3 Aralık 2012 Pazartesi

İlham perisi Olivia Palermo ve deri taytlı kombinleri

olivia palermo tarzı

 
    Stiline en çok hayran olduğum ünlülerden biri Olivia Palermo... Kimsenin belki de kombine etmeyeceği parçaları ve desenleri her seferinde harika kombinleyip, bir de yüzüne o tatlı gülümsemesini katarak her zaman hem şık hem de zarif görünmeyi başaran nadir ünlülerden.


    Sezonun modası deri tayt ve pantolonları giyebilmek ve güzel kombine edebilmek çok zor, çok stylish ve elegan bir görünüm de yakalanabilir yada yanlış parçalarla ve fazla kilolarla bir anda kötü ve çok wamp bir görüntü de ortaya çıkabilir. 

  Olivia Palermo ince fiziğinin ve elegan zevkinin birleşimiyle deri taytları en iyi kullanan ünlülerden. Peki nasıl mı kombinliyor, işte bize ilham verecek bikaç foto!





kırmızı deri tayt
Deri taytları slipperslarıyla veya topuklu ayakkabılarıyla günlük hayatında sık sık kullanıyor.




Katıldığı davetlerde de topuklu ayakkabılarıyla, bootieleriyle kombine ettiği deri taytlarını kullanabiliyor.

Siz en çok hangi halini beğendiniz? Deri taytları tercih edermisiniz?


KOMBİNLERİM

  Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



9 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel ama ilk görseldeki gömlekli kombin favorim

    YanıtlaSil
  2. çok güzel kombinlemiş gerçekten.Paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ben siyah olanı tercih ederdim. Hanımefendi de zaten ondan yana kullanmış tercihini.

    YanıtlaSil
  4. Olivia'nın stiline hayranım paylaşım için teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  5. Olivia her haliyle çok güzel:) ben günlük hayatımda deri taytları tercih etmesem de, sevgili blog yazarı dostum Style'a çok yakışacağına eminim:)
    Bu arada değerli yorumun için çok teşekür ederim cnm flirtatous gerçekten güzel:) öptüm

    YanıtlaSil
  6. bu hatunun zaman zaman kombinlerini bende çok beğeniyorum!bende şu sıralar güzel bir deri pantolon-tayt(herneyse) arayışındaydım.çok faideli oldu=)

    YanıtlaSil
  7. ben derı tayt gıyıyorum ancak botlarla bacaklarım kusursuz guzel olsaydı :) babetlerle kesın gıyerdım :)))bence her kombın sahane

    YanıtlaSil
  8. coco-jelly gerçekten güzel bir deri tayt bulabilmek zor, şuan her yerde var ama çok ince derili olanlar çok fazla kusur gösteriyor, ben kalın kumaşlı buldum bi tane yeni postlarımda kombinleyip yayınlıycam:)))

    kokoş kelebek, seni takip ediyorum ve düzgün bir fiziğin var fotolarından görüyorum,bacaklarında düzgün babetle de deri tayt giymelisin bence:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!