26 Kasım 2012 Pazartesi

Gratis indiriminden kapabildiklerim:)))


Bugün ve yarın devam edecek olan %50 Gratis indiriminden kozmetik blogu sahibi sevgili bloger arkadaşlar sayesinde haberdar olur olmaz koştum. Ürünler kapanın elinde kalıyodu:))) 

The Balm'ın  uzun zamandır istediğim ve allığımın bitişinin yaklaşması üzerine yeni allığım olmasını planladığım ''Hot Mama'' allığından son bir tane kalmıştı ve onu da ben aldım, çok şanslıydım bu konuda:))) Onun dışında  concealer aldım. Çok yoğun kıvamlı bir göz altı kapatıcısı ama en azından içinde petrol türevleri ve parabenler olmadığı için onu da aldım.

Essence ürünleriyle ilgili çok yorum okudum ama ilk defa deniyorum. Essence'den siyah kajal göz kalemi, superfine eyeliner pen (keçeli kalemi andıran eyelinerlardan), gri-yeşil gibi kurşun rengini andıran tekli göz farı ve rockin' red ruj aldım.

Maybelline  falsies maskaranın melek kanatlı gibi fırçalı olanını aldım, maybelline'in en iyi ürünlerinden biri bence bu maskaralar.

İlerleyen günlerde ürünleri kullanıp yorumlarımı da yayınlayacağım. Duymayan kalmasın yarın Gratis mağazalarındaki tüm renkli kozmetiklerdeki  %50 indirimde son gün!

13 yorum:

  1. Maybelline'nin rimelinden bende çok memnunum. Kısacık kirpiklerimi bile gösteriyor.
    Güle güle kullanırsın inşallah
    Öptüm

    YanıtlaSil
  2. nilaycım, çok teşekkürler vazgeçemiyorum maybelline'den:)))

    kozmetik perisi, çok teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  3. bende bugun gittim ama bitmişti indirim :) güle güle kullan cnm.

    YanıtlaSil
  4. iyi günlerde kullan canım bir tek ben kaçırdım sanırım:)

    YanıtlaSil
  5. teşekkür ederim cnm, kadınlar günü ve anneler gününde de oluyormuş galiba

    YanıtlaSil
  6. Aaa gratiste indirim mi var :) Şu an çok sevindim hemen gitmem lazım.

    YanıtlaSil
  7. maalesef bitti indirim. Pazartesi ve salı günüydü sadece:)))

    YanıtlaSil
  8. melisciim çok güzel şeyler almışsın!
    essence in kaş kalemini kullanıyorum, çok memnunum!
    ojelerinin fırçaları da çok güzel!
    maybelline'in maskarası da bence çıkardıkları arasında en iyisi. ama gün içerisinde alt kirpiklerime sürdüklerim göz altıma dökülüyordu.
    evde hypnose dramanın deneme boyunu buldum, şimdi ondan çok memnunum. sanırım biraz daha fazla para verip artık onu alıcam.
    öpüyorum cnm!!!

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim cnm, maybelline'in tek kötü yanı o maalesef, ben de clinique maskaramla dönüşümlü olarak kullanıyorum onu

    YanıtlaSil
  10. şu indirimden nasiplenemeyen bir ben kaldım sanırım :/ güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil
  11. Hahaha gratis hollandacada bedava anlamina geliyor :p

    YanıtlaSil
  12. teşekkür ederim Duygucum:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!