5 Kasım 2012 Pazartesi

Zara broşlu kolyeden ilham aldığım taşlı, örgülü bilekliğim

                 
       Daha önceki postlarımda Zara broşlu kolyeden ilham alarak bu kolyeyi yapmıştım. Kolyeyi o kadar çok sevdim ki benzer bir bileklik yapmaya karar verdim. İkisini birlikte takmayı düşünmüyorum ama bu bilekliğimi de birçok kombinimle takabilirim.




Bilekliğin yapımında iki tane zincir kullandım ve aralarını ördüm. Ayrıntılı yapılışını kolyemde göstermiştim. buraya tıklayarak yapılışını görebilirsiniz. Siyah taşlı broşu önce rakı beyazı ojeyle sonra da zümrüt yeşili ojeyle boyadım. Broşun alt kısmından sarkan parçaları çıkardım, taşlarını altın rengi ojeyle hafifçe boyadım




   Sonuçta böyle oldu. Aynı renklerle yapılan Zara broşlu kolyenin yapılışına da buradan   
ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!