29 Kasım 2012 Perşembe

DIY Kendin yap büyük taşlı kolyem ve diğer yeni cicilerim




     Yeni giysilerin ve hediyelerin verdiği hissi sevmeyen var mıdır?  Yılbaşının da yaklaştığı bu günlerde kime ne alsam telaşı yavaştan başlıyor sanki:)) Ben daha kimseye hediye alamadım ama  artık hediye arayışlara başlamak gerekiyor gibi.

    Bu aralar kendime krem rengi bir kazak aldım; taşlı kolyemi yeniledim. Bordo basic bluz ve mango deri çanta ise hediye.
Bordo bluz bershka, çanta İzmir Mango Outlet'ten, annemin İzmir seyahati dönüşünden geldiler.




 Ali mağazalarını biliyorsunuzdur belki çok farklı markaları etiketleri kesilmiş veya etiketli olarak daha ucuz bir fiyata satıyor. Üstelik ürünler defolu da değil. Ben çok beğeniyorum ürünlerini ve sık sık uğrarım. İşte Cubus marka bu kazağı ordan aldım. Cubus bir İskandinav markasıymış, güzel kazakları var bi bakmanızı tavsiye ederim.

Böyle salaş kazaklarla büyük taşlı kolyeleri çok seviyorum. Bu kolyemi önceki postlarımda ''İpekyol Kolyelerden'' esinlenerek yapmıştım. Ama yaptıktan sonra küçük kalan taşlı parçayı değiştirdim. İncili büyük bir parça yaptım.



    Sol taraftaki fotodaki broşun önceki ve sonraki hali. Ben ortasındaki o parlak taşı çıkardım ve o bölgeye küçük inciler ve incilerin ortasına da bir taş yapıştırdım. 
Kolyemin eski halinin ve diğer taşlı detaylarının yapılışına buradan bakabilirsiniz. Broşlarla yapabileceğiniz bir kolye. Sizce de bu hali daha güzel olmamış mı?

Çantam da hediye, İzmir mango outlet'ten. Kahve desem tam değil, kahveye göre biraz kızıl kalıyor, oxblood desem değil sanırım tarçın rengi gibi bişey. Bir tarafı örgülü bir tarafı düz, o özelliği hoşuma gitti iki tarafını da kullanabilirim. Burada modeli çok anlaşılmıyor Sanırım taktığımda zaman foto çekip yine eklemeliyim.

Bu arada yılbaşı hediyeleri bakmaya başladınız mı?


11 yorum:

  1. ali mağazaları nerde hiç duymadım, eskişehir'de mi canım? senin şu kolyelerine bilekliklerine bayılıyorum cidden uğraşıyorsun yani:) hepsi çok güzel iyi günlerde kullan;)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel şeyler almışsın cnm güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  3. yeni hayat; çok teşekkür ederim cnm Ali mağazaları İstanbul'da da varmış. Hatta İstanbul merkezli sanırım. Etiketleri kesik olarak birçok markayı bulmak mümkün oluyor. Hangi şehirlerde var bir öğreneyim ben

    Kozmetik perisi çoook teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
  4. mor bu sene her yerde karşımıza çıkıyor:)
    paylaşım için thx:)

    YanıtlaSil
  5. kolye süper fikir acayip güzel olmuş ellerinice sağlık, çanta da harikaymış rengini ve derisini çok beğendim bakıcam mangoya işallah kalmıştır
    aylin

    YanıtlaSil
  6. süet cantalara bayilirm !
    seninkide muhtesem !! rengide öyle !

    YanıtlaSil
  7. boyle kazaklarla kolyeler nasılda sahane duruyor..sende yıne cok seker kombınlemısısn...

    YanıtlaSil
  8. unuttummm:) eklemeyı:) yılbası hedıyesı bakmadım:(

    YanıtlaSil
  9. Hepsi güzel ama çanta ayrı bir güzel :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!