9 Kasım 2012 Cuma

YSL zincirli kadife kolyeden ilham aldığım incili kristal boncuklu kadife kolyem

ünlü markaların kolyelerini nasıl yaparız

       YSL'nin zincirli kadife kolyesi uzun zamandan beri aklımdaydı. Yine bulabildiğim malzemeler+kolye ihtiyaçlarım(incili kolyem azdı)+birazda yorumumu katarak orijinalinden biraz uzaklaştım:))) Birebir kopyaları genelde yapmamaya çalışıyorum zaten.




YSL Kadife zincir kolye fiyatı sadece 1245 $ cık:))) Heralde altın falan dedim bu fiyata, ama değil metal zincir, kristal boncuk ve kadifeden yapılmış.
Şimdi biz kristal boncuk kullandığımız halde çok ucuza maledicez!
incili kolye yapımı
                      
     

   Bu model zincirde gümüş rengi kalın zincir bulabildiğim için ve gümüş rengi kolyem daha az olduğu için orijinalindeki gibi altın rengi zincirle yapmadım. Yine elimde eskiden kalmış olan gümüş-siyah kristal boncukların aynı boyutta ve renkte devamlarını bulamadığım için biraz da inci kullandım. Boncukları istediğimiz şekilde misinaya dizdikten sonra kadife ipi aralardan geçiriyoruz.

incilerle kolye yapımı anlatımı
Bu şekilde zincire geçirdiğimiz ipin içinden ipi tekrar geçiriyoruz.


                   

            Yapımının çok zor olduğu söylenemez, tek zorluk boncuk aralarından kadife ipi düzgün bir şekilde geçirmek. Çok fazla taşlı kolye yaptığım bu günlerde bu kolyenin kristal boncuklarının inciye kattığı hafif ışıltıyı sevdim. Bazen hareketli, taşlı, pullu bir bluz giymek istediğinizde çok taşlı bir kolye abartı durabiliyor. Böyle daha sakin bir kolye de çok kullanışlı oluyor. Peki siz bu sezon çok trend olan büyük taşlı, parıltılı kolyelerinizi nasıl kombinlemeyi tercih ediyorsunuz?


                       
                                     

16 yorum:

  1. çok şık ve güzel olmuş;)çook beğendim o kadar parayı ysl'e vermeye gerek yok;)ben de deneyeceğim eline sağlık;)

    YanıtlaSil
  2. emeğine sağlık. çok güzel olmuş. ysl fiyatının yanında hemen yap-ta firi güzel:)

    YanıtlaSil
  3. tşk ederim, YSL'nin fiyatıyla kıyaslanmayacak bir maliyeti var kesinlikle:)))

    YanıtlaSil
  4. ben bayıldım çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkürler yasemin:)))

    YanıtlaSil
  6. kolyeye gerçekten bayıldım. dıy olduğu kesinlikle belli değil çok düzgün yapmışsın

    YanıtlaSil
  7. süpersin , çok begendım:) ahu

    YanıtlaSil
  8. sende süpersin canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim
    sevgilerrr=)

    YanıtlaSil
  9. Valla süper olmuş bu:) Bende böyle diy projelerini görünce yapmak istiyorum bi türlü kendime güvenemiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba!!!! That's a very nice necklace! Your blog is my first turkish blog that I follow!! You are my lucky 1st!!! hehe!!!

    YanıtlaSil
  11. Cok iyi fikir ! Supersin :)

    YanıtlaSil
  12. Madam B Fashion çok teşekkürler:)))

    Isminnie merhaba! I'm glad you follow my blog, also I feel lucky:))) thank you!

    Mirel çok teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  13. çok beğendim!
    deneyeceğim mutlaka!
    umarım ipi geçirme kısmını becerebilirim. olmadı tekrar sorarım:)
    bloguma bıraktığın güzel yorumlar için de çok teşekkür ederim, takipteyim! süpersin!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!