21 Ocak 2013 Pazartesi

Deri elbiseyi günlük kombinlerde giyme fikri | Leather Dress and Sweater

Deri elbiseleri ve aksesuarları kullanmayı çok seviyorum ama bazı derileri giymek zor.  Çok şık da olmak mümkün, çok wamp görünüp istemediğiniz bir havaya bürünmek de...  Ben de bu çok sevdiğim deri elbisemi günlük kombinlerimde de giyebilmek için bir fikir buldum!

Wearing black leather dress is a tricky business. It's possible to look stylish or wamp...So I found a way to wear it on my basic outfits; wear it with oversize sweater!

siyah deri elbiseyi günlük kombinleme

DERİ ELBİSELİ KOMBİNLERİMİN TAMAMI İÇİN BURAYA

       
      Geçen sene Oxxo'dan aldığım bu elbiseyi sadece birkaç kez katıldığım davetlerde uzun blazerlarlarımla giymiştim. Üzerime tam oturuyor ve ceketsiz veya üzerime başka birşey almadan çok fazla kullanamıyorum.


el yapımı gerçek deri bileklik
    
     Deri elbisenin üzerine salaş bir kazak giyip, opak çorap ve daha spor, topuksuz botlarla kombinleyip çok kokoş ve seksi görünmeden, daha basic, sanki çok özenilmemiş ama şık olunmuş gibi  giyebilme fikrini çok sevdim ben:)))

Siyah deri elbise / Black Faux Leather Dress: OXXO (eski sezon)                                  
Krem Kazak / Sweater: Cubus (Ali mağazaları'ndan)                       
Vizon rengi kürklü bot / Boots: İnci (yeni sezon)                         
Çanta / Bag:  Pierre Cardin                                                 
Deri Bileklikler / Leather Bracelets: DIY ben yaptım                                      

DERİ ELBİSELİ DİĞER KOMBİNLERİM İÇİN BURAYA TIK TIK
                                             
                                                      Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


27 yorum:

  1. Canım sana katılıyorum, çok hoş olmuş böyle, şık giysileri rahat, salaş giysilerle ya da pop-art tarzı ile de birleştirince güzel şeyler ortaya çıkıyor. Çok hoş güle güle giy canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, böyle kombinleyince daha rahat kullanılabiliyor

      Sil
  2. bende deri eteğimi böyle bir kombinle deniyim,çok beğendim (:

    YanıtlaSil
  3. Melis' çiğim çok iyi düşünmüşsün, deri etek giymiş gibisin. Dediğin gibi salaş bir hırka giysen bambaşka bir kıyafet haline gelecek. Güle güle giy.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. bence super bı tarz yakalaşmısın bebegım bende de seneler once mango dan aldığım ama bi kerecik bile giyemediğim uzun siyah deri bi elbise var.onu değerlendirmeyi düşünüyordum ne zamandır ama unutmuşum iyi ki okudum seni beybim sımdı bana da ilham verdin!

    opuyorum kocamannn!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum ilham verdiysem çok teşekkürler:))pek fazla giyilemeyen dar deri elbiseler değerlenmiş oluyo valla:P

      Sil
  5. wayyyyyyyyyyyy elbiseye bayıldım melisss süper bir şeyy ilerleyen günlerde üzerimde dikilmiş olarak görebilirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok basit bir modeli var cidden dikiş bilenler için kolay birşeydir bunu dikmek, merakla bekliyorum cnm:)))

      Sil
  6. Ben de geçen yıl Mango indiriminden bi deri elbise kapmıştım. Gündüz giyemiyorum ama üzerine kazakla giyme fikri süpermiş. Harika kombinlemişsin canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm yaa gündüz giyilmiyo, gece de bikaç kere giydim:))) böyle değerlenmiş oldu

      Sil
  7. muaaaah, yine muhtesemsin. az kaldi yuzun tamamina :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnmmmmm, yavaş yavaş yüzümden parçalar gösteriyorum puzzle yapıyo gibi:))))

      Sil
  8. ay nerden aldın dıye asagıya kadar ındım elbısenı sonra bır baktım eskı sezon yıkıldım cok yakısmıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, baktım oxxo'nun sitesine var mı o modelden diye ama bulamadım bazen bi modeli bikaç sezon yapıyorlar

      Sil
  9. Great post, love the dress. We are following you now can you follow us back?Kisses

    YanıtlaSil
  10. Deri elbiseyi günlük hayatta giyebilmek için iyi bir fikir ;)Sanki deri etek gibi duruyor

    YanıtlaSil
  11. Gayet güzel bir kombin olmuş canım.Zaten deri elbise demek hem deri etek hemde deri bluz demektir benim için.Bu nedenle 3 farklı şekilde giyilmesi harika sonuçlar almamız yardımcı oluyor:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, dediğin gibi deri elbisenin üst kısmı bluz olarak da giyilebiliyor, kabarık eteklerimle de üst kısmını bluz gibi kullanıyorum:))) fonksiyonel bir parça gece dışarı çıkarken de ceketle daha şık bir görünüm oluyor

      Sil
  12. kombinlemene bayıldım canım güzel günlerde giy (:

    YanıtlaSil
  13. Beautiful dress! Lately I am a huge fan of leather clothes :) You are lucky, the weather is so pretty in Turkey. Here in Poland is so cold xD

    YanıtlaSil
  14. çok beğendim meloocuum:) Böyle iddialı parçaları günlük giyebilmek güzel birşey, yoksa dolapta bekleyip duruyorlar! Aynen ben de benzer birşeyler giydim bugün. Mango outletten haftasonu tabanı krem rengi üzeri dantel olan bir gece elbisesi aldım. Kalçadan kesik aşağısı pileliydi. Ben de üzerine siyah bir bluz giyerek günlük hale getirdim. Yarın bloga eklemeyi planlıyorum:)
    Öpüyorum güzellik!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!