12 Kasım 2012 Pazartesi

Oversized/ Bol, Salaş Kazaklar

Olivia Palermo
 Çok sevdiğim bir trend bu! Birkaç sezondur da devam ediyor. Özellikle kış gelince ve belki de bazılarımız için ( benim gibi) tayt sezonu açılınca, böyle salaş kazakların ve bluzlerin de önemi daha da artıyor! Benim vazgeçilmezim krem ve bej rengi salaş kazaklar. Ama bu sezon simli, pullu, altın-gümüş, birde karışık karışık desenli olanları daha da çok görür olduk.




Blonde Salad- Chiara Ferragni
Bu kızın stiline hayranım !


Kristen Stewert for Isabel Marant

bol salaş kazaklı kombinler


bol salaş kazak deri pantolon kombini





salaş kazak marka
H&M

ZARA

zara salaş kazak
ZARA

TOPSHOP
                                                                 KOMBİNLERİM >>>


                                                  Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


                                                                   KOMBİNLERİM

6 yorum:

  1. Ben de bayılıyorum. Üstümden dökülsün. Gerçibu kazaklar için zayıf olmak lazım ama :)
    Bu arada tarifimi denemişsin gerçekten çok sevindim.
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. harika bir tarifti teşekkürler, bu aralar tekrar yapıcam:)))

    YanıtlaSil
  3. Really inspiring pictures!! I love the outfit from olivia palermo so much and I searched for the sweater from chiara for a long time, but it was sold out too fast:( I hope I will find it on ebay or something else;)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    YanıtlaSil
  4. himm ben de cok seviyorum salas kazaklari ozellikle etek ve sortlarla:)

    YanıtlaSil
  5. Benim eski tarzım :) Tshirtlerim kazaklarım hep oversize idi.. 'Babaın kazağını mı giydin?' benaeri esprilerden bıkana kadar :|

    YanıtlaSil
  6. KAZAKLAR HARIKA TABI GIYMEK İCİN BİRAZ İNCE OLMAK LAZIMMM

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!