza, Pendik Mağaza ve Dudullu Mağazaları varmış. Sitelerinde ayrıntılı adresleri yazıyo bakabilirsiniz.
      sevgiler

      Sil
    2. meliscim cundaya gelirsen banada beklerim ayvalıkta bizimde yazlığımız var.Berene bayıldım :))

      Sil
    3. cnm bizim de Ayvalık Karaağaç'ta yazlığımız var uzun yıllardır oraya giderim ben de... Komşu çıkarmışız bide:)))

      Sil
    4. ooo süperr :))) .ok sevindim bakk :))

      Sil
    5. aynen! güzel bir tesadüf oldu:))

      Sil
  2. Şapkayı çok sevdim :)
    Güle Güle kullan indirimden çok sevdiğin parçalar satın almak gerçekten çok güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, böyle parçaları uygun bulmak alışverişten aldığımız keyfi daha da arttırıyor:)))

      Sil
  3. Indirimleri gorunce sezonda ne kadar kaziklandigimizi daha iyi anliyorum. Aldiklarin cok guzel gule gule kullann

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür:))) cidden sabırla indirimleri beklemenin sonuçları çok iyi oluyor:)))

      Sil
  4. Hepsi gerçekten çok iyi seçimler, iyi kapmışsın :) İyi günlerde giy.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel benimde en kısa zamanda gitmem gerek bu mağazaya :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. Melis' ciğim harika olmuş hepsi ama hepsi, güzel tercihler eh birşeyler yakaladık ya bizden mutlusu yok;) iyi günlerde giy tatlım. Sana da iyi haftasonları canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm, indirimlerde böyle şeyler yakalamanın keyfi bir başka:))) senin aldığın trençkotu da çok beğendim ben

      Sil
  7. Çok fazla online alışveriş yapmama ve senin gibi bir sürü tatlı bloggerdan haberdar olmama rağmen ali mağazalarından bihaberdim. Ankara'da olmamdan mıdır nedir? Kaban çok yakışmış iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkkür ederim. Ankara'da da çok güzel outletler var aslında ben de oralara pek gidemiyorum pek:)))

      Sil
  8. hepsi çok güzel ve gerçekten ucuz..kabana bayıldım renk ve model tam benim sevdiğim gibi.. iyigünlerde kullan canım..

    YanıtlaSil
  9. çok şık olmuşsunuz meliscim..ayrıca kaban hem çok güzel hemde fiyatı duyunca şok şok şok oldum güle güle giy hepsini..

    YanıtlaSil
  10. cokk guzel parcalar tatlim,
    benidme cogu kiyafetlerim ,takilarim hep indirimdendir. Insan uzulmuyor sonradan :D
    Yuzunude gostermeyii unutmaa gercic o guzel gozlerini gorduk ama olsun hepsini istiyorum :)
    mucuk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm yavaş yavaş gösteriyorum sanırım yüzümü. İşte dudaklardan, gözlerden başladık bakalım:)))

      Sil
  11. Güzel şeyler yakalamışsın canım. Hırkan, beren, montun sıcacık tutar inş seni :)) Bu arada küpelerinede bayıldım ama açıkcası ben en cok fiyonkluları sevdim :) Sarmalda güzel ama ne biliyim benim fiyonklara karşı ayrı bi sempatim var galiba:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm bu fiyonkluları ben de çok sevdim aslında:)))

      Sil
  12. Hepsini çoookk beğendim canım en güzel günlerde giy hepsini (: fiyatlarada bayıldım ayrıca söylemeden geçmiyim (:

    YanıtlaSil
  13. Onlar nasıl fiyatlar öyleee:) Çok kıskandım şuan seni:)

    YanıtlaSil
  14. ah melisciim hemen google ladım Ali mağazalarını:) Çokk güzel iki kazak beğendim bile fiyatlar inanılmaz güzel! İzmir'de mağazaları yokmuş, online alıcam ben de:) Montuna ba-yıl-dım!!! Ben de o renk bir kaban bulmaya çalışıyorum bu sezon bitene kadar:)
    öpüyorum tatlm!!!
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm sitelerinde sunum olayını çok iyi yapmamışlar çok da iyi gözükmüyor aslında ürünlerin ama çoğu bildiğimiz markalar hem de sezon ürünlerini bulabiliyorsun

      Sil
  15. Çok güzel şeyler almışsın canım. Kabana bayıldım, üstelik fiyat nasıl öyle?! Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  16. Hepsi de çok şık canım. Özellikle kaban harika fiyatı daha da harika;)Sayende Ali mağazalarından haberim oldu Ankara'lıyım ama hemen netten bakacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm Eskişehir yakın olmadı gelir bakarsın:)))

      Sil
  17. Hırkanı çok beğendim, iyi günlerde giy :)

    YanıtlaSil
  18. güle güel kullan canım..kaban süpermiş.içinde yün olan kumaşlar olağanüstü sıcak tutuyo kışın. ben de hep yün kumaşlar aldım bu kış...çorabın markası penti mi canm çok şekermiş, öptm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm valla çok sıcak tutuyo cidden:))) çorabımı geçen sene pazardan bulmuştum:P ama eminim penti'de benzerleri vardır

      Sil
  19. Gerçekten inanılacak gibi değil. Şimdi internetten arayacağım ama eminim Bursada alışveriş noktası yoktur Ali mağazalarının :((
    Hepsi çok yakışmışlar sana
    Güle güle giy.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Maalesef Bursa'da yok ama Bursa'da da çok güzel outletler var. Eskiden çok giderdik biz de o zaman burda hiç mağaza yoktu:)))

      Sil
  20. Aldığın tüm ürünler çok güzel güle güle kullan canım.Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Canımmm hepsı cok guzel ve coook yakışmış favorim bere oldu valla ;)

    Coook optum kuşum sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, en değişik parça da bere oldu sanki:)))

      Sil
  22. Hey thanks for the sweet comment dear! So happy about it =)
    Nice leopard ht here!!
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  23. çoraplara bayıldım ! :)

    YanıtlaSil
  24. Kaban çok şık, vakitsiz bir parçayı bedavadan biraz pahalıya satın almışsın :) Güle güle iyi günlerde giy;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öyle oldu:))) çok teşekkürler

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!