14 Aralık 2012 Cuma

DIY/Kendin yap Hardal Rengi Deri Yaka Kolye/ DIY Mustard coloured leather collar

Bu deriyi bulduğumda ne kadar çok sevindiğimi bilemezsiniz! Çok tesadüf eseri elime geçti, üstelik gerçek rugan deri. Zaten bu renk suni deride plastik gibi dururdu bu etkiyi vermezdi. Rengi hardal sarıdan ''Acid Green''e dönük. Şu soğuk ve karanlık kış günlerinde bu rengin enerjisi beni kesinlikle motive etti:)))
Şimdilik deri yaka kolyeyi yayınlıyorum ama  yine bu deriyle farklı kombinasyonlardaki yaka kolyeler gelecek. Her gören renge bayılıp bileklik istediği için bu renkten bir sürü bileklik de yaptım:)))


You don't even know my feelings when I found this leather! I love the colour, a kind of  mustard but a little bit ''acid green''. Also it's a genuine leather, as a person who don't like the plastic effected leather on DIY jewelleries, love the genuine leather texture too much. Now, I made a collar, but you sure, it' s gonna go on with bracelets and different types of collars. I recognized that I didn't make colourful necklaces, so for this dark winter days this colour motives me:)))




Yapımı kolay bir DIY kolye oldu. Kolye kalıbını kendim çizdim ve sonra deriye uyguladım. Metal bir yaka kolye de kaplanabilir aslında ama benim derim sert olduğu için kaplamaya uygun değil. Sağlam ve şekilli durması için iki kat yaptım. Yapıştırıcı olarak da deri yapıştırma işleminde yeni keşfettiğim ProtoColle flexibel'ı kullandım. Çok yoğun bir yapıştırıcı kullanırsanız mutlaka eldiven giyerek kullanın. Yapıştırdıktan sonra da zincirini taktım. Renk zaten dikkat çekici deri de parlak, rugan olduğu için düz kullanmayı tercih ettim.


It's really easy to make, the hard part is make a collar pattern. But I used to draw it. If you want to make this collar in the easiest way, use a metal collar and cover it with leather. I used for glueing  protoColle flexibel. But you should be careful to work with this and wear glove.
Bu rengin diğer renklere ayrı bir hava kattığını düşünüyorum, farklı kombinler yaratmak mümkün. Siz en çok hangi renk bluzle olan uyumunu beğendiniz?

It makes a diffrent effect with other colours. Which combine is your favorite one?


Farklı bir deri yaka kolye isterseniz geçen haftaki postumda yaptığım siyah deri zımbalı yaka kolyeye de buradan bakabilirsiniz. Herkese iyi haftasonları:)))

For Zara inspired studded leather collar click here. Have a nice weekend:)))

27 yorum:

  1. hmm çok hoşlar güle güle kullan canım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Melis'ciğim, çok güzel birşey olmuş bu, harika bir renk yakalamışsın, diğer renklerle de hakikkatten apayrı bir havası var kesinlikle rengi görüp bileklik isteyenlere şaşırmadım doğrusu:) Emeğine sağlık canım, gerçekten herbirinde ayrı bir fark yaratıyor;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, çok sevindim:))) bu aralar canlı renklere taktım bol bol kombinliycem sanırım diğer renklerle

      Sil
  3. Süper olmuş canım;)Kombinlerin hepsi gayet güzel duruyor.Kışın böyle sıcak renkleri unutmamak lazım:)Bu deriden çok güzel clutch da olur.güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Yasemincim, bu deriden clutch kesinlikle süper olur, biraz büyük bir parça bulabilirsem düşünüyorum yapmayı:)))

      Sil
  4. Çok şık olmuş canım, farklı kombinlerle süper durmuş:)

    YanıtlaSil
  5. So creative. It looks lovely!!! :D
    Xoxo.

    www.the-styleguide.blogspot.mx

    YanıtlaSil
  6. bencede çok güzel bir clutch olur kolye zaten harika iyi günlerde kullan inşallahh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm clutch üzerine çalışmalara başlıycam sanırım:)))

      Sil
  7. This is absolutely gorgeous! Great idea:)

    Kisses, Lucy:)

    YanıtlaSil
  8. Sekli itibariyle bildigimiz bir tarz olsa da, rengin farkliligi bambaska bir hale burundurmus! Deri olmasi da cabasi;) Fikrine saglik;)
    Sanirim en cok mavi ile one cikisini sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok doğru söylüyorsunuz, çok gördüğümüz bir kolye modeli, ben de derisini ve rengini sevdim:)))) Teşekkürler!

      Sil
  9. wow super nice!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    YanıtlaSil
  10. Bu tur kolyeleri cok seviyorum biliyorsun, ve ben bunu istiyorummm!! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin taktığın yaka kolyeleri de çok beğeniyorum ben güzel seçiyosun ve kombinliyosun! bu deri ve kolye çok beğenildi yaa bir butik açma fikri belirmeye başladı bakalım, İskoçya'ya da gönderi olur heralde:P

      Sil
    2. Birtane site var, bizim bildigimiz online satis sitesi gibi, kendinde kurabiliyorsun.
      Benimde aklimda bu fikir vardi, istersen mail at yollayayim siteyi :)

      Sil
  11. Wow! Fantastic! Great d-i-y collar necklace.
    Cute color of choice. I can't wait to see more of diy posts from you.
    I followed you #136 on gfc.
    I am expecting you to follow me back :
    www.fashionerza.com

    YanıtlaSil
  12. melisciiim çok güzel bir şey bu!! Ba-yıl-dım. rengi itibariyle çok farklı olmuş bir çok kolyeden! Ben ekruyla uyumuna bayıldım!!! Bunların satışı filan olsa biz de alıp giyip kullansak post yapsak mesela:)
    ellerine sağlık cnm benim!!!
    öpüyorum kocaman, sevgiler,
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) belki özel ve çok tutulan modellerin satışı olabilir bir süre sonra, ben de çok mutlu olurum sizlerde görünce:)))

      Sil
  13. Awesome necklace!

    xx
    biskvittka.blogspot.com

    YanıtlaSil
  14. rengi çok güzel :)çok beğendim ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!