5 Ekim 2012 Cuma

DIY/Kendin Yap: İpekyol kolye




     Geçtiğimiz ilkbahar yaz/sezonunun modeli İpekyol taşlı kolyeleri bana bu DIY/Kendin Yap Kolyemde ilham verdi. Çok fazla benzediği söylenemez:))) sadece elimdeki parçaları, İpekyol kolyenin taşlı ve incili yapısına benzetmeye çalıştım. 

          İpekyol Kolyeler




     Abiye elbiselerimden kalan kullanmadığım iki tane taşlı broşum, ve eski bir kazaktan kalan       metal taşsız bir parçam ve taşlı bir düğmem vardı. Aslında ince zarif bir zincirle de güzel olurdu ama ben özellikle kalın zincir kullanarak taşların ve incinin verdiği havayı biraz daha sporlaştırmak, günlük kombinlerimde kullanabilmek istedim. Düz metal parçayı süslemek için yine beyoğlu veya swarowski tarzı taşlar ve minik inciler kullandım. Ortasında taşı olmayan broşun da ortasına inci yapıştırdım

Taşlar yapıştıktan sonra bu hale geldiler. Bu  yukarıdaki resimdeki broşlardan birini fazla süslü olacağı için kullanmadım. 3 tane taşlı parça şimdilik yeterli geldi

   ve iştee zincirler birleşti...Buarada Alix Avien'in çok sevdiğim bir ojesi var. Bu resimde de yukarı sol köşede gözüküyor. Bu koyu füme ve sedefli 194 numara ojeyi tırnaklarıma da sık sık kullanıyorum Ama bu yakınlarda bir özelliğini daha keşfettim; hafifçe tek kat olarak çok parlak taşların üstüne sürünce, parlaklığını alıyor ve daha doğal, hafif antik ve daha kaliteli bir görüntü veriyor. 
Bu kolye aslında daha önceki postlarımdan ''eski sallantılı küpelerden kolye yapımı'' DIY/Kendin yap'daki kolyemin modelini de andırıyor sanki. Sanırım bu modellere takıldım biraz:))) buradan eski sallantılı küpelerden kolye yapımı postuma ulaşabilirsiniz



13 yorum:

  1. çok başarılı ve güzel bir fikir ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok başarılı buldum
    Zarif ve elegan :)))

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim. Farklı taşlı kolyeler de geliyo yakında, beklerim:)))

    YanıtlaSil
  4. güzel olmuş canım gerçekten ellerine saglık.Blogun keyıflı baya takpteyım bundn böyle beklerim bende sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  5. güzel yorumun için çok teşekkür ederimm

    kolye harika olmuş
    üyenim
    sengiler=)

    YanıtlaSil
  6. teşekkürler ben de takipteyim:)))

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık, gerçekten çok güzel olmuş!!

    YanıtlaSil
  8. çok güzel ellerinize sağlık:)
    izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Kolyelerin gerçekten çok şık, buradakine özellikle bayıldım. Mevcut malzemeleri değerlendirmek ise önemli bir meziyet bence.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. bazen eldeki malzemelerle cidden değişik şeyler çıkabiliyor:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!