7 Aralık 2012 Cuma

Zara zımbalı deri yaka kolye yapımı/ Zara Inspired Studded Metal Collar

zara kolyelerin yapımı
           

     Bu kolyeyi Zara'da ilk gördüğümden beri içimde karşı konulamaz bir DIY istediği oluşmuştu. Nihayet yaptım oldu:P  (gibi diyeyim de okadar iddialı olmasın:))) Çok benzemedi ama amacına uygun oldu.
      

   When I first saw this studded metal collar in Zara, I'm dying for  a DIY  about this collar. Finally I made it!


ZARA'nın modeli ( ZARA studded metal collar)

Benim versiyonumun yapım aşamaları 
Let's see my version's steps 



deri yaka kolye yapımı

Neler kullandım;

Siyah deri (Ben gerçek deri kullandım )
Zımbalar; bombeli altın rengi, oksitli gümüş, çiviler ve beyoğlu taşları
Kalıp için karton
Yapıştırıcı soğuk silikon 
Kolyenin uçlarına zincir ve klips

Your needs for DIY Zara Studded Collar

Leather (I used genuine leather)
Metal materials for stud (like spikes)
Carton (for pattern)
Cold Silicon
Chain and clip

    Genelde bir markanın ürününden ilham alırken birebir aynısını yapmam, Zara çok fazla taşlı detay kullanmış ben biraz daha azalttım, zımbalara ağırlık verdim. Bir de benim ki biraz daha kalın oldu. Derinin daha fazla görünmesini öne çıkmasını istedim.

  Usually I try not to do exactly same thing when I inspired of a brand's product. In this DIY project I reduced rhinestones and focused on metal details. Also my version is thicker than Zara's.  



deri yaka kolye yapımı

 Havalar da iyice soğumaya başladı bence böyle havalar tam da evde oturup DIY projeleri yapma havası gibi değil mi? Ben de haftasonuna bir DIY/Kendin yapla girelim dedim:))) Herkese iyi haftasonları!

It's getting cold and I think it's time to be at home and make some DIY , isn't it?
Have a nice weekend!
        Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!

Follow me on


30 yorum:

  1. Melis Hanım, çok güzel; böyle daha az taşlı olması deriyi öne çıkartmış, kaynak da sağlam (gerçek deri ceket). Güzel kaynağa hakkını vermek için azıcık göstermek gerek bence de;) iyi günlerde kullanın, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Handan Hanım, deri detayını çok seviyorum, bol bol kullanmak istiyorum bu yüzden de:)))

      Sil
  2. Bayıldııımm :) ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ve çok tarz olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. guzelmis memeginize saglik bence olmus guzel olmus

    YanıtlaSil
  5. Yine harikalar yaratmışsın. Süper trendy ve ekonomik bir parça olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) Zara'nınkinden çok daha ucuz ve ekonomik oldu:)))

      Sil
  6. çok ta güzel olmuş valla ellerine sağlık şık duruyor canım güle güle tak:)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. vayyy çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. yine çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  9. slm melisciim!! gayet de başarılı olmuş!! ellerine sağlık ben de DIY bişiler yapıorm ama genelde intstagreme ekliyorum, yapımı sırasında resşm çekmk lazım seninki gibi ama işte onu yapamıyorum. kombinleyeyim giyinip süslenip koyatm bloga:))
    en son eklediğim yazıya yaptığın güzel yoruma çok teşekkür ederim. zımba detaylı topuklu kırmızı stilettolar zara'dan. bakıp bakıp durdum kendilerine ama ayaklarım kemikli olduu için giyme şansım yoktu onları:(( tarçın rengi ayakkabılarımı ise geöen sene indirimden YKM'nin içindeki inci reyonundan almıştım çok uygun denk getirerek. çok raharlar yumuşacıklar:)
    DIY inspo ların için çok teşekkürler, iyice etkilendim:) gidiyim yarım bıraktığım koleyei tamamlayayım:)
    muaak!!

    YanıtlaSil
  10. Definetely trying this DIY! It looks so chic. :)

    www.the-styleguide.blogspot.mx

    YanıtlaSil
  11. bu diy´leri görüp wooow dememek imkansiz. takibe geciyorum :)

    YanıtlaSil
  12. Such an amazing DIY! Love that necklace! :)
    xoxo

    YanıtlaSil
  13. Sizi yeni takip etmeye basladim simdiden favori bloglarim arasinda:)
    Duygu

    YanıtlaSil
  14. ellerıne saglık cok guzel olmus

    YanıtlaSil
  15. çok güzel bir yazı; ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!