28 Ocak 2013 Pazartesi

İndirim Ganimetleri Bershka'dan / Bershka Sale!

bershka babetlet
     
   İnditex indirimlerinden herkes alacağını aldı birşey kalmadı diye düşünürken tam istediğim şeyleri beklemediğim bir zamanda ve yerde yakaladım yine! Stradivarius ve Zara'ya bakmaya gitsem de tesadüfen elime geçen slipersları bulmanın keyfiyle Bershka'da birşeyler aranmaya devam ettim:)))


I especially love Zara's and Stradivarius's style but sometimes I can find some beauties from Bershka! These are my new pieces from Bershka Sale! 


kamuflaj desenli bershka bluz

Haki yeşil birşeyler almıştım zaten ama buram buram kamuflaj olmayan birşeyler bulamamıştım. Bershka'da o dağınıklığın ve karışıklığın içerisinde bu sweatshirtü bulunca nasıl sevindim anlatamam! Tek kalmıştı o yüzden large birazcık büyük olmasına rağmen aldım kollarını daralttırıcam. 

In this season I couldn't find some kamouflage piecess until meet this sweater with tulle sleeves!

bershka damask bluz
   
   Beyaz, krem, kırık beyaz salaş bluzler vazgeçilmezim. Çünkü renkli pantolonlar, ceketler giymeyi seviyorum ve tabi bol bol ''takı'' takmayı:)))
Kendiliğinden damask desenli bu bluz baya işime yarayacak:P

   I'll pair my new damask blouse with my colorfull pants and jackets! 

bershka çivili babet

   En çok sevdiğimi en sona sakladım. Millet bot alırken ben bahara hazırlık bi slippers aldım.
Çivi ve zımba olayı beni artık biraz sıksa da bu çiviler minik ve zarif duruyor sanki işlenmiş gibi. Havalar ısınsa da giysem diye can atıyorum, pozitif quantum yapayım havaların ısınmasını çağırayım:P

Herkese iyi haftalar!

This detailed slippers are my favourites! Nowadays maybe it'll snow but I'm already for spring with my slippers:))) Even I'm a little bit sick of studded pieces love this one.

Have a nice week!

Twitter melislicious26 :)))


26 yorum:

  1. bershkadan tek istediğim şey sneakers o da indirime girmiyor bir türlü :-(( güle güle kullan aldıklarını..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa sneakerslar girmemiş mi? valla o kadar karışıktı ki orası elimdeki koruma çabasından bazı şeylere bakamadım:)

      Sil
  2. bende o mağaza yerine internet mağazalarından çıkamıyorum melissss
    biker botlarım geldi topukluları kenara koyup hemen giydim benden mutlusu yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kış benim de en sevdiğim botlar da bikerlar ve ankle botlar. Geçen sene aldığım bisürü topuklu süs olarak duruyo şu an ben de giymiyorum rahatlığım ön planda oldu buaralar:))

      Sil
  3. hepsi çok güzel,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Melis'ciğim güle güle giy, istediğin parçalar bulmana çok sevindim:)) indirimlerden haberim olsa da hoş çalışınca her zaman yakalayamayabiliyorum, akşam gidilen saatte de malum seçilmiş olabiliyor, senin adına çok sevindim;) güle güle giy tatlım:) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm denk geldi valla. Bu indirim uzun zamandır devam ediyor ben de bişey kalmamıştır dedim ama aralarda çıkıyo:)))

      Sil
  5. Güle güle giyin yine güzel kıyafetler almışsınız :)

    YanıtlaSil
  6. Slippers lara bayıldım ;)

    YanıtlaSil
  7. Canım ne güzel şeyler almışsın. Ben baktığımda bişi bulamamıştım. Özellikle ayakkabıyı çok sevdim. Çivilerden zımbalardan vazgeçemiyorum hiç:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm ben de çoğunu tesadüfen buldum:)))

      Sil
  8. The military tee is so cool!
    This burgundy shade is perfect on you darling!!
    Thanks for the comment =)
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  9. nasıl güzel slippersın ama ne de guzel kombınlersın sen sımdı balım kuzummm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm ahh bi havalar ısınsa da giysem diyorum:)))

      Sil
  10. Ben de şu dönemlerde en çok indirimi seviyorum, tek mutluluk kaynağım.. <3 :D bir de blog var tabiii. :D Beyaz bluzunü çok sevdim, severim o tarz şeyleri. :]

    YanıtlaSil
  11. nice slippers! You picked a right pair of shoes they can go with everything! :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!