2 Kasım 2012 Cuma

Sekizgen Metal Çerçeveli Clutch, Rugan Zara Stiletto

 
             Haftasonu arkadaşımın düğünü için Didim'e gidiyorum. Düğün için seçtiğim elbise mürdüm rengi, şu an terzide olduğu için onu postuma koyamadım. 

     Ayakkabı ve çanta olarak ise bunları seçtim. Her gardropta olması gereken klasik bir stiletto aldım, bu kadar ince topuklu siyahım yoktu, ayakta duruşu çok zarif. İkisi de şimdiden favori parçalarım oldu. Bu arada ayakkabı ''special price'' olarak belirlenmiş ürünlerden olduğu için çabuk tükenmiş ve son kalan bu çifti kapabilmek için baya uğraş verdim, takip ettim aradım sonra giyinme kabinlerinde çıkıverdi karşıma:)))




                            Ayakkabı: Zara (yeni sezon)
                            Clutch: Annemin Gardrobundan

                  
 Bu clutch'ın altın rengi metal çerçevelerine ve şekline bayıldım, bu tarz birşeyi aradım ama bulamadım meğerse annemin eskilerine bakmak lazımmış:))) 

10 yorum:

  1. ikisinide pek bi sevdimmmm

    YanıtlaSil
  2. Şıpşık ve güpgüzeller Canım ;-)
    İyi günlerde giy tatlım ;-)

    YanıtlaSil
  3. kozmetik perisi,
    pia mia,
    rococosh,
    şepşeker,
    güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel seçimler canım, güle güle giy çok beğendim. O eski clutchlar bence paha biçilemez değerde benim gözümde, eski olan şeylere ciddi zaafım var. Harika görünüyor doğrusu. Çok şık olacağına şüphem yok canım;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, aynen senin gibi benim de eski olan şeylere zaafım var sık sık annemin gardrobunu karıştırıyorum:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!