7 Kasım 2012 Çarşamba

Bordolara bürünmeye hazırmıyız? /OXblood

Bu kışın rengi bordo! Eğer sizde hala bu kış için bordo birşeyler almadıysanız hadi biraz modellere bakıp ilham alalım.


Hiç uğraşmamış öylesine giyinip çıkmış izlenimi verdiği için kendisini oldukça kıskandığım Alexa Chung'ın bordo kombinini ben çok beğendim. Bordo deride harika duruyor.




Ece Sükan'ın Stokholm sokak modasından bir fotosu. Her zamanki gibi giydiği tüm parçalara ve kombinine bayıldım ben!

Kate Middleton

Desperate Housewifes'dan tanıdığımız Vanessa Williams 

H&M

Neil Barret

Alexander McQueen
H&M
MANGO

ZARA
  

ZARA
KOTON Deri Görünümlü Pantolon
                                                                     


Guess

ZARA
Topshop
MANGO
Accesories
Ben henüz bordo parçalar almadım ama geçen sezondan kalan Nine West Bordo botum ve Topshop örgü elbisem var. Bordo deri görünümlü bir pantolon, bordo bir üst ve Park Bravo'dan bordo deri bir eldiven almayı düşünüyorum. Tabi bordolu kendin yap projelerim de olacak:))) Siz bu kış için bordo birşeyler aldınız mı yada almayı düşündüğünüz parçalar neler?



10 yorum:

  1. Paylaştığın parçalar çok hoş, ben de bordo bi triko almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. bordoyu pek sevmem ama deriyle buluşunca süper olmuş:)paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. kesinlikle deride bir başka duruyor:)))

    YanıtlaSil
  4. Ben severim zaten borduyu. Siyahla pekm hoş oluyor gerçekten
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. burgundy su aralar en sevdigiiiiim <3 hersheyle ozellikle siyah deri ile mharika gozukuyor~

    YanıtlaSil
  6. Ben bordo gömlek yada bluz tarzı bir şey alıp altın rengi takılarla kombinlemeyi düşünüyorum.Bordoyla altın çok yakışıyor.

    YanıtlaSil
  7. çok iyi fikir harika olur:)))

    YanıtlaSil
  8. Acil olarak bordo deri etek almalıyım aşeriyorum:) Accesorize'ın yeni sezonundan mı bu clutch?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!