10 Ekim 2012 Çarşamba

Koton Hermes Collier De Chien bilekliğe birkaç rötüş:)))



  Geçen gün Koton mağazasına gittiğimde kalın suni deri bir bileklik gördüm. Aa ne güzel diye bir bakarken ön yüzüne bir baktım ki ne göreyim Hermes Collier de Chien:))) Tabi ki ben de bu modele bayılıyorum ama orijinal  Hermes'lerin fiyatında da haberim var:P Koton'daki indirime bile girmiş 4.99 tl idi. Hadi dedim ben alayım bunu, metalli kısmını söker gerçek deri üzerine yapıştırırım, birkaç rötüş yaparım:)
             
Koton'un yaptığı model                       

Bu da benim Hermes Collier'im:))) tabiki orjinali daha güzel ama orijinal değilse birebir taklit olmasın dedim. Ortasındaki halkalı kısmı çıkarttım çünkü halkası benim kolyelerime kullandığım kadar inceydi , biraz basit duruyordu. Beyaz suni deriyi de çıkarıp siyah gerçek deriye taktım.

  

3 yorum:

  1. This Blog was most helpful, your ideas are straight to the point, and the colors are cool too.

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş,ellerine sağlık.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. zaten önemli olan zımbasının metal kısmı
    süper olmuş bu tatlım, modası geçti ama bende daha yeni aldım nar çiçeği renginde, bu yaz takarım napayım çok çektik bee :D :D Yalan dünyadaki replik geldi aklıma hemen :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!