7 Ekim 2012 Pazar

Şeytan Ayrıntılarda Gizlidir: Sivri Uçlu Zımbalar,Çiviler

Christian Louboutin
    Bu sivri uçlu zımbaları, çivileri bu aralar her detayda görmeye başladık. Hatta aşağıdaki fotolarda göreceksiniz büstiyerde bile var:))) Bende, birazcık da ''yaklaşmayın tehlikelidir'' izlenimini veren bu zımbalar, doğru ve abartısız kullanıldığı yerlerde kesinlikle çok hoş görünüyor. Hadi fotolara bakıp biraz ilham alalım, ilerleyen günlerdeki postlarımda bu zımba detaylarıyla yaptığım takılara ve giysilere bolca yer ayırıcam:P

çivili omuzlu mont




 

çiviyle süslü ayakkabı









çiviyle bluz süsleme









Christian Louboutin stilettolarda ve babetlerde zımbalar fazlasıyla kullanılmış. Ben altın rengi zımbalı detayları daha çok beğendim. Sanki altın rengi zımbanın yarattığı o sert etkiyi biraz yumuşatıyor. Peki siz en çok hangisini beğendiniz ve hangisini tercih edersiniz?



6 yorum:

  1. Zımbalı herşeye bayılıorum . Umarım modası uzun sürer :) Çok hoş bir blog . Takipçin olucam . Bende bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  2. canım güzel yorumun için çok teşekkür ederim
    sevgiler öperimm

    YanıtlaSil
  3. Ben de son cekimimde kullandim! Gercekten harika gozukuyorlar... Blogunda basarilaar! :)

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ben de buldugum herşeyi zımbalıyorum.postunu okurken cok eglendim tesekkurler:))

    YanıtlaSil
  5. merhaba evet zımbalar çok moda gerçekten ama ben kot gömlek yakalarına yakıştırıyorum daha çok...sevgiler

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!