10 Aralık 2012 Pazartesi

Kimi zaman asi, kimi zaman asil; Haki yeşil!/ Get the rebel and royal look with Khaki!


Alexa Chung
     Bu sezon haki yeşil military detaylarla birlikte daha da yükselişe geçti. Hep ''askeri yeşil'' olarak adlandırdığımız khaki yeşil artık askeri bir üniformadan çok farklı şekillerde karşımıza çıkabiliyor. Ayrıca koyu zeytin yeşilinden kum rengine kadar birçok tonunu görmek de mümkün. İpek/saten gömleklerle, deri detaylarla kombinleyerek veya taşlarla işlenmiş modellerle bu renge kadınsı detaylar verebilirsiniz.

  This season khaki is rising with the military details. Khaki may have been borrowed from the army but it's far from uniform. For a start there is every shade; from deepest olive to desert sand.  Add a feminine touch with a silk shirt and leather details or embellished and studded pieces.



Olivia Palermo- Victoria Beckham
Kate Middleton

Chiarra Ferragni (The Blonde Salad)

MANGO
Haki parkalar bu sezonun olmazsa olmazları!


The hittest piece of the season is absolutely khaki parkas!

MANGO
Deri detayları seviyorum, yaptığım takılardan da anlamışsınızdır:))) İlk parça benim favorim oldu


I love leather details. You can easily get it from my leather DIY jewelleries:))) First pic is my favourite!



Kargo pantolon giymeyeli 7-8 yıl oluyor galiba, bana lise dönemlerimi hatırlatır hep! Ama onca yıl sonra tekrardan haki renkte bir kargo pantolon giymeyi düşünüyorum tabi bu seferki skinny kargo pantolon olacak:)))


It's been 7-8 years since I  wore any cargo pants, it reminds me my high school years! But now again I'm wearing cargo pants, this time it's a skinny one:)))

ZARA/ Military shirt with embellished pocket


Bu sezon ben de haki yeşil birkaç parça edindim. Koyu haki skinny jean'im ve dar paçalı haki kargo pantolonum şu anda favori parçalarım, tabi bir de eski montumdan yaptığım  bu military yeleğim:)  Sizin favori haki parçanız hangisi?


In this season, I got some khaki clothes. One of them is dark khaki skinny jean and the other one is a khaki skinny cargo pants. Like Zara's embellished military shirt you can embellish your khaki shirts or vests! My old khaki coat was turned into a studded military vest. Check it out on this post!  

Let me now If you have a favourite!




14 yorum:

  1. ben bu iki rengide cok severim kendime çok yakışıtırdığımdandır sanırım hepsi çok güzel özellik Kate deki palto ya bittim:)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kate middleton'un palto seçimleri cidden çok güzel ama bu paltosu ayrı bir güzel cidden:)))

      Sil
  2. Sevgili Melis; çok güzel detaylar yakalamışsın ben de çok seviyorum yeşilin tonlarını, çok çeşitli isimleri var gerçekten de; Haki yeşili, çağla yeşili, asker yeşili,kum yeşili, kumaş boyamacılar; yağ yeşili de derler, tanımlamalar böyle uzar gider. Asıl önemli olan gerçekten çok hoş durabildiği.. Yeleğini de beğenmiştim zaten, zımba ve taşlarla süslü olana mutlaka bir göz atmalı arkadaşlar da. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, yorumlarınız beni hep çok mutlu ediyor:))) Çok sevdiğim bir renk benim de bol bol kullanıyorum, kombinlemeye çalışıyorum:)))

      Sil
  3. Sezonun vazgeçilmez rengi...Seçtiğin kombinlerin her biri ayrı ilham kaynağı.Bu arada bloğuma sefa getirdin ben de severek takibe alıyorum seni.Postlarını okudum özellikle dıy çalışmaların çok güzel.
    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok mutlu oldum:)))

      Sil
  4. Görsellerde kullandığın Mango parkadan aldım bende. Hatta bir postumda da kullanmıştım ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/11/parkali-sonbahar-kombinim.html

    Ne zamandır haki yeşili bir pantolon arıyorum onuda bulursam haki yeşili listem tamamlanmış olacak ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet görmüştüm o postunu çok yakışmıştı sana:)

      Sil
  5. Bayılırım haki yeşil kıyafetlere özeliklede elbiselere

    YanıtlaSil
  6. Haki benim rengim :) Bayılıyorum..

    YanıtlaSil
  7. love Kate MIddleton and Olivia Palermo! so chic

    love from San Francisco,
    Britt+Whit

    YanıtlaSil
  8. hello meliscim! çok güzel bi post olmuş ellerine sağlık! seçtiğin kişiler tam bir moda ikonu benim için de!
    bence haki süsü çok güzel taşıyan bir renk, patlamadığı için kombinlerde de çok kolay kullanılıyor.
    öpüyorum cicim! yeni yazıma beklerim:)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzeeeeeeel ya!! ♥

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!