18 Aralık 2012 Salı

Kristen Stewart'ın durmak bilmeyen transparan tutkusu!/ Kristen loved transparent in 2012!

 
Kristen Stewart'ı beğenirmisiniz bilmiyorum, ben bir türlü sevemedim;  bana biraz erkeksi geliyo, giydiklerini kendisiyle bir türlü bağdaştıramıyorum ki biliyorsunuz son zamanlarda giydiği transparanlarıyla ünlü...
Beğeneni de çok beğenmeğeni de ama bu transparanlar bir şekilde 2012'ye damgasını vurdu.


En son transparanı  'On the Road''  filminin galasında  giydiği bu Erdem Moralıoğlu tranparan elbise. Sanırım bu bana daha bi hanım hanımcık geldi ve şirin buldum. Ayrıca diğer transparan seçimlerine göre vucut yapısına daha uygun buldum.

Kristen steward wore a Erdem Moralıoglu (a Turkish designer) dress at the premiere for ''On the Road''. I find this nice and playful, it fitted her; she pulled it off very well.

Zuhair Murad siyah tranparan tulumu



Bunu korkunç buldum ben! Bence transparan giymek için birazcık kadınsı hatlara sahip olmak gerekli.

I find this one too bad! I think a more feminine body should wear that 
Zuhair Murad

Bu kadar çıplak efektine gerek var mı anlayamadım! Bide bunu hakkını vererek giymek lazım öyle değil mi?
I try to find why she loves nude dresses too much! Wearing nude dresses is a tricky business. Is she really successful about that?
Catherine Malandrino

Bu elbiseyi sevdim aslında ama bence yanlış vucutta!

I love that dress but I think might be different celeb in it!

Peki siz Kristen Stewart ve transparanları hakkında ne düşünüyorsunuz?

16 yorum:

  1. yani bazıları güzel bazılar kötü ama yüzü güzel hatun vesselam:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzü güzel cnmmmmm bide birazcık gülse:)))

      Sil
  2. ifadesiz tipsiz, vücudu da kütük gibi
    ^^

    YanıtlaSil
  3. Her hissi aynı şekilde yüzüne yansıyan ender insanlardan, ayrıca bütün bu kıyafetleri berbat, resmen giyinmekten çok soyuyorlar kızı :)) Hele ki o en son giydiği, allahım...

    Birkaç hafta önce bir Zuhair Murad giymişti ama allı güllü, o güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, dekolteyi abartıyor, o allı dallı fena değildi cidden:)))

      Sil
  4. Melis'ciğim söylenecek çok söz var, başbaşa gelince konuşuruz hepsini;)) ben burdan sayacak olursam uzun olacak çünkü:))).

    YanıtlaSil
  5. tulum gerçekten kötü=)
    güzel yorumun için teşekkür ederim canım
    sevgiler=)

    YanıtlaSil
  6. I loooove the third dress !!!!!

    BTW: You have a new Follower :)
    Follow back if you want ;)

    Kisses from Germany ! :)

    YanıtlaSil
  7. Hiç sevmiyorum bu kadını nedense! Sadece Zuhair Murad elbiseyi beğendim ama onun da arkadan görüntüsü çok ucuz. Tulum da bi garip görünüyor zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o ten rengi elbiseyi ben de sevdim biraz fazla transparan ama, dediğin gibi arkasında o kadar dekolte ucuzlaştırmış cidden

      Sil
  8. hepsi cok kötü ve cok abartılı yaa neden ihtiyac duymuski böyle seylere sanhki ihtiyacı var yeterince göz önünde değilmiş gibi :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ünlü de olsan illa transparan giyceksem diyosan da her gala da giyilmez dimi:)))

      Sil
  9. Kendisini çok severim bence çok güzel ve çok doğal :)
    Bana erkeksi gelmiyor sadece günlük hayatta salaş ve maskülen bir tarzı var.
    Ben senin aksine galalar da giydiklerini çok yakıştırıyorum çok kadınsı ve cesur.
    sadece tulumu beğenmedim ama özellikle 1. resimdeki kıyafete bayıldım çok çok iyi taşımış !


    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. fotodaki hali ve elbisesi en sevdiğim oldu benim de, dekoltesi ölçülü sayılır ve renkli çiçekli desenler şirinlik katmış en azından elbiseye:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!