22 Kasım 2012 Perşembe

deri kollu ceketim ve iki büyük DIY kolyeyle iki farklı kombinim

     

   Kışı iyice hissetmeye başladığımız şu günlerde sıcak havalardan kalma bu fotolarıma hasretle bakıyorum. 3-4 hafta öncesinde deri kollu ceketimle dışarı çıkabileceğim kadar güzel bir hava vardı.  Geçen sene Mango'dan aldığım bu ceketimi çok seviyorum; fazlasıyla kullanışlı ve ne giyerseniz giyin, giydiğiniz kıyafetin havasını anında değişteren bir yapısı var. Fotolarda ceket aynı kalarak farklı kombinler yaptım.





Deri kollu Ceket :Mango
Mavi jean pantolon: Topshop Moto Jeans
Gri bluz: Export mağaza
Ayakkabı: Mudo
Çanta: Nine West
                            Kolye: Kendim Yaptım (maalesef blogumu  

                                             açmadan önce yaptığım için yapımına ait görseller yok)

           
    Dondurma yemeği özledim! İzmir'de  Bostanlı taraflarına giderseiniz bravo pastanesinin müthiş dondurmasını mutlaka yemelisiniz, tadı hala damağımda:)))
  
     Hermes Collier De Chien bilekliği andıran ortası çivili bilekliğimi Koton'dan aldığım Hermes kopyasınının metal kısımlarını kullanıp gerçek siyah deriye uygulayarak birkaç değişikliğe uğratarak yapmıştım. Bu postumdan hatırlarsınız belki:)


Deri görünümlü pantolonum da bu kışın üzerimden hiç çıkarmak istemediğim pantolonum!


Ceket ve çanta yukarıdaki kombinimle aynı
Bluz: Villa
 Deri görünümlü pantolon: L.M.V La Mode Est a Vous
       
Babet: Kendim Yaptım (yapımına buradan  

                                ulaşabilirsiniz)
Broşlu Kolye ve Çivili Bileklikler: Kendim Yaptım 
( Zımbalı, çivili bilekliklerin yapımına buradan
          Kırmızı-yeşil Zara inspired broşlu kolyenin yapımına da buradan ulaşabilirsiniz)

 Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!
Follow me on 

 

9 yorum:

  1. Liking that leather-sleeve blazer.

    YanıtlaSil
  2. Ay kolye super fotolarda sahane sevgiler canim:)

    YanıtlaSil
  3. kozmetik perisi çok teşekkürler,
    coco-jelly çok teşekkürler sevgiler herkese:)))

    YanıtlaSil
  4. Love your outfit...
    black is always good.^^
    Maybe follow each other???
    My Blog

    YanıtlaSil
  5. Ceket gerçekten çok kullanışlı ve güzelmiş, ben birde kolyene bayıldım. Eline sağlık ;)

    YanıtlaSil
  6. ceket çok güzelmiş deriye karşı ayrı bir ilgim oldu bu aralar.çok beğendim:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!