14 Ocak 2013 Pazartesi

DIY Kendin Yap 4 renk deri yaka kolye / 4-Color DIY Leather Collar

      Ara ara daha önceden yaptığım DIY kolyelerimi değiştiriyorum. Bu da öyle oldu. Geçenlerde renk renk gerçek deriler bulunca, aslında renginden ve derisinden dolayı çok sevdiğim hardal sarısı DIY deri yaka kolyeme parça derilerle biraz ekleme yapayım derim. 

  Sometimes I innovate my old DIY projects. This one is exactly like that;  I added my new colored genuine leathers on my acid green leather colar. 




yaka kolye nasıl yapılır

    3 renk parça deri kullandım; vizon, çağla yeşili ve metalik altın rengi. Çağla yeşili ve metalik altın rengi derilerim favorilerim arasındaydı zaten. Bir de hardal sarısıyla birlikte haki yeşil, çağla yeşili gibi yeşillerin uyumuna bayılıyorum. 

    I used 3 color; goose green, metalic gold and mink color.  I love matching acid green  with khaki/ goose green. So firstly I imagined a pattern,  then combined colors and glued them on my acid green DIY color. That's it!

Nasıl  yaptım? Üçgen şeklinde kestiğim parça derileri kafama göre bir desen ve şekil oluşturarak yapıştırdım. Kullandığım deriler sert ve gerçek deriler o yüzden keserken falçata kullanıyorum. Yapıştırma işlemini yaparken fotoğraflamayı isterdim ama bu yapıştırıcı acayip bişey kullanımı biraz zor o yüzden o sırada sadece yapıştırmaya odaklanıyorum.


renkli yaka kolye yapımı

      Bu arada ''deri yaka kolye yapımı'' ile ilgili çok soru alıyorum. Bu hardal sarısı kolyenin ilk halinin yapılışını bu postumda anlatmıştım. O yazımdan da yararlanabilirsiniz ve kolyenin ilk halinin yapılışını görebilirsiniz.
 Kalıp çıkarma işlemini genelde elimle ve biraz da pergel yardımıyla çizerek yapıyorum. Kartona güzel bir kalıp çizerek ve simetrisini düzenleyerek kendinize bir kalıp yaratabilirsiniz. Ben gerçek deri kullanıyorum ama bulamayanlar kalın suni derileri iki kat yaparak kullanabilirler. 

  Nasıl eski halinden daha iyi olmuş mu? 

22 yorum:

  1. Renkli hâli de çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  2. Renk renk olunca da ayrı güzel duruyor canım, pekçok giysinle kullanabilirsin, eline sağlık çok sevdim:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm, sanki bi hava geldi kolyeye daha fonksiyonel oldu gibi:)))

      Sil
  3. Ellerine sağlık şahane olmuş ;)

    YanıtlaSil
  4. MELİSCİM GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BENİM ASLA AKLIMA GELMEZDİ HERHALDE..

    YanıtlaSil
  5. Melis' çiğim seninkiler adeta yaşayan kolyeler, zamanla gelişip serpiliyorlar :)

    Şaka bir tarafa, bu haliyle daha göz alıcı ve daha kullanışlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla nasıl doğru tanımladınız! cidden öylee bişeyi yapıyorum ama bisüre geçiyo üzerinde bişeyleri değiştiriyorum çok oluyo bu:)))
      çok teşekkür ederim

      Sil
  6. Ben eski halini de beğenmiştim ama bu çok çok daha güzel olmuş. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm ben de bunu daha çok beğendim sanki:)))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. cnmmm benim çok teşekkürler:)))

      Sil
  8. This is a really cool idea, thanks for sharing!
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım. Renk renk deri parçaları bulmak da o kadar zor ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) ben de baya bi aradım kolye ve bileklik için sert yapılı olanları da bulmak zor oluyor

      Sil
  10. Çok kullanışlı bişey yaramışssın canım.Eminimki bir çok kombinde tamamlayıcı oluyordur senin için.Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm cidden öyle oldu neyle taksam uyuyo sanki tamamlanıyo:)))

      Sil
  11. Renk seçimlerin çok güzel olmuş, çok beğendim. :)

    YanıtlaSil
  12. Bloğunuzu yeni keşfettim. kolyenin yeni haline ise aşık oldum. Benimde aklıma çok değişik fikirler geldi sayenizde bende bloğuma beklerim. başarılar..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!