10 Ocak 2013 Perşembe

Bol bol pembe; pembe kazak, pembe DIY deri bileklik / Pink Overdose!

Bu aralar renkli giysilere ve takılara takmış durumdayım. Böyle pembeli bir kazak ararken yine Ali Mağazalarında istediğim tarzda bir kazak bulabildim. Daha önceki postlarımda da bahsetmiştim Ali Mağazaları'nda birçok markayı bulabilmek mümkün. Bazen etikiletleri kesik olabiliyor ama yine de hangi marka olduklarını anlayabiliyorsunuz.

pembe deri bileklik modelleri
 

   
     
   Bu pembe kazak Forever 21. İlk defa Forever 21 giyiyorum, online mağazalarından hiç sipariş vermemiştim. Bu arada fiyatı da oldukça uygun. Bir de bu model buradaki mağazalarında satılmadığı için İstanbul'a göndermişler hepsini ben son bi taneyi yakaladım. Yani İstanbul'daki Ali Mağazaları'nda bulabilirsiniz. Haki yeşil pantolonum da Topshop Moto Baxter Jeans. Yine bir exportçudan elime düştü:)))

Pink Sweater: Forever 21 ( from local shop)
Khaki jeans: Topshop Moto  Baxter Jeans


Easy-to-make DIY necklace

       Yeşil taşlı kolyem çok basit bir DIY kolye. O kadar şıkırtılı taşlı kolyelerin yanında bazen böyle sade birşey takasınız geliyor. Taşı aldım, ucuna halka taktım ve sonra ince bir zincire geçirdim. Aslında avize taşından bile yapılabilir böyle bir kolye:)))

bileklik yapımı anlatımı
DIY Pink Leather Bracelet

     Geçenlerde aldığım derileri yayınlamıştım. Bunu daha sonra buldum. Şeker pembesi gibi bir deri. Yine gerçek deri. Kazakla çok şeker oldular. Yapımında altın rengi T-Kapama kullandım. Bu kapamaları çok seviyorum. Farklı bir hava katıyorlar.

Pembe deri bilekliği beğendiyseniz melislicious@gmail.com'a mail atıp bilgi alabilirsiniz. Yakında gittigidiyor.com'dayım.

    Bu aralar yapacağım alışverişlerde canlı renkleri bol bol tercih edicem galiba:)))
 Peki sizin favori kış kazağı renginiz hangisi?

Bu arada artık Twitter'dayım. Çok yeni bir hesap birçoğunuzun Twitter'ını da bilmiyorum. Beni buradan
takip edebilirsiniz:)))

21 yorum:

  1. Güle güle giy canım, çok tatlıymış rengi, bu arada bileklikte tamamlamışlar birbirlerini. Şu bahsettiğin Meşhur yapıştırıcıyı da görmüş olduk böylece:) ProtoColle imzalandı;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm benim:))) çok iyi bir yapıştırıcı gerçekten mutlaka al sen de! öpüyorum

      Sil
  2. Bilekliğin rengi modeli çok güzel olmuş.Benimde yeni kumaş alışverişim renkli oldu triko tunik yapmayı planlıyorum.bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. çook yakışmış canım pembeler sana forever 21 nı görünce hatıralarım canlandı cok severim tarzını:))bana yaptığın bılekliğim kolumda ugur boceğim bana sans getiricek die hiç çıkartmıyorum :)duygu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyyyyy cnm benim çok mutlu oldum işallah uğur getirir o bileklik sana:)))
      umarım forever 21 kazak da iyi çıkar ilk yıkamada gitmez:P
      öpüyorum çok seni

      Sil
  4. Melis'çiğim kazağının pembe tonu çok hoş, çok da şık duruyor. Bileklik de süper ve çok uyumlu olmuşlar kolye ile birlikte.Pek farkında değiliz ama renkler insanın enerjisini ve moralini çok etkiliyor. Bu pembelerle kendini kötü hissedebileceğini hiç düşünmüyorum.
    Ellerine sağlık, güzel günlerde giy.
    Özlemiş sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için yine çok mutlu oldum, çok mutlu ettiniz beni! bu aralar o kadar ihtiyacım varmış ki renkli bişeyler görmeye cidden çok iyi geldi bana:)))
      sevgiler

      Sil
  5. kazak bahane bileklik şahane :)

    YanıtlaSil
  6. yuzunude gorebilseydik bebegim :)
    Cok yakismis pembe ve yesilin uyumuna bende hayranim
    Yakiyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol cnmmmmmm!!!!
      yakında o da olabilir tatlım:))) bu aralar baya hastayım biraz iyileşeyim o zaman yüzümü de görebilirsiniz belki:P

      Sil
  7. oyyy o ne güzel bir kazakmış gerçekten o hem rengine hem modeline bayıldım... Güzel günlerde giyersin inşallah.. Kolye konusunda da dediğin gibi gerçekten insan çok sıkılıyor bazen karışık şeylerden, hayatımız yeterince karışık zaten değil mi *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) insan arada sadelik arıyor cidden!

      Sil
  8. Bayıldımm! Pembeyi çok severim, kazak da nefismiş. Çok çok yakışmış. Deri parçalarını kıskanmaya başladım artık. Bileklik de çok güzel. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. cnm benim çok sağol! arada böyle değişi renkli deriler de çıkıyo iştee:)))

    YanıtlaSil
  10. melis canımmm ben de bayılıyorum ali mağazalarına ya gitmeyeli ne kadar uzun zaman olmus sımdı sen yazınca geldı aklıma..bı acıbademe ugrama zamanı gelmıs:)
    pembe de cok guzel hanı!

    opuyorum kocamannn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Cidden güzel şeyler çıkıyo Ali Mağazalarında her hafta uğruyorum neredeyse:)))
      sevgiler

      Sil
  11. Canım, bluzun çok güzel, blekliğin desen harika olmuş ellerine sağlık.Güle güle kullan.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler çok mutlu oldum:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!