29 Kasım 2012 Perşembe

En Moda Hareketler Burada

Hamile kıyafetleri içinde kendinizi ana kraliçe gibi mi hissetmek istiyorsunuz? O halde çocuklarıyla birlikte güzelleşmek isteyen annelere müjde! Birbirinden özel ürünleriyle anneleri de en az çocukları kadar şımartmayı seven alışveriş kulübü unnado.com ile en trend görünen anne siz olabilirsiniz.

Anne olmak, çocuğunuz veya doğacak bebeğiniz için alışveriş yapmak güzel... Peki, ya bu hikaye nasıl başladığına dair bir de romantik video olsaydı? unnado.com ebeveyn olmaya doğru giden yolu bakın nasıl anlatmış!


              

“Sadece kıyafetler yetmez, çocuğum için özel ürünler de isterim” diyen anneleri de unutmuyor unnado.com...  Kıyafet ihtiyacınızdan banyo ihtiyacınıza, bakım ürünlerinden butik ve aksesuar ihtiyaçlarınıza kadar her şey en güzel haliyle burada. Çok özel indirimler, hediye çekleri ve kampanyalar ile alışverişin gülümseten hali unnado.com, keyifli alışverişler diler.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

DIY Kendin yap büyük taşlı kolyem ve diğer yeni cicilerim




     Yeni giysilerin ve hediyelerin verdiği hissi sevmeyen var mıdır?  Yılbaşının da yaklaştığı bu günlerde kime ne alsam telaşı yavaştan başlıyor sanki:)) Ben daha kimseye hediye alamadım ama  artık hediye arayışlara başlamak gerekiyor gibi.

    Bu aralar kendime krem rengi bir kazak aldım; taşlı kolyemi yeniledim. Bordo basic bluz ve mango deri çanta ise hediye.
Bordo bluz bershka, çanta İzmir Mango Outlet'ten, annemin İzmir seyahati dönüşünden geldiler.

26 Kasım 2012 Pazartesi

Gratis indiriminden kapabildiklerim:)))


Bugün ve yarın devam edecek olan %50 Gratis indiriminden kozmetik blogu sahibi sevgili bloger arkadaşlar sayesinde haberdar olur olmaz koştum. Ürünler kapanın elinde kalıyodu:))) 

The Balm'ın  uzun zamandır istediğim ve allığımın bitişinin yaklaşması üzerine yeni allığım olmasını planladığım ''Hot Mama'' allığından son bir tane kalmıştı ve onu da ben aldım, çok şanslıydım bu konuda:))) Onun dışında  concealer aldım. Çok yoğun kıvamlı bir göz altı kapatıcısı ama en azından içinde petrol türevleri ve parabenler olmadığı için onu da aldım.

Essence ürünleriyle ilgili çok yorum okudum ama ilk defa deniyorum. Essence'den siyah kajal göz kalemi, superfine eyeliner pen (keçeli kalemi andıran eyelinerlardan), gri-yeşil gibi kurşun rengini andıran tekli göz farı ve rockin' red ruj aldım.

Maybelline  falsies maskaranın melek kanatlı gibi fırçalı olanını aldım, maybelline'in en iyi ürünlerinden biri bence bu maskaralar.

İlerleyen günlerde ürünleri kullanıp yorumlarımı da yayınlayacağım. Duymayan kalmasın yarın Gratis mağazalarındaki tüm renkli kozmetiklerdeki  %50 indirimde son gün!

Yıllar geçiyor ama Robbie Williams'ın yakışıklılığı geçmiyor!

       
  Şu aralar ''Candy'' şarkısıyla tekrar gündemde olan Robbie Williams klibinde giydiği uçuk pembe takım elbisesi ve sevimli hareketleriyle, görmeyeli şirinlik dozunu birkaç kat daha arttırmış:))) Ne dersiniz azıcık kilo almış olsa da baba olmak daha da bi yakışmamış mı?


Kim demiş erkekler baştan aşağıya pembe giyinemez diye. Belki Robbie'nın sevimliliğinin de etkisi var o giyince olmuş, yakışmış:))) Turkuaz mavisi Nike'ları da gözden kaçmıyor.
  
                            
          Şarkıyı da  ve klibi de çok sevdim ben. Şarkıda melek olmuş Robbie. Umarım siz de seversiniz, herkese iyi haftalar:))

24 Kasım 2012 Cumartesi

DIY/Kendin Yap Haki Yeşil deriyle 3 farklı tarzda bileklik



  Daha önceki postlarımda deri bilekliklerimin yapılışından bahsederken dericileri dolaşıp istediğim derilerden bulmak için uğraştığımdan bahsetmiştim. Bu güzel haki yeşil deriyi baya bi aradım ama aradığıma değdi. Tam sezonun military modasına uygun rengi ve çok da güzel bir dokusu var. Bu deriyle 3 farklı tarzda bileklikler yaptım.


23 Kasım 2012 Cuma

Bu kış için dolaplarınızda Promod'a yer açın!


Fransa’nın en büyük kadın giyim markalarından Promod, Fransız şıklığı ile 54 ülkeden sonra, şimdi Türkiye’de.

Zaman sınırı olmayan tasarımlar da, en modern tasarımlar da Promod mağazalarında. Okula veya işe, konsere veya davete, sinemaya veya gezmeye giderken Promod’un slim pantolonları, Viktoryen bluzları, Barok esintili elbiseleri, şık paltoları, baskılı tshirtleri, deri çantaları, bootileri ilk elinize gelen parçalar olacak!

Kendinize daha fazla zaman ayırabilin diye, dolap başında harcanan saatleri Promod sizin yerinize azaltacak. Dolabınızı açtığınızda elinizin ilk gittiği parçalar artık Promod olacak!

Günümüzün modern kadınlarına, günün her anına uygun şık ve dikkat çekici seçenekler sunan Promod mağazaları Nişantaşı ve Buyaka Avm’de.







Bir bumads advertorial içeriğidir.

22 Kasım 2012 Perşembe

deri kollu ceketim ve iki büyük DIY kolyeyle iki farklı kombinim

     

   Kışı iyice hissetmeye başladığımız şu günlerde sıcak havalardan kalma bu fotolarıma hasretle bakıyorum. 3-4 hafta öncesinde deri kollu ceketimle dışarı çıkabileceğim kadar güzel bir hava vardı.  Geçen sene Mango'dan aldığım bu ceketimi çok seviyorum; fazlasıyla kullanışlı ve ne giyerseniz giyin, giydiğiniz kıyafetin havasını anında değişteren bir yapısı var. Fotolarda ceket aynı kalarak farklı kombinler yaptım.

19 Kasım 2012 Pazartesi

Amerikan Müzik Ödülleri'nde kırmızı halı resmen parladı!


Amerikan müzik ödülleri dün gece sahiplerini buldu. Peki ünlüler ne giydi?
Çok net bir şekilde görülüyor ki g
eceye hakim kıyafetler sezonun modası altın rengi ışıltılar ve ışıltılı taşlı işlemeler.


Benim favorim Gwen Stefani oldu. İncilerle ve taşlarla işlenmiş oversized Balmain ceketi ve deri taytıyla harika görünüyor. Bu ceket bana yine incili bir DIY fikri de verdi:) 
Heidi Klum altın rengini seviyor. Bir keresinde Martha Steward'ın programına çıktığında ''ben Alman'ım ışıltıyı, altın rengini severim'' demişti. Alexandre Vauthier elbisesiyle çok hoş görünüyor! Bu tatlı kadının kötü görünmesi mümkün mü ki:)))
Taylor Swift'in giyim tarzını normalde pek beğendiğimi söyleyemem ama bu elbisesini beğendim. Elbise Zuhair Murad.

                 
Carly Rae Jepsen Gomez Gracia elbisesiyle... Güzel elbise ama duruşunda mı bir sorun var acaba?

Jenny McCarty çok çaba harcamadan da hoş görünülebileceğini göstermiş.Kemerini ve eteğini çok beğendim. Belki boynunda taşsız, metal görünümlü  bir kolye olabilirdi. Hatta tiger kemer yerine tiger kolye fena olmazdı

Elisha Cuthbert aksesuarsız kullandığı altın rengi elbisesiyle zarif görünüyor

Carrie Underwood'un Abed Mahfouz elbisesi harika! yakışmış ama elbise boyunsuz mu olsaydı acaba? Bana boynunu açması gerekiyormuş gibi geldi
''The sun goes down and stars come out'' .... I'm glad you came şarkısıyla The Wanted grubunu hatırlarsınız. Böyle spor-klasik suit yorumları güzel. Benim favorim ise fotoda soldan ikinci sıradaki solistleri Max George:)



Çaktırmıyorum ama gizli favorim PSY:))) Sezonun trendleri de üzerinde; deri ceket ve ışıltılı pantolon


Kelly Rowland baya bi güzelleşti sanki! Naeem Khan taşlı elbisesini çok sevdim ben:)))



Nicki Minaj veChristina Agulera'nın şık olduğu görülmüş birşey değil zaten, ama Nicki Minaj kendisinden beklenmeyecek kadar şık, böyle derli toplu pek göremiyoruz onu:P Christina Agulera'nın kalçalarına nolmuş öyle yastık mı koymuş napmış ki:)))
                           Peki sizin favoriniz hangisi oldu?

14 Kasım 2012 Çarşamba

12 Kasım 2012 Pazartesi

Oversized/ Bol, Salaş Kazaklar

Olivia Palermo
 Çok sevdiğim bir trend bu! Birkaç sezondur da devam ediyor. Özellikle kış gelince ve belki de bazılarımız için ( benim gibi) tayt sezonu açılınca, böyle salaş kazakların ve bluzlerin de önemi daha da artıyor! Benim vazgeçilmezim krem ve bej rengi salaş kazaklar. Ama bu sezon simli, pullu, altın-gümüş, birde karışık karışık desenli olanları daha da çok görür olduk.

9 Kasım 2012 Cuma

7 Kasım 2012 Çarşamba

Bordolara bürünmeye hazırmıyız? /OXblood

Bu kışın rengi bordo! Eğer sizde hala bu kış için bordo birşeyler almadıysanız hadi biraz modellere bakıp ilham alalım.


Hiç uğraşmamış öylesine giyinip çıkmış izlenimi verdiği için kendisini oldukça kıskandığım Alexa Chung'ın bordo kombinini ben çok beğendim. Bordo deride harika duruyor.


5 Kasım 2012 Pazartesi

Zara broşlu kolyeden ilham aldığım taşlı, örgülü bilekliğim

                 
       Daha önceki postlarımda Zara broşlu kolyeden ilham alarak bu kolyeyi yapmıştım. Kolyeyi o kadar çok sevdim ki benzer bir bileklik yapmaya karar verdim. İkisini birlikte takmayı düşünmüyorum ama bu bilekliğimi de birçok kombinimle takabilirim.

2 Kasım 2012 Cuma

Sekizgen Metal Çerçeveli Clutch, Rugan Zara Stiletto

 
             Haftasonu arkadaşımın düğünü için Didim'e gidiyorum. Düğün için seçtiğim elbise mürdüm rengi, şu an terzide olduğu için onu postuma koyamadım. 

     Ayakkabı ve çanta olarak ise bunları seçtim. Her gardropta olması gereken klasik bir stiletto aldım, bu kadar ince topuklu siyahım yoktu, ayakta duruşu çok zarif. İkisi de şimdiden favori parçalarım oldu. Bu arada ayakkabı ''special price'' olarak belirlenmiş ürünlerden olduğu için çabuk tükenmiş ve son kalan bu çifti kapabilmek için baya uğraş verdim, takip ettim aradım sonra giyinme kabinlerinde çıkıverdi karşıma:)))

Hype me on Lookbook!