7 Ocak 2013 Pazartesi

Bu Kışın Sıcak ve Şık Trendi Kürklü Şapkalar, Kalpaklar / Keep Your Fur Hats for Winter


anna karerina resimleri
Anna Karenina filminden

      Bana hep soğuk, buz gibi  Rusya'yı hatırlatan bu kürk şapkalar ve kalpaklar bu sezon ''Anna Karenina'' filmiyle birlikte yükselişe geçiyor. Havaların giderek soğuyacağı bu sert kış günlerinde, bu gösterişli kürk kalpaklarla sıcak, stylish ve elegan bir görünüm yakalayabilirsiniz. Tabi bu şapkaları nasıl kombinleyeceğimiz de önemli. Ben hep özenmişimdir bunları takmaya ama itiraf edeyim biraz fazla gösterişli geliyor, gerçi buz gibi bir şehirde yaşıyorum taksam çok abartı durmaz:)))

   This fur hats became more popular with Anna Karenina movie which always reminds me cold Russia! The best thing about Fur Hats is that besides looking super cool and stylish they will keep us warm and comfy in the most glamorous way.



Temperley London 2012/2013 fall-winter
                   
                   


kate middleton kombinleri
Kate Middleton
                         
blonde salad kamuflaj desenli palto
The Blonde Salad ''Chiara Ferragni''

Rihanna


Elle Macpherson


Sokak modasında da Anna Karenina tarzı şapkaları bol bol görüyoruz
Anna Karenina inspired street style looks

sokak modası ilham



sokak modası ilham verici kombinler
                       
                     
       Benim de beğendiğim ve kullanabileceğim birkaç model oldu aslında. Daha küçük ve az kürklü olanlarını kullanabilirim. Bu arada tabi ki bu kürk şapkaları kullanırken ''gerçek hayvan kürkü'' kullanmamaya ve bu konuda hassasiyet göstermenin gerekliliğine inanıyorum. Kürkü ve kürk detayları çok sevmeme rağmen kesinlikle gerçek hayvan kürkü kullanmam. Çok güzel taklit kürkler var, onlar tercih edilebilir. Peki siz bu kış bir kürk şapka, kalpak edinmeyi düşünüyormusunuz?


Almayı düşünenler için internette asos.com'da birkaç model buldum. Buradan bakabilirsiniz.

I prefer small and less fluffly  and imitation one. Save the natural life and don't wear real animal fur, wear fake one!
                                                             Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


21 yorum:

  1. Melis'ciğim çok hoş detaylar gerçekten, hava muhalefetinden ben ancak yorumumu yazabildim, yarım saattir inat etti:)), çok güzel bu kalpaklar benim hep hoşuma gitmiştir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok hoşlar dimi Eskişehir'in soğugunda giysem hiç komik olmaz, Sibirya gibi oluyo bazen:)))

      Sil
  2. Merhabalar bloğunuzun yeni takipçilerindenim Eskişehir'i duyunca çok sevindim bende Eskişehir'de yaşıyorum.Ayazı meşurdur buraların kalmak hepimize şart :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz, çok sevindim geldiğinize! evet nasıl da soğuk olur dimi, burda doğdum ama alışmak mümkün değil bu soğuğa:)))

      Sil
  3. Kate Middleton'a cok yakismis :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadın herşeyi asil, ve klass yapıyo ve yakıştırıyo kendisine

      Sil
  4. Melis' çiğim hepsi birbirinden şık ama dediğin gibi, kıyafetle bütünleşmeli. Ohhh, ne de sıcacık tutuyorlardır.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de çok seviyorum ama nasıl kombinler de takarım onu düşünüyordum:)))

      Sil
  5. Ben de çok istiyorum bunlardan takmak ama Ankara henüz buna hazır değil gibi geliyor bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yaa burası da hazır değil gibi, ama sanki havalar giderek soğuyacak kar yağacak belki o zaman:)))

      Sil
  6. herkese yakışmıyo
    misal kilolu bayanlara:(
    ama çok ta güzel bir görüntüsü var aniden şıklık katabiliyo ufacık bir kürk detayı bile

    filmi izlicem kısmetse bu hafta sonu..

    post güzel ve ilgi çekici olmuş ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:))) filmi ben de çok merak ediyorum, biraz da onun etkisiyle bu postu yaptım izliycem en yakın zamanda!

      Sil
  7. Kürk kalpakları ben de çok seviyorum ama bir türlü edinemedim. Çok zarif ve şık duruyorlar Anna Karenina'da en çok kürk & kalpak takımlarını sevmiştim :) uzun açık saçlarla çok yakıştırıyorum ben özellikle, gerçek kürk olmasın ama canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de uzun saçlara yakıştırıyorum, tabi gerçek hayvan kürkü olmamak kaydıyla:)))

      Sil
  8. I love this kind of fur hats! ... Fake are the best! :)
    Great post!
    xoxo

    YanıtlaSil
  9. oyle sıcak tutuyor kı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya şu an tam ihtiyacımız olan şey:)))

      Sil
  10. Bana hiç yakışmıyor .
    Ben çok komik oluyorum.
    Ama genç güzel hatunlara pek bir yakışır
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ay ben bayılıorum bunlara. Toulouse'un altını ustune getırdım ama henuz gonlume gere bı tane bulamadım.yarın arastırmya devam D:

    YanıtlaSil
  12. ama çok güzeller kiii bende bayılıyorum kürk detaylarına benimde olsun birtane inşallah:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!