30 Ocak 2013 Çarşamba

Deri(n) ve Mor ! yeni bilekliklerim / Genuine Leather bracelets




    Baştan aşağı mor giyinmem belki ama moru bazı detaylarda çok seviyorum. Mesela mor bir ayakkabı veya deri mor bir etek! Morun derideki duruşu çok ayrı, farklı kaliteli ve hava katıyor.

   Bu sefer aralara canlandırıcı renkler katsam da tüm bileklikleri mor gerçek deriden yaptım. Dış tabakası kaymak gibi yumuşak ama bir o kadar da mukavvemeti yüksek ve kalın bir deri bu.

  I love purple details and accessories; like purple shoes, leather skirts and jewelries. I made this bracelets with using genuine purple leather.


   Saç örgüyü modelini çok sevdim mor deride çünkü süet kısımları da çok güzel bir deri bu. 

  Mor tek taşlı olan özel istek üzerine Nur Teyze'me yapıldı, o daha sade seviyor. Mor taş doğal bir taş ama adını unuttum:)))

  Neon pembeli olan DNA'nin sarmal yapısına çok benzediği için DNA modeli dedim ona:P Ondan daha çok yapıcam gibi.

   Ben hepsini takıp da gezmek istiyorum:)) Ama sizin favoriniz hangisi çok merak ediyorum.

Beğenilen ve istek alan takıları gittigidiyor'a koymayı düşünüyorum. 
melislicious@gmail.com'dan bilgi alabilirsiniz

  I focused on braided style and also wanted to show suede parts of the leather. Called neon pink one DNA model bracelet:))) Isn't it looks like DNA? It's hard to me find my favourite but I wonder which one is your favourite?

17 yorum:

  1. Mor olan herşey çooook güzeldir zaten ; ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
  2. Ayy, süper olmuşlar, hepsi birbirinden güzel. Derinin duruşu ve rengi nekadar güzel !
    Favorim dersen, mavi taşın etrafında küçük beyaz taşlısı :)
    Ellerine sağlık Melis'çiğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sanki benim de favorim birazcık o gibi:P

      Sil
  3. Çook hoşlar canım.. Mor renk gerçekten severim, harika duruyorlar buradan da. DNA süper isim olmuş bu arada taşlı bilekliğe de diyecek söz bulamıyorum. Ayrıca sade olan da tercih meselesi ve bence sade şıklık da çok tatlı duruyor. Ellerine sağlık güzelim, Mor'un Deri(n) cazibesi beni de aldı götürdü:)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm DNA gibi oluverdi sanki o:))))

      Sil
  4. Elinize sağlık renkler taşlar çok hoş

    YanıtlaSil
  5. hadi bakalim, bekliyorum :D hepsini hepsini istiyorum cunku.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam bebişim haberleşelim:))) beğenenler söylüyo mail atıyo onları koyuyorum gittigidiyor'a. Çok talep geldi şimdilik gittigidiyor'dan satıcam takılarımı

      Sil
  6. eline sağlık cnm,çok şık olmuşlar)

    YanıtlaSil
  7. yine hepsi çok güzel olmuş. ben de morun yanında turkuaz yada yesil olursa ayrı bayılıyorum o yüzden bunlardan mavi taslı olanı çok sevdim:) nur teyzeninkinin adı ametist olabilir mi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm. Aaa evet ametist olabilir cnm haklısın:)))

      Sil
  8. çok güzel olmuş canım hele de mor olduğu için daha da çok beğendimmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  9. Moru ben de detaylarda sevenlerdenim ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!