14 Kasım 2012 Çarşamba

Desenli Tayt Çılgınlığı / Printed Leggings


desenli tayt modelleri

   Sanırım taytlarda görmediğimiz bir desen, motif kalmadı! Ama bu sezon daha da renkli, desenli, çılgın taytlar görüyoruz. Sezonun favorileri galaksi, barok, snake print desenli ve çiçekli böcekli taytlar.
 
galaksi desenli tayt modelleri



iskeletli tayt modelleri
Kurukafa, iskelet modası gibi modalara bir türlü alışamadım. Çok  güzel kombine edenleri görüp beğensem de sanırım bir süre daha giymeyeceğim:)))



                                   
galaksi desenli taytı nerede bulurum
Galaksi desenli taytları henüz Türkiye'deki markalarda bulamadım fakat internetten sipariş etmek isterseniz  Asos'ta var Eğer başka hangi markalarda var biliyorsanız yorumlarınızda belirtebilirsiniz. Ben de dahil olmak üzere almak isteyen bir sürü kişi olduğuna eminim:)))
H&M
kamuflaj desenli taytları nerede bulurum
Topshop
barok desenli taytı nerde bulurum
Topshop-Stradivarius
                         
Bershka
leopar desenli tayt al
ZARA-Stradivarius
  Benim favorim galaksi desenli taytlar oldu. Peki siz en çok hangisini beğendiniz? 

 Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!

Follow me on



7 yorum:

  1. Stradi'nin barok desenlilerini pek sevdim beeen:)

    YanıtlaSil
  2. benimde galaksi olan hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de galaksileri bir de soft renkli çiçeklileri seviyorum ama yine de çok cesaret işi değil mi???

    YanıtlaSil
  4. kesinlikle:)))heves ediyorum ama galaksilerden alsam bile nerde nasıl giyerim diye düşüneceğim kesin:P

    YanıtlaSil
  5. desenli taytlara bayılıyorum,galaksi en beğendiğim :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de bu tarz taytları çok beğeniyorum, galaksili olanını ben de çok beğendim. Evde dantel taytlar var ama bir denk gelip birşeyle kombinleyemedim henüz..Ancak bu desenli olanlar çok daha hoşuma gitti..

    YanıtlaSil
  7. benim de dantelli taytım tam 3 senedir giyilmeyi bekliyor ama bir türlü giyemedim onu:))))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!