25 Ekim 2012 Perşembe

DIY/Kendin Yap :Zımbalı ve Çivili Deri Bileklikler

       Bir önceki postumda sivri zımbalı/ çivili  DIY deri bilekliğimi, yine sivri zımbalı DIY bluzümle kombinlemiştim. Bu bileklikleri yapmaya doyamayacağım sanırım. Tüm dericileri gezdim ve renkli gerçek deriler bulabilmek için oldukça uğraştım. Gerçek derinin verdiği his bir başka! Bu yaptıklarım da o derilerden ve hepsi gerçek deri. Farklı renk ve modeller de geliyor:)))
zımbalı çivili bileklikleri nasıl yaparız



Dericilerden topladığım parça deriler
zımbalı bileklik yapım aşamaları
     yuvarlak bombeli, piramit ve sivri/konik zımbalar kullandım. Yukarıdaki gibi kancalı olanları kullanmak oldukça pratik. Konik/sivri olanlar ise dikilebilir özellikteydi ama deriler çoğunlukla sert olduğu için ben soğuk silikonla yapıştırdım. Kırmızı deride dikerek işledim.



               Altın rengi çiviler ve incilerle yaptığım bluze ve siyah çivili deri bilekliğe de buradan ulaşabilirsiniz. Siz en çok hangisini beğendiniz?

18 yorum:

  1. Canım ellerine saglık guzel olmuş.:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel !

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı olmuşlar canım.ellerine sağlık:)Bloğunu yeni buldum.Başarılar diliyorum.Takipteyim artık


    cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuşlar, ellerine sağlık!!!

    YanıtlaSil
  5. harikaaa olmuşlar :)
    güle güle kullan

    YanıtlaSil
  6. Yaptıklarını çok beğendim eline sağlık güle güle kullan.Fakat o zımbaları nerden buldun ? Başka yerde yazdıysan görmedim özür dilerim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulunduğun şehirdeki tuafiyelere, el iş, hobi malzemesi satan yerlere bakabilirsin. Ben Eskişehir'den aldım

      Sil
  7. Ben de yapmayı düşünüyorum bunlardan,güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. hepsi harika olmuş eline,emeğine sağlık.Nereden zımba bulabilirim acaba yardımcı olabilir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. Ben malzemelerimi el işi malzemeleri zaten yerlerden, tuafiyelerden alıyorum. Zımbaları artık düğme ve terzi malzemesi satan yerlerde bulabilemek de mümkün. Oralara bir bak araştır istersen. Bulamazsan yine benimle irtibat kur farklı şekilde yardımcı olmaya çalışayım sana

      Sil
  9. off bende zımba bulamayanlardanım, takı aldığım yer getiricek sözde halaa getirmedi :(
    modası geçti halaa bende yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de başının etini yemiştim aldığım tuafiyenin en sonunda getirmişti. artık farklı modeller denicez zımbalı napalım hemen eskitiyolar trendleri:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!