16 Kasım 2012 Cuma

İlham verici bir klip, güzel bir şarkı; Lenka Everything at Once


lenkanın desenli giysileri



   Bu aralar dinlemeye doyamadığım, klibini de izlemekten çok keyif aldığım, ilham verici bir şarkı var. Belki ''Lenka Everyting at Once'' size Windows 8 reklamından da tanıdık gelecektir.

   Siyah beyaz klipte çizgili puantiyeli geometrik desenlerin bi arada böyle güzel kullanılması çok hoşuma gitti. Alt üst aynı desen takımları, farklı desenleri karıştırmayı pek sevmesem de buradaki kullanılışına bayıldım, hatta bana kombinlerim için ilham verdi. Siyah beyaz renklerdeki çizgili bir taytla, puantiyeli salaş bir tunik düz siyah botlarla ve hatta belde ince siyah bir kemerle hoş durabilir:)

  Lenka'nın saçı ve makyajı da harika gözüküyor. Sıradan olabilecek bir klip desenlerle, siyah beyaz oluşuyla,  fonuyla çok tatlı ve farklı bir hale gelmiş sanki!

    Umarım siz de benim kadar keyif alırsınız, iyi haftasonları:))))

3 yorum:

  1. geçen akşam eşimle dur ya bu kim, hangi şarkıymış, bu neyin reklamıymış derken keşfettik kendisini, eğlenceliii!

    YanıtlaSil
  2. bu şarkıyı, kendisinden bir süre sonra sıkılmamdan korkaraktan dinliyorum. o kadar çok seviyorum yani :))

    YanıtlaSil
  3. dinlemeye doyamıyorum kesinlikle çok güzel:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!