26 Kasım 2012 Pazartesi

Yıllar geçiyor ama Robbie Williams'ın yakışıklılığı geçmiyor!

       
  Şu aralar ''Candy'' şarkısıyla tekrar gündemde olan Robbie Williams klibinde giydiği uçuk pembe takım elbisesi ve sevimli hareketleriyle, görmeyeli şirinlik dozunu birkaç kat daha arttırmış:))) Ne dersiniz azıcık kilo almış olsa da baba olmak daha da bi yakışmamış mı?


Kim demiş erkekler baştan aşağıya pembe giyinemez diye. Belki Robbie'nın sevimliliğinin de etkisi var o giyince olmuş, yakışmış:))) Turkuaz mavisi Nike'ları da gözden kaçmıyor.
  
                            
          Şarkıyı da  ve klibi de çok sevdim ben. Şarkıda melek olmuş Robbie. Umarım siz de seversiniz, herkese iyi haftalar:))

7 yorum:

  1. blogunu facebookta müjgan diye bir arkadaşım paylaşmıştı ilk orda görüp takibe aldım, eskişehirli olduğunu öğrenince yazayım istedim:))

    YanıtlaSil
  2. gerçekten mi? müjiyi çok severim ara ara paylaşır benim postlarımı, çok da özlüyorum onu, İngiltere'de şimdi...Hemşehri olduğumuza çok sevindim:)))biraz kurcalasak ortak birsürü şey çıkar gibi:P

    YanıtlaSil
  3. Das das Ben bu adamin hastasiyiiim :)

    YanıtlaSil
  4. ben izlmedim ama merak ettim smdi :)
    buarada banada beklerim :=)

    YanıtlaSil
  5. çoook tatlşı bu klipte şarkıda yaa bende bir postta behsetmiştim bundan. Robbie Williams'ı da küçüklüğümden beri çok severim zaten :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!