24 Kasım 2012 Cumartesi

DIY/Kendin Yap Haki Yeşil deriyle 3 farklı tarzda bileklik



  Daha önceki postlarımda deri bilekliklerimin yapılışından bahsederken dericileri dolaşıp istediğim derilerden bulmak için uğraştığımdan bahsetmiştim. Bu güzel haki yeşil deriyi baya bi aradım ama aradığıma değdi. Tam sezonun military modasına uygun rengi ve çok da güzel bir dokusu var. Bu deriyle 3 farklı tarzda bileklikler yaptım.




 Derici bunun zapata deri olduğunu söyledi; bir çeşit kaliteli deriymiş. O kadar çok beğendim ki mini bir etek diktirme fikri geçti aklımdan, tabi derici  yaklaşık 1000 tl ye ceketinin malolduğunu söyleyince eteğin de o civarlarda olacağını düşünerek bu fikirden vazgeçtim:)))


Derinin iki yüzü de ayrı bir güzel, bu  taşlı bileklikte derinin nubuk kısmını kullandım ve sanki bilekliğe böcek konmuş gibi bir etki verecek şekilde taşları yapıştırdım. Pek benzemedi aslında Caretta Caretta'ya benzedi gibi:))) Yapıştırma işleminde soğuk silikon kullandım, bu deriye sağlam yapıştı.

Yukarıdaki taşlıyı çok sevsem de bunu ayrı bi sevdim, sade ama farklı açılardan farklı duruşları var ve t-kapama klipsler  bilekliğin havasını çok değiştirebiliyor.
Yapımı çok basit.  Burada halkayı geçirmek ve kapadığım derileri birbirine tutturabilmek için iki tane de antik renk tırnaklı zımba kullandım. Antik renk metalle haki yeşilin uyumu çok hoş değil mi?
Buarada bu bilekliğimi üzerimde military detaylar olduğunda çok güzel kullanabileceğimi düşündüm. bu postumda yaptığım military yelekle mesela



Bu aslında çok bilindik bir model ama Mango'da bu sezon kemik rengi deriyle yapılmışını görünce ben de artan ince deriyi değerlendirmek için yaptım. İki tane zinciri karşılıklı olarak tutuyoruz ve metrelik satılan taşları da iki zincirin ortasında tutup deriyi zincirlerin arasından sarıyoruz. Yapımı zor değil sadece zaman alıcı:)
    Peki siz en çok hangisini beğendiniz?

8 yorum:

  1. Ilki cok hos gercekten deniyecegim :D

    YanıtlaSil
  2. Canım çok guzel olmuş ellerine saglık.:)

    YanıtlaSil
  3. belle amie teşekkürler, takipteyim bekliyorum:)))

    mervecim çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel ama ben en çok ikinciyi yani deri ve zincir olanı beğendim. Taşlı zincirli olandan iki renk zincir kullanarak ben de yapmıştım. O kadar çok taktım ki takmayınca eksik hissediyordum:)

    YanıtlaSil
  5. merak ettim seninkini de hemen bakıyorum:)))

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Bilekliklerin güzel olmuş ellerine sağlık. Bana da beklerim. Sevgilerle....

    YanıtlaSil
  7. kapama klipsli olan favorim benim ;)

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık çok güzel olmuş hepsi ben en çok sondaki zincirli bilekliği beğendim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!