12 Aralık 2012 Çarşamba

Leopar desenli antrasit montum ve Koton İndirimi! / Anthracite leopard print anorak



   Leopar deseni çoğunlukla aksesuarlarımda kullanmayı seviyorum ama böyle abartısız ve vahşi bir kediyi andırmayan rengini ve desenini yakalayınca uzun montumda bile tercih edebilirim! Çünkü bu renk leoparı birçok parçayla kombinlemek ve basic olarak kullanmak mümkün.
 Mont Koton'un mağazalarına ürün tutar mı tutmaz mı diye gönderdiği bir deneme ürünü. Yani ürün numune olarak üretilmiş ve benim aldığım mağazaya tutacak mı, beğenilecek mi diye gönderilmiş(mağaza görevlileri böyle bir bilgi verdiler) Başka bir bedeni ve rengi yok. O yüzden  Koton'un 36 bedeni bile bana hafif bol gelmesine rağmen çok beğendiğim için alıp daralttırdım. (Yukarıdaki fotoda büyük göründüğüne bakmayın, Koton'da kalıplar geniş olduğu için 34 beden bile oluyor bazen:)))

  I want to show you my new anthracite leopard printed anorak. I like that Koton (a local brand from Turkey) came with a different colour of leopard. I can wear it many many times with all different style, cause it's dark grey leopard and easy to combine without looking like a wild cat:))) 
By the way it's  a sample product to test the possible popularity. I guess I'm the one who wears it in Turkey:))) So that, even it was a little big for me (it was 36, I wear 34 in this brand) I bought it and made it small. It's possible, there are similar pieces created by other brands. But still I feel good in this sample and special anorak:)))


 Bir de şansıma ben bu kabanı alırken yani 2 hafta önce kabanlarda %30 indirim vardı ve zaten fiyatı uygundu bir de indirim olunca bana oldukça ucuza geldi. Şu anda da Koton'da  %50'ye varan indirim var. Ben Koton'un özellikle kaban ve ceketlerini seviyorum.
Ne dersiniz sizce bu ürün tutar mı?

Lucky me! there was a %30 discount when I bought this anorak:))) I love it! 
Hope you like it!

20 yorum:

  1. hem çok şık hemde çok sade ben bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. yakışmış çok cicim;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmmmmm çok teşekkürler! muckkkkk:)))

      Sil
  3. Melis'ciğim kendi bloğuma dahi yazı yazmakta zorlanıyorum:) o yüzden bu yorumu ancak yazabildim, çok şık, çok tatlı canım. Ben çok beğendim. Bu desenin büyük stilize edilmiş olanından İzmir-Kipa da yağmurluk görmüş üstelik almadığıma çok pişman olmuştum. Sen ise çok iyi yapmışsın. Bu arada 34 beden'e Maşallah diyorum sana:)) harika bir duygu olmalı:)).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, herşeyden önce zaman ayırıp yorum yazdığınız için:))) Kipa'dan bazen cidden iyi şeyler çıkıyor. Bu arada Koton'un kalıpları biraz daha geniş oluyor Koton'da 34, normalde 36 hatta bazı yabancı markalarda 36'ya sığmayıp 38 alıp biraz daralttırdığım da oluyor:)))Çok da ince değilim aslında:P

      Sil
  4. nice coat!

    http://wishuponastarblog.wordpress.com/2012/12/12/parkamilitary-chic/

    YanıtlaSil
  5. Umarım bu mont deneme ürünü olarak kalmaz hem çok kullanışlı hem de çok şık duruyor.sana da çok yakışmış bayıldım;)

    YanıtlaSil
  6. göze batmayan bir leopar olmus, güle güle kullan cok shik olmus.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş canım, geçtiğimiz hafta sonu o kadar kaban aradım. Görseydim alırdım ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, bundan varmıdır bilmiyorum numune dediler ama güzel kabanlar vardı koton'da, benim de gözüme kestirdiğim bikaç tane daha var:)))

      Sil
  8. This jacket is really nice, I'm just looking for something similar but maybe in brown =)
    Thanks for the lovely comment!
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  9. ben de çok beğendim canım deseni tam kıvamında:)) eşofmanla,kotla,herşeyle uyum sağlayabilecek gibi duruyor:) koton'da ben çok büyük problem yaşıyorum bedenlerde herşey bol geliyor bana, 34 bedenlerini bulmak ölüm zaten!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, bazen Koton'da uygun bedeni bulmak zor olabiliyor,küçükler hemen tükeniyo, hep bir tadilat işi çıkıyor sonunda:)))

      Sil
  10. güle güle giy canım deri eldivenlerlede çok hoş olmuş ;)

    YanıtlaSil
  11. gerçekten çok şık bayıldım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!