30 Aralık 2012 Pazar

2012 DIY/Kendin Yap Takılarım


eski sallantılı küpeden yeşil parlak taşlı kolye yapımı

Vintage küpelerden kolye yapımı
YSL inspired zincirli kolye yapımı


Zara zımbalı deri yaka kolye  yapımı



İncili sailor yaka kolye yapımı
Zara inspired broşlu örgü kolye yapımı
Zımbalı çivili bileklik yapımı




Hardal rengi deri yaka kolye yapımı
  



Taşlı broşlu örgü bileklik yapımı


Haki yeşil deriyle 3 farklı tarzda bileklik  yapımı




Parlak taşlı kolye yapımı
     2012'de yaptığım kolye ve bilekliklerimden bazılarını seçtim.  Görüşlerinizi çok merak ediyorum, acaba siz en çok hangi DIY kolye/bilekliğimi beğendiniz? 

Şimdiden herkese mutlu ve güzel yıllar!

12 yorum:

  1. meliscim hepside çok güzel bayıldım güle güle kullan..favorim en başta ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, en baştaki yeşil benim de gizli favorin aslında:)))

      Sil
  2. Ama ben hepsini begendimki :(
    Sectirtme bana birtanesini :(

    YanıtlaSil
  3. woaaw marifete bak arkdş..
    Tütütütü nazar değmesin
    hepsi çok güzeller ellerine sağlık..
    2012 verimli geçmiş anlaşılan 2013 de ilham melekleri yanında olsun ;) mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) umarım 2013 hepimiz için daha iyi bi sene olsun!

      Sil
  4. Ne güzel bir yetenek. Ben en çok, zor karar versem de hardal deri yakayı beğendim. Kıyafetlere ayrı şıklık katacağı kesin :)

    YanıtlaSil
  5. amazing jewelry, love all of them! <3
    xoxo

    YanıtlaSil
  6. zımbalı çivili bileklikler her daim favorimdir^^ eline sağlık^.^

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!