19 Kasım 2012 Pazartesi

Amerikan Müzik Ödülleri'nde kırmızı halı resmen parladı!


Amerikan müzik ödülleri dün gece sahiplerini buldu. Peki ünlüler ne giydi?
Çok net bir şekilde görülüyor ki g
eceye hakim kıyafetler sezonun modası altın rengi ışıltılar ve ışıltılı taşlı işlemeler.


Benim favorim Gwen Stefani oldu. İncilerle ve taşlarla işlenmiş oversized Balmain ceketi ve deri taytıyla harika görünüyor. Bu ceket bana yine incili bir DIY fikri de verdi:) 
Heidi Klum altın rengini seviyor. Bir keresinde Martha Steward'ın programına çıktığında ''ben Alman'ım ışıltıyı, altın rengini severim'' demişti. Alexandre Vauthier elbisesiyle çok hoş görünüyor! Bu tatlı kadının kötü görünmesi mümkün mü ki:)))
Taylor Swift'in giyim tarzını normalde pek beğendiğimi söyleyemem ama bu elbisesini beğendim. Elbise Zuhair Murad.

                 
Carly Rae Jepsen Gomez Gracia elbisesiyle... Güzel elbise ama duruşunda mı bir sorun var acaba?

Jenny McCarty çok çaba harcamadan da hoş görünülebileceğini göstermiş.Kemerini ve eteğini çok beğendim. Belki boynunda taşsız, metal görünümlü  bir kolye olabilirdi. Hatta tiger kemer yerine tiger kolye fena olmazdı

Elisha Cuthbert aksesuarsız kullandığı altın rengi elbisesiyle zarif görünüyor

Carrie Underwood'un Abed Mahfouz elbisesi harika! yakışmış ama elbise boyunsuz mu olsaydı acaba? Bana boynunu açması gerekiyormuş gibi geldi
''The sun goes down and stars come out'' .... I'm glad you came şarkısıyla The Wanted grubunu hatırlarsınız. Böyle spor-klasik suit yorumları güzel. Benim favorim ise fotoda soldan ikinci sıradaki solistleri Max George:)



Çaktırmıyorum ama gizli favorim PSY:))) Sezonun trendleri de üzerinde; deri ceket ve ışıltılı pantolon


Kelly Rowland baya bi güzelleşti sanki! Naeem Khan taşlı elbisesini çok sevdim ben:)))



Nicki Minaj veChristina Agulera'nın şık olduğu görülmüş birşey değil zaten, ama Nicki Minaj kendisinden beklenmeyecek kadar şık, böyle derli toplu pek göremiyoruz onu:P Christina Agulera'nın kalçalarına nolmuş öyle yastık mı koymuş napmış ki:)))
                           Peki sizin favoriniz hangisi oldu?

4 yorum:

  1. Zhuair Muradin her elbisesine ayri asigim

    YanıtlaSil
  2. Gwen Stefani yine muhteşem !!!

    YanıtlaSil
  3. taylor swift ve heidi klum favorilerm.
    Christina Aguilera'nın kamera şakası filan olduğunu sandım:) Bir de şu son kişiyi tanımıyorum ama kıyafetinin görünce iyiki de tanımıyormuşum dedim:)
    çok eğlenceli bir post olmuş çok beğendim:)
    öpücükler
    http://styleglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Taylor :) Prenses gibi olmuş valla

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!