17 Aralık 2012 Pazartesi

Yılbaşında kendimize ve sevdiklerimize ne alsak? En avantajlı kozmetik, parfüm setlerini nerde bulurum? İpekyol ,Twist indiriminde neler var?

  Hediye seçmek zor birşey bu bir gerçek, çoğu marka da (Zara grup gibi) indirimlerini yılbaşı sonrası yapıyor. Şöyle ufak bir araştırma yapayım dedim, kendimizi, sevgilimizi, kocamızı, annemizi babamızı sevindirmek için en güzel, en avantajlı hediye seçenekleri neler olabilir, hangi kozmetik ve parfüm setlerinde ve hangi markalarda indirimler kampanyalar var diye. Bakalım neler buldum:)))) 



 Bu set için yılın en avantajlı seti demişler. Gerçekten de öyle fiyatı 99 TL(380 TL'den inmiş). Ben Boyner ve Ykm'de gördüm ama Clinique satan her yerde olabilecek bir set. Bu set kendinize güzel bir hediye olabilir:)
Setin içindekiler; 4’lü far- orijinal boy + 2 uygulama fırçası + Cream Shaper For Eyes Mink 1,1 g + High Impact Mascara Siyah 7 ml- orijinal boy + Bottom Lash Mascara Siyah 2 ml- orijinal boy + Chubby Stick Woppin Watermelon 1,2 g + Moisture Surge Extended Thirst Relief 30 ml + Mor portföy çanta 

Yüz yıkama jeli, tonik ve nemlendiriciden ve seyahat boylarından oluşan Clinique set 209,25 TL



Dior Hypnotic Poison Edt Pouch 50ml Edt+50ml losyon 151,50 TL (Boyner fiyatı %25 indirim var) Bu parfümün hayranı da çok sevmeyeni de! Değişik gizemli bir koku ama bana ağır geliyor 



Givency Very Irresistible set 75 ml EDT+Duş jeli+Vücut losyonu 150 TL (Boyner fiyatı %25 indirimli ürün) Bu seti kesinlikle öneririm benim yıllarca kullandığım bir parfümdü kalıcılığı çok güzel, bir de duş jeli ve losyonuyla kullanırsanız oldukça yoğun bir kokusu oluyor.

Hediye alışverişi yaparken yılbaşından önce %50 indirime giren Twist ve İpekyol'u unutmamak gerekir. Sezonda pahalı olduğu için sadece bakıp, %50 indirimde neler alsam diye belirlediğim iki marka! Hatta bir keresinde canım arkadaşım Duygu'yla azmettik ve çok beğendiğimiz yılan derisi mürdüm çanta %70 indirime girinceye kadar bekledik ve almadık. Ama sonuçta çantayı 40  TL'ye almanın mutluluğu paha biçilemezdi:)

Twist'te tüm sezon ürünlerinde %50 indirim var. İndirim çantalardan aksesuarlara kadar herşeyde geçerli. Yılbaşı rengi bu kırmızı halkalı kazak benim dikkatimi çekenlerden. Ayrıca bir DIY fikri için de ilham verdi. İndirimli fiyatı 80 TL

İpekyol'da da sezon ürünlerinde %50 indirim var.



            Sezonun en trend büyük taşlı kolyelerini İpekyol Twist'ten %50 indirimle      alabilirsiniz. 
          Görseldeki İpekyol Turuncu taşlı kolye: 50 TL (%50 indirimli fiyatı)
          Dikdörtgen taşlı Twist kolye 25 TL (%50 indirimli fiyatı) 
          İndirim hem online hem de mağaza alışverişinde geçerli



     İpekyol kalitesini, eleganlığını nasıl da belli ediyor değil mi? Bu eteğe bayıldım!
     Çiçek baskılı Devore eteğin %50 indirimli fiyatı 100 TL


İpekyol onuzları transparan detaylı beyaz kazağın %50 indirimli fiyatı 80,00 TL
Omuzları deri detaylı trikonun %50 indirimli fiyatı 199,00 TL (%100 gerçek deri)


                   Hediye seçiminde erkekleri de unutmadım tabi! 



Armani Aqua Di Gio Men 50 ml, 75ml shower gel ve çanta fiyatı 93,75 TL Boyner fiyatı %25 indirimli)

Erkekler de kendilerine bakmalı öyle değil mi? Hep biz mi kremlenicez:)))
 Clinique erkekler için bunu düşünmüş ve erkek cilt bakım seti yapmış! Eşim/sevgilim biyerden başlasın, bana eşlik etsin diyosanız işte güzel bir set. Traş sonrası iyileştirici losyon, gözaltı kremi, yüz peelingi ve M-Aloe traş jelinden oluşan set 89,25 TL





Erkeklere hediye seçmek zor ama ne alacağınızı bilemiyorsanız sevgilinizin veya eşinizin giyim tarzını düşünün, her erkeğin mutlaka tercih edebileceği birkaç tarzda gömlek veya V yaka kazak vardır.
U.S. POLO'nun erkek koleksiyonlarını beğeniyorum. Çoğu erkeğin tarzına uyabilecek parçalar bulmak mümkün
Gömlek: 99,90 TL
Kazak: 88,90 TL
Bu görseller Boyner'in sitesinde alınma ama U.S. POLO markafoni, trendyol, morhipo gibi sitelerde sürekli indirime giriyor. Seçenekler fazla ve fiyat avantajı var. Ama U.S. POLO kampanyası  olacağı gün sabah erken saatlerde ürünler seçilmeden bakmakta yarar var.


Eee sizin yılbaşı hediyeleriniz hazır mı? Eğer değilse umarım biraz yardımcı olmuşumdur:))) 

Kıyamet senaryolarından uzak, mutlu, huzurlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle!





5 yorum:

  1. Melis'ciğim güzel seçimler yapmışsın, ipucu olacaktır muhakkak:) alışveriş açısından halen tam karar veremeyenler için, sevgiler:).

    YanıtlaSil
  2. o yeşil eteğe bayıldım! harikaymış ipekyol indirimini duymamıştım, teşekkürler paylaşım için
    Seda

    YanıtlaSil
  3. Nice post, thank you for share! Also thank you for dropping by my blog and checking out my post! I highly appreciate your feedback! BTW I'm following you right now, hope u will do same!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. clinique ürünlerini seviyorum.

    bu arada taytlar çok güzel:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!