16 Ocak 2013 Çarşamba

Bohem,şık,basic... vazgeçemediğimiz saç örgüleri ve yapılışları / How to do Bohemian, Elegant and Trendy Braided hairstyles

    Herhalde saçlarımı maşa yapmak dışında en çok yaptığım model saç örgüleridir. Zaten 2 senedir de herhalde çocukluğumuzda yaptığımızdan da çok yapıyoruz bu örgü modellerini:))) Peki örgü saçlara farklı bir hava katacak hem günlük hem de gece yapabileceğimiz, ünlülerin de bolca kullandığı modeller neler? Hadi biraz ilham alalım ve yapılışlarına bi göz atalım!

Even I mostly prefer wawy hair tutorials, braided hairs are my favourites. Here are some inspiring braided hairstyles. Let's inspire and learn how to do different braided hair tutorials




mısır örgü nasıl yapılır


     Benim en çok tercih ettiğim hafif gevşek balıksırtı örgüler. Özellikle çalışan bayanların kurtarıcısı olduğunu düşünüyorum. Çünkü bazı zamanlar eve yorgun geldikten sonra duş sonrası fön/maşa gibi şeylerle uğraşmak yerine biraz daha fazla uyumayı tercih edebiliyoruz:))) Sabah kalkınca gösterişli bir balıksırtı örgü günü kurtarıyor. Ben bu modeli plajda da çok yaparım. Hem pratik hem de şık görünür.

    Yapılışını anlatan video. Çok kolay ve herkesin anlayabileceği şekilde ve kısaca anlatıyor.
How to do a classic french braid?




                                                               

      Peki bu çok zor gibi görünen mısır örgüsü dediğimiz örgünün yapılışı nasıl? derseniz işte yapılışını anlatan bir video!
          How to do a fishtail braid?



      
ünlülerin örgülü topuz modelleri
      Jessica Alba'nın bu topuzuna bayılırım. Hatta düğünlerde, davetlerde bu fotoyu kuaföre gösterip bunu istiyorum dediğim çok olmuştur. Ama tabi her seferinde beni sahne alacak ''assolist'' gibi gösteren topuzlar yapmayı başarmışlardır:))) Biz bu modeli evde nasıl yapabiliriz bi görelim!

How to do hot celebrity trend romantic braided hair updos like Jessica Alba? Let's see!


                     Peki sizin en çok beğendiğiniz örgülü saç modeli hangisi?

                             Let me know Which one is your favourite?     
              
                                                                     KOMBİNLERİM  
              

    Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!
Follow me on 

 

21 yorum:

  1. Melis'ciğim çok güzel örnekler bunlar, çok beğendim. Gerçekten de kuaförler ne yazık ki örnek gösterilse bile kendi bildiklerini yapmakta daha başarılı olmuşlardır her zaman;)!Bu güzel yayın için teşekkürler canım, örnekler, süper;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm yaa cidden hafif dağınık, romantik bir topuz isterken hep sahne alacakmış hale sokuyolar beni:))) Youtube videosunu izleyerek bazen evde kendim yapıyorum artık:P

      Sil
  2. Mısır örgüsüne bayılıyorum ama yapamıyorum bir türlü olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm videoyu izleyip bi dene ben de izleyerek öğrendim, çok düzgün olması için uğraşmamak lazım ama nedense çok ben de kusursuz yapamadım:)))

      Sil
  3. melisciğimm süper paylaşımmm ama benım kısa sacıma ne yapsak ki :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yanlardan örsek öyle denesek, yada örgülü at kuyruğu falan taksak yakışır da hem:)))

      Sil
  4. Çok guzel bir paylaşım olmuş, video eklemende harika fikir;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkkür ederim umarım faydalı olmuştur:)))

      Sil
  5. Meliscim çok güzel olmuş videoları çok beğendim düz örgü kolay da diğerleri zor gelirdi zor değilmiş ki:) hepsini öğrendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten kolay cnm ben de videoları sık kullanılanlara eklemiştim bakıp bakıp yapıyodum şimdi en sondaki örgülü topuzun bile benzerini yapıyorum zor değil:)))

      Sil
  6. Yine bayıldım postuna ama bende bunları yapıcak yetenek yok,bir gün ben sana yaparım dersen olur ama (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dene bence yaparsın olmadı ben yardım ederim artık:)))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. cnm sana çok yakışacak modeller bunlar prenses gibi olursun:)))

      Sil
  8. Ne hoş bir paylaşım olmuş bu :) Teşekkürler canım. Belki saçım hala uzunken deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, umarım denersin biz de görürüz:)))

      Sil
  9. Harika modeller:) Kesinlikle kurtarıcı bir model balık sırtı. Mesela ben şu anda saçlarımı yıkamak yerine Muhteşem Yüzyıl izleyip blog okuyorum. Bu demek oluyor ki yarın saçlar balık sırtı örülecek:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah süpersin cnm! ben de bekliyorum İbrahim ölücek birazdan:))))

      Sil
  10. wow, amazing braids!
    Thanks for sharing these amazing videos! :)
    xx

    YanıtlaSil
  11. örgülere bayılıyorum ama her kuaförde gerçekten havalı ve rahat bir örgü yaptıramıyoruz halen.. kezbana döndürmeye çok meyilliler var maalesef.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!