12 Ekim 2012 Cuma

DIY/Kendin yap; Zara Broşlu kolye

zara taşlı kolye

      Zara'nın bu sene bol bol değişik versiyonlarını yaptığı ,bu örgülü taşlı, benim de ''etnik kokoş'':))) diye tabir ettiğim kolyelerini çok seviyorum. Hatta blogumu açmadan önce gümüş rengi- gri olanından yapmıştım. Uzun zamandır da bu yeşil broşlu kolyesinde gözüm vardı. Yeşil taşlı broşu da bulduktan sonra belki yapabilirim, sanki benzeyebilir dedim:P Yapım aşamalarını bir bir fotoğrafladım. Amacım yine birebir her ayrıntısına kadar aynısını yapmak olmadı. Sadece renklerde ve örgü modelinde yakalamaya çalıştım.


ZARA KOLYE



tığ örgüsü kolye yapımı

    ''Bunu ören kilimci kör oldu'' gibi benim de gözlerim bozuluyordu galiba:))) Burada en son sırada daha minik taşlar kullandım çünkü zaten kocaman bir taşlı broş takıyoruz ve bir de Zara'nın kolyesindeki zincirlerin daha genişini kullandım. Tığ ile zincirleri nasıl örüyoruz derseniz, daha önce yapılışını anlattığım  bu postumdan  bakabilirsiniz.

23 yorum:

  1. çok başarılı bir çalışma olmuş:)ahu

    YanıtlaSil

  2. I follow you, I really liked your blog.
    Stop by mine if you want.
    Ire.
    whileinspireme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Mükemmel ve güpgüzel olmuş !
    Süpersin !

    YanıtlaSil
  4. Can I just say what a relief to find someone who actually knows what theyre talking about on the internet. You definitely know how to bring an issue to light and make it important. More people need to read this and understand this side of the story. I cant believe youre not more popular because you definitely have the gift.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. what a nice comment! thank you very much:)))

      Sil
  5. Merhaba,
    bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım..
    Çünkü yaratıcı blogları çok severim:)
    harika aynısı olmuş kolyenin..
    ellerinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. çok teşekür ederim mervecim:)))

      Sil
  7. bunu şimdi gördüm ve bayıldım! zincir çekerek yapmışsın sanırım çok uğraşmışsın ama değmiş gerçekten! hemen bi gözatayım örgüyü nasıl yaptığına...

    YanıtlaSil
  8. inanmıyorum, melis her postuna hayran kalıyorum:)
    bu kolyeye ben de bayılmıştım ve yapmak için malzemelerini almıştım.
    şimdi işim çok kolaylaştı:)
    süpersin!
    öpüyorum!

    YanıtlaSil
  9. Sendeki bu yetenek nedir anam. Millet bu kolyeye kac para veriyor. Bende istiyorum banada yap :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) sağ kolum tutulmazsa yakında beğenilen modellerden bol bol yapıcam sanırım:))))

      Sil
  10. Kolyene bayıldım canım çok şık olmuş

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm bu gerçekten biraz zorlamıştı beni:)))

      Sil
  12. çok şık :)

    http://nazlidag.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!