16 Aralık 2012 Pazar

hem ucuz, hem organik içerikli, hem de sülfatsız ve parabensiz şampuan: Down Under Natural's NUDE/ Paraben, SLS/Sulfat free shampoo Down Under Natural's NUDE

Herkese iyi pazarlar!
Genelde pek fazla kozmetik yorumu yapmıyorum ama beğendiğim uygun ürünleri de paylaşmadan duramıyorum:))) Bu şampuanı alalı 2 hafta kadar oldu ve o süre boyunca da kullandım. Gratis indirimi olduğu sırada inle cinin top oynadığı Watsons'a şampuan bakmak için uğradığım sırada almıştım. İyi ki de almışım inanılmaz memnun kaldım!


down under naturals nude şampuan


Ben kuru ve boyalı saçlar için olanını aldım. Ayrıca hacim verici ve yapılandırıcı seçenekleri de var. SLS/Sülfat, paraben, DEA, fosfat, fitat ve dyes içermiyor ve %98 doğal bileşim iddiasına sahip. Bunun dışında avakado, shea yağı ve papatyadan oluşan bir bitkisel karışımı var. Fiyatı da benzer ürünlere göre çok iyi ben aldığımda indirim de vardı 13.5 tl'ye aldım. Bu tarz ürünlerde uçuk fiyatlar görebiliyoruz bazen. Bu şampuandan önce yine Watsons'dan aldığım Live Clean Argan Yağı şampuanı'nı kullanıyordum. Memnundum aslında ama son zamanlarda biraz fazla yağlanma yapmaya başladı ve bu ürün daha iyi geldi bana. Saçıma fön çekmeme bile gerek kalmadı ki benim saçlarım çok kabarıktır.

 Peki sizin favori şampuanınız hangisi?

2 weeks ago I randomly bought this Down Under Naturel's NUDE shampoo and during this period used it, it really works!  Free from parabens, SLS/Sulfate, Phosphates, DEA, Phthalates and Dyes. Naturally derived, Vegan Formulations, with Certified Organic Botanicals and containes rich blend of avocado, shea butter, chamomile. I prefer moisturizing one for dry/damaged hair, also there are more choices like volumizing and  invigorating. Also it has really reasonable price than other organic and natural ingredient shampoos. You can find it in drug stores, I bought it in Watsons. Let me know what's your favourite shampoo?
Have a nice sunday!

                                                                    KOMBİNLERİM    
                 

       Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!
Follow me on 

 

12 yorum:

  1. Bende böyle dogal sampuan ariyordum denemek isterdim bunu ins almanyada satiliyordur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons varsa veya onun Avrupa şubelerinden, başka drugstore'lardan bulabilirsin belki cnm

      Sil
  2. Şu sıralar ben de arayışlardayım. Ama otacı dan başka bulamıyorum. Henna plus araştırıyorum. Ama bulamadım yakınlarda satan

    YanıtlaSil
  3. elseve kullanıyorum ben boyalı saçlara memnunum :))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ben uzun zamandan beri bu şampuanı kullanıyorum.bir ara değiştirmek istedim başka otacı şampuan denedim saçlarım çok döküldü.tekrar Down Under Natural's NUDE geri döndüm..çok memnun kalacağınıza eminim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdiden farkı hissettim ben de, çok güzel bir parlaklık ve yumuşaklık var

      Sil
  5. Kuzum yahu budoğal şampuanlar köpürmüyor diyor herkes,nude nasıl birde saçı sertleştiriyor diyenler var sende etkileri nasıl?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm sülfat ve SLS içermeyen şampuanlar az köpürüyo zaten ama o iyi bişeymiş, saçımı temizlemesinde de hiç bir sorun yok.
      Sertleştirir diyenlerin aksine benim saçlarımı yumuşacık yaptı hatta benim de eskiden kalan röfleli yıpranmış ve kuru kısımlarım var ona rağmen saçım çok yumuşuyor ve kolay şekil alıyor. Bide sürekli maşa da yaparım ben.
      Buarada ben kuru ve yıpranmış saçlar için nem veren çeşidini kullanıyorum. Baya bi nem veriyo saça belki sorun çeşidiyle ilgilidir, belki de saç yapısıyla cnm

      Sil
  6. Sülfatsız demişsiniz lakin içeriğinde sülfat türevleri olan Sodium Methyl 2-Sulfolaurate, Disodium 2-Sulfolaurate ve Sodium Laurly Sulfoacetat bulunuyor. Bunlar Sls gibi sert sülfatlar olmayıp hafif sülfatlar olsalarda, sonuçta sülfat türevleridir. Ayrıca içeriğinde koruyucu olarak paraben yok lakin sodium benzoate var, ki bu koruyucuda hücrelerin mitokondrilerinde dna hasarına yol açıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgilendirmeniz için teşekkkürler. Bu deneyimi yazarken sadece şampuan üzerindeki bilgilere göre biraz da araştırarak biraz da kimya bilgime göre yorumladım. Bahsettiğin noktaları da araştıracağım. Paraben yok evet onun yerine koruyucu olarak sodium benzoate var. Bu koruyucu madde gıdaların muhafazında da kullanılan koruyucu bir maddedir. Ve tahmin edersiniz ki hiçbişeyin sonsuz bir raf ömrü yok. Koruyucu maddelerin izin verilen dozlar üzerinde kullanıldığında zararlı etkileri olabileceği kesin. Ama Gıdalarda kullanılabilen koruyucu maddelerin kozmetikte kullanılmasının kozmetik kalitesini yükselttiğini ve daha güvenli olduğunu araştırmalarım ve almış olduğum eğitim doğrultusunda tahmin edebilip, güvenle kullanıyorum. Sodium benzoate'la alakalı olarak elinizde bilimsel bir araştırma sonucun vb. kaynak varsa göndermeniz beni çok mutlu eder. Tabi bu saydığınız koruyucu ve kimyasalların kullanılmadığı, daha güvenilir ve uygun bir şampuan varsa da bu konudaki önerilerinizi beklerim.
      Sevgiler

      Sil
    2. bende tam aynısını yazacaktım Sodium Laurly Sulfoacetat yani SLS var içinde nasıl yok demişler ? Peki ne kullanacağız :)

      Sil
    3. cnm tahminim şu, direk olarak sülfat bileşiği şeklinde değil bu şampuanda Sulfoaceta formunda. Bazı bileşikler farklı formlarda farklı özellikler gösterebiliyorlar. Kimyacılar daha da iyi bilirler. Ben uzun bir süre severek kullandım bu şampuanı. Üstelik bu ürün reklam ürünü de değil, benim tercihimle alınmış bir marka... Kişisel düşüncelerim ve bilgilerim. Ben şu bu markanın argan yağı serisini kullanıyorum çok da memnunum.

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!