1 Aralık 2012 Cumartesi

broşlarla yaptığım taşlı kolyem



eski postlarımda ''ipekyol'' taşlı ve incili kolyelerden esinlenerek broş ve düğmeleri kullanarak yaptığım kolyemi yeniledim.




eski hali böyle olmuştu ama sol tarafta kullandığım taşın küçük olduğunu düşündüğüm için daha büyük bir parça yaptım. Eski haline ve ortadaki metal plakayı inci ve taşlarla süslemeyle ilgili detaylara buradan ulaşabilirsiniz.
yeni hali ise böyle
soldaki fotodaki büyük taşlı broş ev terliğinden bulduğum bir parça, o büyük taşını çıkartıp inciler ve ortasında minik bir taş yapıştırdım. Sizce de eski haline göre daha iyi olmamış mı?

melislicious: DIY Kendin yap büyük taşlı kolyem ve diğer yeni cicilerim

13 yorum:

  1. kolyeye bayıldım, tasarımlarınız ve fikirleriniz gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  2. melisciiim merhaba:)
    ben de senin kolyelerine bayılıyorum, sen de yap başlığını aynısından:) güzel yprumun için çok teşekkür ederim:)
    öpüyorum!

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuş! Çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. Çook güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  5. bensu,
    seher,
    rosesapling,

    çok teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil
  6. harika olmus ellerine saglik !!!! bayildim !!

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş,eline sağlık;)

    YanıtlaSil
  8. Bunlar çok hoş olmuş gerçekten ellerinize sağlık. Çok hoşlar, üstelik pekçok giysiyle kombinlenebilecek bir çalışma olmuş bu..

    YanıtlaSil
  9. bence sahane olmusssss ellerıne saglıkkk

    YanıtlaSil
  10. kokoş kelebek,
    gooogoook,
    çok teşekkür ederim:)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!