17 Kasım 2012 Cumartesi

Eski monttan zımbalı, çivili, taşlı military yelek yapımı


        Bu sene bir military akımıdır giderken rengini çok sevdiğim ama kısa olduğu için pek giymediğim y-london montumdan yelek yapayım dedim. 




Mont sanırım 4-5 sene öncesinden kalma. O zamanlar çok giydim ama artık biraz kısa geliyor, modeli de zaten eski kalmıştı. Montumun kollarını ve kapüşonunu terzime kestirdim, yaka yaptırdım yanlardan hafif kabarıklığını aldırdım.







     
  Montu işlerken neredeyse tüm zımba çeşitlerini kullandım. Zımba kolajı gibi oldu aslında:) Piramit, konik, bombeli zımba şekilllerinden ve  gümüş, altın, oksitli gümüş, antik renkli zımbaların hepsinden var. Aralara da taşlar serpiştirdim






Bu montla zımbalı çivili bileklikler de harika olur değil mi?Eski postlarımdan zımbalı, çivili bileklik yapımına da buradan ulaşabilirsiniz:)))

16 yorum:

  1. zımbalarla çok daha güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çook güzel olmuş.karışık zımba taş vs. kullanınca daha zengin ve şık duruyor.fikrine ve emeğine sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekküler cnm biraz karıştırdım bende:)))

      Sil
  3. Fikir çok güzelmiş ve çok farklı olmuş artık daha havalı kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  4. melisciiim süpersin, bayıldım yeleğine.
    inanılmaz başarılı olmuş. Bu sezon zara da beğenmiştim aynı ona benziyor!
    sevgiler
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Çok şık çook trendy bir yelek olmuş:)

    YanıtlaSil
  6. Yelek hali ve taşlarla süslü olması süper olmuş bayıldım canım

    YanıtlaSil
  7. aaa harika olmuş canım elerine sağlık
    resimlerinin çalındığını gördüm, benim resimlerim de çalınmış altına uydurma bir diyet listesiyle hikaye uydurulmuş, gördüğümde şok olmuştum ama şimdi geçti, olabiliyor böyle şeyler resimlerinin üstüne bloğunun ismini yazmaya çalış...

    öptüm seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm
      bu postumu bir arkadaşımın annesinin forumuna koymuştum çok severim kendisini ama başka bir forum hiç kaynak belirtmeden olduğu gibi yayonlamış. Neyse ki kaldırdılar.
      artık kocaman yazılı fotolar koyuyorum çok hoş durmuyo ama mecburen:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!