24 Aralık 2012 Pazartesi

Hem Sıcacık Hem Sevimli! Kış Motifli, Hayvan Figürlü Kazak Trendi / Trend: Animal and winter motif sweaters

Stella Mc Cartney
      Bu kazakların bazı modelleri Noel ile özdeşleşse ve biz de her ne kadar Noel'i kutlamasak da bu durum bu şirin kazakları kış boyunca giyebilmemize engel değil! Üstelik bu sezon hayvan figürlü kazaklar, kış temalılardan daha popüler. Benim de favorim üzerinde şirin hayvancıklar olan kazaklar:)))

  We don't celebrate Christmas with a holiday, but it doesn't mean that we don't wear this lovely sweaters! Also these are one of the most popular trends of the season. I can't wait to wear them, especially cute ones:)))



                                   
                                       
hayvan desenli kazağı nerden alırım
                                     

sincaplı kazaklar
              
koton kaplanlı kazak
                                                                        
Ben hepsini çok şirin bulmakla birlikete, en çok Topshop'un pembe ''rakunlu''sunu ve Pull&Bear'ın bordo ''kokarcalı''sını beğendim. Sizin favoriniz hangisi?                          

Let me know which one is your favourite?

ekonomiye kadın gücü

16 yorum:

  1. Melis'ciğim çok güzel şeyler toparlamışsın, hoşa gitmemesine imkan yok. Çok tatlılar. Son soruna gelince, ben de seninle aynı fikirdeyim, son kare beni çocukluğumda çok sık kullandığım minik fular, ya da bandana demeliyim ona götürdü, üzerinde kokarca resmi olsa da o bana göre bir kediydi ve ben ona "Klin" ismini takmıştım. Klin'li bandanamı çok severdim, lakin kırmızı şifon üzerine beyaz kokarca, yıllar içinde yıprandı... O yüzden ne zaman kokarca ya da rakun resmi görsem çocukluğuma gidiyorum. Bu arada tercihler konusunda kesinlikle seninle hemfikirim... aynı şeyleri beğenmişiz.. Sincapları da severim ama biraz detay çizilmeli, onları seviyorum.. Renk fazla olusaymış Bershka'nın tasarımında daha hoş olabilirmiş, özellikle Sincapın gözleri daha sevimli ve birden fazla renkle ifade edilmeliydi, kuyruğu da aynı şekilde:)))...öptüm canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok şeker kedi görünümlü kokarca:))) ben de bu tarz kazakları gördüğümde aklıma hep çocukluğum gelir, kar motifleri hayvancıklar hep çocukluk kazaklarımızda vardı...
      Bershka'nınkileri ben de çok sevmedim ama maalesef ama bizim gibi İstanbul'da ve Ankara'da yaşamayanlar için, yani H&M ve topshop olmayan şehirlerde yaşayanlar için, Bershka ve Oxxo modelleri rehber olsun istedim:)))

      Sil
  2. Melis'ciğim şimdi sana bir e-posta gönderiyorum, hatırlatmak istedim;).

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş hepsi de ama kahverengi geğikli olanı daha çok begendim :)))

    YanıtlaSil
  4. benim favorim kahverengi geyikli hırka oldu. Bi türlü denk getirip alamadım bende ama arıyor gözlerim:)

    YanıtlaSil
  5. ilk ikisi benim olsun çok güzellermiş:):)
    paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. ayy bugun aldım baykuşluu valla :))seviyorum bu hayvan figurlerini
    sevgiler canım...
    kampanyam var çikolata sepeti hediyeli:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa çikolata sepeti mi ayy görmedim ben yine geliyorum :)))
      güle güle giy buarada merakla bekliyorum kazakla postunu!

      Sil
  7. H&m in sitesinde geyikli kazak gorunmuyor? Yurtdisi magazalarinda gorunuyor ama turkiyede yok. Sen fotoyu yurtdisi online shopping inden mi aldin?
    Zeynep

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. H&M'in görselini iki gün önce H&M'in Türkiye sitesinden aldım. Fakat şu an siteyi incelediğimde ben de kazağı bulamadım. Sanırım ürünler güncellenmiş.

      Sil
  8. bu desenlerle kış kesinlikle daha eğlenceli geçiyor :)

    YanıtlaSil
  9. valla ben geyıklerı sevııyorum onlar benı severmı bılmem ama bırkac kazagım olsun cıkarmayım uzerımden ıstıyorum cok sey mı yahu

    YanıtlaSil
  10. I really enjoy reading your blog,you have beautiful pics!!

    YanıtlaSil
  11. pull&bear'inkine bayildim (: bordo ve siyah beyax rakun harika olmus ellerine saglik canm super bir yazi olms (:

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!