22 Ekim 2012 Pazartesi

DIY/Kendin Yap: Sivri, konik zımbalı/çivili -incili bluz ve siyah deri bileklik

çiviyle süsleme

       Uzun zamandır sivri uçlu zımbalarla birşeyler işleyesim, yapasım vardı. Bu iş için de''beni işle can ver!'' diye bağıran bej rengi esprit bluzüm amacıma çok uygun oldu:) Siyah deri bilekliğimi yaparken de sivri zımba uygulamayı zaten düşünmüştüm.

 Bluzum çivilerin kattığı ''punk'' tarzından kullandığım inciler ve altın rengi boncuklar sayesinde biraz uzaklaştı. Ama ben biraz kendi yorumumu katmak istedim, çünkü zımbalı kazaklar, bluzler her yerde var, artık yapmayan marka kalmamış. Gerçi ben yine de seviyorum bu zımbaları, birkaç DIY/kendin yap işim daha olacak sivri zımbalarla:)))

Bluzün önceki ve sonraki hali


incili bluz yapımı


çivili bluz yapımı
Siyah zımbalı ve taşlı bu deri bilekliğimi çok seviyorum. Kolumdan çıkarasım gelmiyor:) Bu arada bilekliğin yapımı da süslemesi de ve bana  ait ve gerçek deri.

                  çivili deri bileklik yapımı

12 yorum:

  1. süper olmuuuşşş , bu zımbalar nerden bulunur ki yaa:( bi bulsam ben de zımbalanmadık şey bırakmıcam

    YanıtlaSil
  2. Hımm ikisi de çok güzel olmuş, hem bluz hem de bileklik, Bluzlara böyle arada farklılık katmak gerçeken çok iyi oluyor, öte yandan buna benzer bir bileklik hemde şu sıralar ben de yapıyorum, bugün yarın yayınlarım diyordum. çok güzel duruyorlar gerçekten. Ellerinize sağlık. Benimki kahverengi oluyor ama..Siyah bulabilirsem siyah da yapmayı düşünüyorum. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  3. canım şarkıyı dinle harika
    ewt zara yeni sezon ve aşırı rahat taksimde fln gezdm yani ahtta bu aralar o ayyakkabı takıntm=)öperimm

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş iyi günlerde kullan :)

    Takipteyim...

    YanıtlaSil
  5. bencede tişöttün çok güzel olmuş....birde ince telli şaçlar için şampuan araştırması yaparsan sevinirim.....şifon gömlekle deri etek ve bileklil çok başarılı.............şık olmuş devamını bekliyorum...............

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim en kısa zamanda ince telli saçlar için de araştırma yapıcam:)))

      Sil
  6. Bayıldım <3
    Çok da yakışmış

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!