20 Aralık 2012 Perşembe

DIY Kendin yap broş, küpe ve düğmeyle sezonun modası parlak taşlı kolye yapımı/ DIY Statement necklace

parlak taşlı kolye modelleri

     Bu sezon heryerde böyle bol ve büyük taşlı kolyeler görünce böyle bir kolye yapmayı kafaya koymuştum. Ama bunun için parçaları toplamak biraz zaman aldı. Alt yapısı biraz uzun sürdü bu sefer, o yüzden her zaman böyle parçalar çıkmıyo:))) Bu seferki DIY kolyem kesinlikle doğaçlama gelişti.

I 'm obsessed with this shinny and charming statement necklaces in this season! So made a huge research to make this DIY and it really took time. It was hard to find similar and matching pieces but I can say this, it's my design and made spontaneously.




    Ortadaki yıldız meyvesini andıran çiçek motifli borş eski bir elbisemden kalan bir broş, diğerlerini de şekline uydurmaya çalıştım. 
Tuafiyelerde benzer taşlı detay arayışına girdim ve iki tane taşlı düğme bulabildim. Bu arada sadece şekli benzetmem yeterli olmadı çünkü bulduğum parçaların birleştirilebilir olması, iki yanından halka geçebilecek delikleri olması da gerekiyordu. Düğmelerden istediğim şekilde sadece 2 tane bulabildim. Sonra birden, anısın karşıma çiçek motifli taşlı küpeler çıktı! Bir an kafamda bir ışık belirdi ve kolyeme uygun bir parça diye çok sevindim:))) Çiçekli küpelerden sonra da iki tane taşlı kullandım.


You can easily see in this pic which items I used for my DIY project. The flower pattern brooch in the middle of the necklace is from my old dress, bottoms were bought from craft shop and finally I found those earrings to match my necklace! And combined them with rhinestones. There should be holes on the both sides of  the  pieces for bunching them together with a little metal ring.




 İlk fotoda kolyenin arkadan görünümünü çektim. Broş ve düğme detaylarını görebilirsiniz. Parçaları metal halkalarla birleştirdim. Ama tam istediğim düzgün duruşu yakalayamadığım için aralardan misine ile bağladım (fotoya iyice bakarsanız misineler gözüküyor) O da yetmedi taş gibi sağlam yapıştıran Protocol flexibel yapıştırııcıyla arkadan bağlantı yerlerini yapıştırdım. Aşağıdaki fotoda duruşundan da anlayacaksınız hem düzgün bir bütün halinde durdu, hem de sağlam oldu.

These pics show back side of the necklace and nylon threads which used for bunching them together. Also glued them with Protocol Flexibel  to keep the shape and stability. 




Her DIY kolye yapışımda ''ayy en çok bunu sevdim galiba'' diyodum. Ama bu seferki daha bi farklı oldu, hem hiçbir yerden ilham almadan yaptım hem de çok sevdim nedensee, farklı bir DIY oldu. Umarım siz de beğenmişsinizdir:))) Yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum!

Ayrıca bu 2012'nin hatta eğer yarın dünya sona eriyosa son DIY kolyem olabilir:P Şirince'ye gideydik iyidi, meyve şarabı da vardı orda:))) Şaka bi yana tabi ben yarın evdeyim kahvemi içer keyfime bakarım. Bişey olursa artık son kolyemdi der bunu takarım:P Ayy çok geyik yaptım! 
Haftasonu yeni postumla tekrar görüşmek üzere:)))

hepinize iyi haftasonları:)))


Everytime when I made a DIY necklace I said ''I love this one more than others''. But this time it's really different, it's my design and I didn't inspired from anything or any brand. I hope you like it, too!
By the way it might be the last of my DIY if the world's gonna end tomorrow:)))) I wish to be in Şirince now to drink some fruit wine and have fun:P

Let's see on my coming post at the weekend!


67 yorum:

  1. Çok çok güzel birşey bu gözlerimi alamadım. Harika bir parça olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş gerçekten. Tam benim gibileri için.
    Kıyametten sonra görüşmek üzere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler! cumartesi buluşalım bloglarda:)))

      Sil
  3. Wow! Beautiful necklace! LOVE how you did this! Hugs from Cali! xx The Golden Girls

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you! You can find on my post how did I make this:)))
      kisses!

      Sil
  4. Çok güzel görünüyorlar :)Çok hoş görünüyor güle güle kullan ^,^

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok güzel olmuş kolye ve tasarım konusunda çok iyisin :))

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel olmuuuuuş, bayıldım kolyene. Güle güle kullan :)))

    http://berry-dew.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Bayıldım kolyeneee çok güzel yapmışsın eline sağlıık:) Aynı anda aynı şeyleri düşünmüşüz ne güzel:) gerçi benim kar tanesi kolyem seninkinin yanında bişeye benzemiyo ama hihiih:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, senin ki de çok güzeldi kesinlikle:)))

      Sil
  8. melis hanım,
    bence yaptığınız diy'lerden yılbaşı çekilişi yapmalısınız takipçilerinize:)hemde blogunuzun reklamı olur;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle buaralar kalımda olan bir fikir bu ama napsam diye düşünüyorum. Yılbaşı için bir seyahate çıkıcam sanırım sonrasında bu konuyla ilgili çalışmam olucak. Teşekkürler fikir için:)))

      Sil
  9. tek kelimeyle bayıldım. iyiki yorum bırakmışsınız. kesinlikle yapıcam malzemeleri toplayıp. sizin adreside kaynak göstericem. ellerinize emeğinize sağlık (^-^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çekilişiniz sayesinde blogunuzu keşfedip üye oldum sonra iyi ki takip etmişim dedim, çok teşekkürler merakla bekliyorum kolyeyi:)))

      Sil
  10. harika olmuş bayıdım:)farklı işlevi olan parçaları çok güzel bir araya getirmişsin canım bravo;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm çok sevindim beğenmene:)))

      Sil
  11. Ellerine sağlık Melis, süper olmuş =)

    YanıtlaSil
  12. Yaratıcılık ne güzel bir şey :)Ellerine sağlık müthiş!

    YanıtlaSil
  13. Melisciim bence her DIY projende daha güzel birşey yaratıyorsun. Bu kolye gerçekten çok güzel, Zara'dakilere benzettim:)
    Yapıştırıcı kullanmak fikri müthiş çünkü cidden bazen paröalar kayıp dönebiliyor, yapışıtırıcıyla sabitleyince süper olmuş!
    öpüyorum, yeni projeerini merakla bekliyorum!!
    sevgiler cnm:)
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:)))

      Sil
    2. Sevgili dostum Coco'cuğumun bunu atlamayacağını tahmin etmiştim zaten her zamanki gibi çok güzel bir şey ortaya çıkmış:)ellerine sağlık güzel günlerde kullan:))
      öpüyorummm

      Sil
  14. Yetenek bu sanırım :) bayıldım

    YanıtlaSil
  15. çok beğendimm ne kadar da güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
  16. Cok guzel olmus bu ellerine saglık! :)

    YanıtlaSil
  17. Ayyy çok çok güzel olmuş! Ellerine sağlık canım. Ben bir türlü bu kolyeleri takamıyorum. Fabrikada gitmiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, ben de çalışırken takamıyordum maalesef tüm takılar yasaktı fabrikada:)))

      Sil
  18. Bayıldım, süpper fikir, çok şık olmuş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  19. Çok şık bir kolye! :) bir de ben bu statement nacklace'ları en çok gri üzerinde görmeyi seviyorum o yüzden bir kat daha beğendim ellerine sağlık canım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) ben de en çok gri üzerinde seviyorum, çok daha hoş gösteriyo kolyeyi:P

      Sil
  20. canım tebrikler hoş bir kolye olmuş ellerine sağlık valla ne güzel yeteneğin var sende yapıyorsun:)daha nicelerine inşallahh
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, çok mutlu etti yorumun beni:)))

      Sil
  21. wow! very nice! :)

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  22. güzel bir kolyeymiş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  23. Amazing necklace :) Great DIY :)
    Thank you so much for nice comment. I'm glad that my dream came true and I was Istanbul last summer, it's such an amazing city :) Turkey is beautiful :)
    I'm following you now :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much, I hope you'd like to visit Turkey again:)))
      kisses!

      Sil
  24. ben bu kadar güzel DIY kolye ilk defa görüyorum !!! ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  25. Congrats! It is really original and creative! You did a great job on it!:) Kisses! xo

    YanıtlaSil
  26. Thanks for the lovely comment! Looove this amazing necklace =)
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  27. Vooooooooov harika olmuş ya kıskandım!!
    Versene 1 tur atayım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahaaaaaaaa:))) sana da yaparım benzerini cnm:P

      Sil
  28. Lovely post :)I really like it! I just followed you :)
    would you like to follow me back via bloglovin and gfc?
    Marry Christmas!
    xoxo
    VIEWRAMA

    my
    fashion blog

    YanıtlaSil
  29. Amazing necklace!, it's so beautiful!
    You have a great blog, i'm following you now!, i hope you can follow me too :)
    Kisses!

    YanıtlaSil
  30. Vayyy canına çok güzelllll <33

    YanıtlaSil
  31. am bu coook basarılı bir dıy, ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  32. yapıstrmak cıdden cok daha mantıklı olmus ellerıne saglık :)

    YanıtlaSil
  33. Yok artık bayıldım ciddi misin sen ya nasıl bir yetenek bu (: ayyyy çok kıskandım yaaaa bende istiyorum (: ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) bu kolyemden çok isteyen oluyo ama broşları öyle tesadüf eseri buldum ki anlatamam, biri eski bir elbiseden biri taşlı küper parçaları tamamlamak çok ilginç oldu:P ama yakında yine taşlı kolyeler yapıcam:)))

      Sil
  34. görür görmez vaovv dedim kesinlikle süperr

    http://cerenciftci15.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!