5 Aralık 2012 Çarşamba

Altın şeritli taytım/ gold striped leggings



         Haftaya taytlarla ilgili bir postla başlamışken taytlı bir kombinimle de devam edeyim dedim. Biraz altın kız olmuşum sanki:P Seviyorum bej ve altın rengini napayım:))) Kombinim haftasonundan, evden acele çıkmam gerekince biraz renk takımlamasıyla kolaya kaçtım. Normalde bu taytımla düz bir bluz veya kazak tercih ederdim, hatta belki de sweatshirt. 


Tayt/Leggings: Designers Remix Collection By Charlotte Eskildsen

Altın Simli Kazak: Koton (Eski Sezon/old 
)

Bot: Bershka( yeni sezon/new season)


Çanta/Bag: Zara( eski sezon/old)


Bileklikler/bracelets:
siyah çivili(black spike bracelets)-kendim yaptım(DIY)
çivili deri  bileklik yapımı burada/ for DIY leather spike bracelet click here
altın çivili(gold spike)-pazardan aldım (from local bazaar)
altın zincirli bileklik(gold chain bracelet):kendim yaptım(DIY)

Mont/Coat: Mudo (eski sezon/old)


deri tayt nasıl kombinlenir
Taytı çoğunluğu export ürünler satan bir butikten 2 sene önce almıştım. İlk giydiğimde ''Michael Jackson pantolonu'' esprileri de yapılmadı değil:))) 
 Böyle değişik markaları bulmayı çok seviyorum, pazarlar da bu konuda çok iyi. Türkiye'de satılmayan kaliteli markaları ucuza bulmak mümkün. İstanbul'da yaşayanlar pasajlardan dolayı daha şanslı:)
 Designers Remix Collection Danimarkalı bir markaymış. İnternet sitelerini inceledim fiyatları pahalı. Ama böyle ürünleri exportçulardan almak çok avantajlı oluyor, oldukça uygun fiyata bulabiliyorsunuz.

Taytlara takıldım bu aralar bi süre böyle gidecek gibi:) Değişik desenlerdeki taytlarla ilgili fikir edinmek için bu postuma bakabilirsiniz. 

15 yorum:

  1. Ben de tam sizi ziyaretteydim ki siz de bana gelmişsiniz. Evet Eskişehir'deyim. Bilmeden iki Eskişehir'li ne çok ziyaret ediyormuşuz birbirimizi:), zira ben de bu sıcaklık nereden diyordum:)Size e-posta yazacağım. Siz de bana yazabilirsiniz. Nerelerden olduğumuzu konuşuruz, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok mutlu oldum ben de hemşehri olduğumuza! cidden bunu bilmeden bile hep ziyaret ediyorduk bloglarımızı, aktiftik, zevkle takip ediyordum sizi:))) bekliyorum mailinizi, ben de size yazıyorum hemen
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. kombinin aceleyle çıkmana rağmen oldukça güzel, bu tonları ben de çok seviyorum. taytını da ayrıca çokbeğendimm.

    YanıtlaSil
  4. kazak ve tayt çok hoş ;)))

    YanıtlaSil
  5. aycel,
    bensu,
    çok teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  6. çok şık taytınıza bayıldım :) zımbalı bilekliklere zaten süper olmuş

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkür ederim yasemincim:)))

    YanıtlaSil
  8. Çok şık olmşsun:) Bu arada ben de Eskişehirliyim:)

    YanıtlaSil
  9. aaaaaaaa biz Eskişehirli'ler birbirimizi takip ediyormuşuz ama hiç haberimiz yokmuş:))) Çok sevindim cnm, ne güzel bugün 2. hemşehrimle karşılaşıyorum! Çok merak ettim şimdi nerelerdesin mail atayım sana:)))

    YanıtlaSil
  10. düzgün giyildiği sürece tayta karşı değilizz :) kiloluysan ve de popoyu açıkta bırakacak kazak tercih ediyorsan sokaktaki tiksintili bakışlara maruz kalmaman mümkün değil :)

    YanıtlaSil
  11. Herkese yakışmaz, sana çook yakışmış :)

    YanıtlaSil
  12. Mervecim çok haklısın çok kilolularda maalesef çok fazla dikkat çekici ve istenmeyen durumlar ortaya çıkabiliyor:)))

    Mamon Tenka; çok teşekkür ederim çok mutlu oldum:)))

    YanıtlaSil
  13. Pantalona bayıldım yaaaa!!!
    Eseste var mıdır böyle şeyler?

    Bu arada ben de esesteyim canım,tam olarak nerde ne zaman gördün ki ? Akşama kadar okulda oluyorum ama belki benimdir *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm 2 sene önce almıştım aldığım exportçu mağaza kapanmış:)))
      Bağlar tarafında gördüm seni ama tabi tam seçmek mümkün değil fotolarda gördüğüm kadarıyla benzettim:)

      Sil
  14. kazak çok güzel görünüyor!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!