31 Ekim 2012 Çarşamba

DIY/Kendin Yap Babet Yenileme; Derili Zımbalı Babet

zımbayla ayakkabı süsleme

Bu aralar zımbalara takmışken artık giymediğim babetlerime de bir el atayım dedim



2 yıl önce düz süet olan bu babetlerime metrelik satılan plastik taşlar yapıştırmıştım. Bu hali de kötü gelmiyor ama plastik taş olayını pek sevmiyorum. 
                       
Evde eski gerçek deri bir ceket buldum. Şimdilik kullanacağım derinin kaynağı bu deri ceket olacak:)))  babetlerin burun kısımlarına yapıştırmak için biraz deri kestim. Tırnaklı altın rengi ve oksitli gümüş rengi zımbalardan kullandım. Yapıştırıcı olarak da soğuk silikon kullandım. Gayet sağlam yapıştırıyor.
                        eski ayakkabıyı zımbalama
                 

  

                     
           
Böyle bişeyler oldu, can sıkıntısından yaptığım birden aklıma gelen doğaçlama bir DIY. Aslında yapımı kolay, bir tek burun kısımlarını yapıştırırken deriyi düzgün bir şekilde oturtmak ve bu tırnaklı zımbaları kalın ayakkabı derisine geçirmek biraz zorluyor. Bayram tatili boyunca topukludan yorulunca bol bol giydim bunları:))) Eski haline göre daha iyi gibi değil mi?

8 yorum:

  1. Valla bravo, harika olmuş. İmreniyorum böyle şeyler başaranlara! Yürekten tebrikler!

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim pia_set:))))

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle çok güzel olmuş
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. merhaba cnm
    yorumun için teşekkür ederim
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ederim nilay:)

    YanıtlaSil
  6. ne beceriklisin, yenilenmiş babetini güle güle kullan;))

    YanıtlaSil
  7. çoookkkkkkk teşekkür ederim pinky fashion:)))

    YanıtlaSil
  8. harika bir fikir, harika bir tasarım çok beğendim. Devamını bekliyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!