26 Aralık 2012 Çarşamba

DIY Sweatshirte gri deri sırt detayı / DIY Sweatshirt

eski bluzu değerlendirme




    Dümdüz, üzerinde bir işleme ve baskı olmayan gri sweatshirt bulmak ne kadar zormuş! Baya bi aradıktan sonra LCW'de bi tane buldum. Asıl amacım, parlak taşlarla inciyle süslemekti veya üzerine ''POW'' , ''PARIS'' gibi bişey yazmaktı. Ama bulduğum sweatle bunları yapamadım çünkü bunun da birsürü detayı var.




Sweatshirt'ün ön tarafı iyi güzel ama o arka sırt detayı felaket durdu üzerimde, dedelerin gece yatarken giydiği entariler gibi! Beyaz kumaşla gri penye dikişle birleşmiyor ve arkadaki gri bölüm adeta bir kanat gibi açılıyor, ama melek kanadı gibi değil de daha çok saçaklı bir yarasa gibi duruyor bu:)))

  Zaten deri detaylı bişeyler yapasım vardı, benim de aklıma bu bluzu kurtarabilmek için beyaz kısma gri deri diktirmek geldi. Bu sefer suni deri kullandım. Dikiş bana ait değil sağolsun her zaman gittiğim terzim böyle ufak tefek işlerimi yapıyor. Derili kısmını biraz daha bol dikebilirdi aslında biraz salaş olsun demiştim ama neyse yine de beğendim, griyi zaten seviyorum deriyle daha da bi sevdim:)))



derili sweatshirt modelleri


Bide sweatshirt'ümün bu aralar neredeyse yatarken de takmak istediğim parlak taşlı DIY kolyemle  çok iyi durduğunu farkettim. Sweatshirtleri böyle taşlı kolyelerle takmayı seviyorum. 2012'nin son DIY'ını yaptım umarım fikrimi beğenmişsinizdir:))))

28 yorum:

  1. Merhaba,
    Biraz maceralı olmuş ama sonuç çok şık ...
    Bazen en iyi yöntem deneme-yanılma yöntemidir :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, cidden biraz maceralı oldu:))))
      görüşmek üzere!
      sevgiler

      Sil
  2. çok güzel olmuş canım fikrine sağlık:D
    bu gri yada füme sweatshirtlerden ben de istiyorum, laçin tenel fosforlu boncuk-taş işlemişti bayılmıştım!
    dede gömleği demek çok güldüm:)) güle güle giy yeni ve mutlu bir yılda;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) ben de düz bişey bulsam bide taşlı yapıcam da bunu zor buldum:P
      öpüyorum

      Sil
  3. çok iyi fikir canım,çok beğendim;)bu haliyle çok daha güzel olmuş.güle güle kullan;)
    İyi kesimli düz bir sweatshirt bulmak gerçekten zor.ben hala arıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm bi ara düz sweatshirt diktirsem mi acaba bile dedim :))))

      Sil
  4. Nice Nice NIce!
    I like it.
    Kisses***Anellle

    YanıtlaSil
  5. Bence Lcw de satılandan çok çok daha şık olmuş. Tebrikler. Diken terzinize de ayrıca tebrikler tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, terzim çok iyi çok tatlı biridir saolsun:)))

      Sil
  6. merhaba handan hanım aracılığı ile takip almış bulunuyorum :) ama önce rast gelse idi emin olun alırdım takibe..bende dikiş dikiyorum..çalışmanız çok güzel gerçekten..bu arada daha çok size yakışmış maaşllah fiziğiniz çok güzel :) yanlış anlaşılmasın sapık değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Ceyda Hanım, yorumunuz ve güzel iltifatlarınız beni gerçekten çok mutlu etti çok sağolun:)))

      Sil
  7. Çok çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık. Bence de tülle pek olmamış. Sweatin ön yaka detayıyla da hoş bir uyum yakalamışsın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) ah keşke sizler gibi dikiş dikebilsem ben de kendim diksem herşeyi:P

      Sil
  8. Beni cesaretlendiriyorsun, bunlara daha fazla bakarsam icine etmedigim kazak kalmicak D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha:)))))) en sevmediğinden başla yapmaya:P

      Sil
    2. kiyamam bebegim ben cok korkagim :D

      Sil
  9. That is a fabulous sweater?shirt! :)
    Great post

    YanıtlaSil
  10. Nice DIY! I really need to buy a sweater with leather.
    I am not that creative haha.

    I would love if you could visite my blog.

    x
    www.cherryfactor.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Tatlım tahmin edebileceğin gibi ben halen izindeyim. Ancak girebildim boglara. Çok ama çok güzel olmuş ellerine sağlık. Harika birşey olmuş:) güle güle giy.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatilinin tadını çıkar cnm:))) çok teşekkür ederim öpüyorum çok!

      Sil
  12. son hali aşırı güzel olmuş :) süper düşünülmüş fikrine sağlık canım:):):)
    hatta lcw e göndermek lazım o tülü sökün bak böyle daha güzel diye .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm:))) iyi fikir aslında o byeaz bez/tül gibi parça anlamsız duruyo kimse almıyo zaren o haliyle:P

      Sil
  13. harika bir fikir bayıldım buna! ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Yeni hali daha şık olmuş kesinlikle, eline sağlık :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!